Tiltag til Madridista.dk
- Slacz
- Emne forfatter
- Gæst
-
@ Jabac/Madrid/hvad du nu hedder!
Du har lov til at komme med kritik. Frit land vi lever i. Men siden din tiltrædelse på dette site, har du ikke andet end at brokke dig fra tid til anden. Jeg kan forstå, at man som menneske og "træner for et fodboldhold, som ville kunne slå alle", har brug for at slippe en vis arrigskab ud i livet, men tænk lige på hvor mange, eller skulle jeg sige LIDT, der gider høre på det i tide og utide?
Du kan, hvis du er heldig, finde en guttermand som giver dig ret i alle anklager, men du får så ved siden af et hav af tilhængere som på nærmeste vis hader dig for alt det lort du lukker ud.
Så for at gøre det lidt kortere, så du måske også kan forstå det: Drop det nu.. du har ingen vegne kommet med det før, så hvorfor i alverden blive ved? Denne side er lavet, og bliver udelukkende bestyret, af en flok drenge som bruger deres fritid på det. Ved siden af det er der arbejde, privatlivet, familien.. you name it!
At andre sider er hurtigere end madridista.dk er skide ærgerligt, indrømmet! Men man kan ikke leve livet på at bestyre en hjemmeside, når der ingen større udgifter er i det.
Du behøver ikke svare på mit indlæg, for jeg læser det nok alligevel ikke. Jeg fik bare lige lyst til at skrive dette her, da jeg kan se du ikke har ændret dig et hak siden jeg var tilgængelig sidst - hvilket i den grad er tragisk, men fair nok, dit liv.
ELSKER DIG STEEN! :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- jabac
- Gæst
-
At andre sider er hurtigere end madridista.dk er skide ærgerligt, indrømmet! Men man kan ikke leve livet på at bestyre en hjemmeside, når der ingen større udgifter er i det."
Mon ikke bare du skal prøve at læse det jeg har skrevet inden du giver kritik. Mit udgangspunkt var at give noget kritik til fanklubben. Jeg fandt dario gomez punkter meget gældende om madridista og kommenterede småt på det.
Hvis du ikke mener jeg har ændret mig siden sidst må du jo også kunne huske at jeg er pisse ligeglad om nogle er enig med mig og hvad deres holdning er om mig.
Men du aner jo hat hvad jeg snakker om så derfor vil jeg ikke svare yderligere.
Griner af dig.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Nza
- Gæst
-
Elsker det.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og Siempre - det erjo hele kimen, der er tilsyneladende én fra fanklu bben, som insisterer på at lave det hele selv! HÅBLØST! Uddeleger nu opgaven så slipper folk for stress omkring det og vi andre for nyheder oftere!
Jeg skrev selv nyheder i løbet af sommeren, hvor DU var bortrejst, men siden har jeg intet hørt, tiltrods for at jeg rent faktist gjordet det med succes!
Men hvis man vil spille martyr omkring sin rolle, så bliver det jo svært for nye kræfter at få lov!
Faktum er, at en person til at dække nyhedsstrømmen er for lidt!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- jabac
- Gæst
-
Jeg husker Peter1904 debatere for samme et ½ år tilbage hvor han savnede udvikling. Jeg var ikke enige i hans synspunkter på det tidspunkt, men er blevet det efterhånden som et ½ år er gået. Jeg har da også haft mine overvejelser om jeg skulle fortsætte med at være medlem og hvis denne stilstand fortsætter ser jeg ingen grund til at anbefale andre eller selv være medlem af fanklubben længere!
At du Dario Gomez eller flere hjælper med at skrive nyheder får jo ingen store hjemmesider til at klikke forbi her alligevel. For hvor vil du få de nyheder fra, det kan jo kun blive et og samme som Siempre Madrid.
Det sidste år har jeg set 90% af madridistas nyheder på spanske sider inden de kommer på madridista. Det vil bold.dk og andre sider også ha gjort. Der skal tænkes i andre baner.
NZA.
Jeg elsker alt slags vejr og bliver ikke depri eller aggressiv i juleperioden, men jeg synes bare det er skide skægt at når man debattere om fanklubben og giver kritik at folk kan få det vendt til noget helt 3...
Edit;
Men som jeg kan se er de fleste uenige med mig omkring det jeg skriver eller går mere efter manden end at forstå selve indlægget som jeg har skrevet. For det var hverken en sviner eller for at nedgøre folk jeg gav kritik. Det virker som om folk bliver negative og ikke kan tåle det, når man ønsker udvikling og måske er mine ønsker/behov for udvikling langt størrer end jeres. Så må jeg jo bare erkende at jeg må finde en anden Peña der kan opfylde det!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Er du virkelig den eneste, som ikke er klar over at Madridista.dk og Real Madrid Fanklub DK ikke er det samme.
Madridista.dk styres af tre personer. Buch, Wölm og jeg selv.
Du gjorde det rigtig godt i mit fravær i sommer, ingen tvivl om det. Jean har også tidligere gjort et godt stykke arbejde.
Men du har selv tidligere givet udtryk for, at du ikke har tid til daglige opdateringer, eller i hvert fald kun periodevis og derfor har jeg fundet det lettest at klare det selv.
Iøvrigt tror jeg, at du har et højere ambitionsniveau for madridista.dk end hvad der er realistisk eller tilsigtet.
Som nævnt i et tidligere indlæg, så er Madridista.dk baseret på frivillighed og på, at det er et fritidsprojekt.
Derfor kommer nyhederne, når de kommer og du har heldigvis selv nævnt alternativerne, såfremt du og andre ikke skulle være tilfredse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Ganske kort går det ud på, at alle kan komme med nogle forslag, som der efterfølgende kan stemmes på. Det vil kunne gøre det lettere at prioritere kommende tiltag.
Her er en god og kort beskrivelse, fra en anden side der har indført det:
newz.dk/newz-dk-nu-med-uservoice#new
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- andet end at dræbe fanklubben?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
"Adskillelsen er sket som følge af den automatiske betalings-del via hjemmesiden, som krævede at Real Madrid Fanklub DK fik sit eget domæne."
Det er rent lovgivnings-mæssigt for at vi kunne få den automatiske betaling.
Bare en forslag, som jeg tror vil være gavnligt.
hilsen kasillas
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Jo, det kunne måske være en udmærket ide, især i øjeblikket hvor så mange er ude.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er personligt pissetræt af denne hetz!