Rygtebørsen XVIII
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
- Cristiano Ronaldo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
I spansk presse er der benævnt udgifter til Real Madrid på helt op til 166 mill. € ved at forlænge med portugiseren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det kommer dog alligevel bag på mig, at så mange Madridistas kan miste hovedet på et forum;)
Der er absolut ingen tvivl om, at Ronaldo vil blive i Real Madrid.
Siempre Madrid skrev:
Hugol skrev:
Gribben skrev:
Hugol skrev: Ja nu er den også på AS.com.
Sælger vi ham for 100 millioner euro hvis ikke mere, så kan der bare købes nogle goe spillere ind.
Isco, Iñigo, Illaramendi, Jesé. Der er flere der kan komme til.
Lad os droppe Ancelotti og ansæt Quique Flores.
Ja god ide. Med de spillere kan vi garanteret komme i top 3 i Spanien og komme videre fra gruppespillet i Champions League stort set hvert år :-)
Prøv at se på hvor meget spansk fodbold har udviklet sig de seneste 10 år, ikke kun på det normale landshold. Der er en klar forbedring, og de spiller noget fodbold der er bedre end meget andet på nuværende tidspunkt. Der er stjerner som kan ting, kun brasilianere kunne engang. Og hvad gør vi, vi fortsætter med at handle i udlandet.
Den dag Florentino Perez ikke er præsident i Real Madrid længere, så vender vi tilbage på toppen. Der er alt for meget økonomi involveret stadig, og for lidt fodbold. Vi havde masser af muligheder for at ansætte en spansk træner, der kunne gøre det ligeså godt som Mourinho. Når Perez åbenbart stiller sig tilfreds med kun semifinaler i 3 år i træk, så kan vi sgu også satse mere spansk. Med alt det udenlandske skrald vi får til klubben, sender vi klubben på en kurs der ligner et bevist selvmord, hvor bagsiden af de få medaljer vi får ind, er kaos, utilfredse fans og pinlige tilstande vores værste rivaler kan le over.
Gudfader i skuret, hvad er der i de småkager, som dig og din svigerfar sidder og propper i jer?
Man kan med stor fornuft argumentere for flere spaniere i truppen, men der skal også være måde med galskaben. Der er jo faktisk ikke ret mange penge sparet ved at købe en spansk spiller frem for en udenlandsk spiller og der er heller ikke belæg for at tro, at spanieren lettere vil kunne integreres på holdet, frem for udlændingen.
Vi er enige i at Jesé i stedet for Bale, ikke giver nogle udgifter udover løn. Ligeledes hvis man glemmer Cavani og satser på Morata. Selvf skal det være med måde, men lige pt er Real Madrid nøjagtig i gang med det samme nummer som de plejer. Det er ikke med måde det du ser hos Real Madrid. Nu vil man bruge 60-70 millioner euro på Bale, når man for samme pris kan købe 3-4 spillere for det spanske U21 landshold der kan blive guld værd for Real Madrid.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Jeg er så bedøvende ligeglad med en forbedring af Ronaldos kontrakt. Han har 2 år tilbage hvor han får rigeligt. Hvis han ikke er tilfreds med dette, så SMUT. Han tjener fandme 10 millioner euro om året for at spille fodbold. Lad os hellere få spillere og trænere ind der vil det alle fans vil i Real Madrid. Vinde titler ved at spille fodbold !!!
Okey Hugo fair nok, du kan da i det meste give Ronaldo respekt. han har gjordt alt for Real Madrid uden Ronaldo ville vi være i knockout fasen i cl så uden Ronaldo kunne vi ikke vinde la liga og Copa del Rey og super cup. Vi har brug for ham med ham og bale ville vi være stærke, alle Madrid fans bare rolig han forlænger
Hala Madrid
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev:
Siempre Madrid skrev:
Hugol skrev:
Gribben skrev:
Sælger vi ham for 100 millioner euro hvis ikke mere, så kan der bare købes nogle goe spillere ind.
Ja god ide. Med de spillere kan vi garanteret komme i top 3 i Spanien og komme videre fra gruppespillet i Champions League stort set hvert år :-)
Prøv at se på hvor meget spansk fodbold har udviklet sig de seneste 10 år, ikke kun på det normale landshold. Der er en klar forbedring, og de spiller noget fodbold der er bedre end meget andet på nuværende tidspunkt. Der er stjerner som kan ting, kun brasilianere kunne engang. Og hvad gør vi, vi fortsætter med at handle i udlandet.
Den dag Florentino Perez ikke er præsident i Real Madrid længere, så vender vi tilbage på toppen. Der er alt for meget økonomi involveret stadig, og for lidt fodbold. Vi havde masser af muligheder for at ansætte en spansk træner, der kunne gøre det ligeså godt som Mourinho. Når Perez åbenbart stiller sig tilfreds med kun semifinaler i 3 år i træk, så kan vi sgu også satse mere spansk. Med alt det udenlandske skrald vi får til klubben, sender vi klubben på en kurs der ligner et bevist selvmord, hvor bagsiden af de få medaljer vi får ind, er kaos, utilfredse fans og pinlige tilstande vores værste rivaler kan le over.
Gudfader i skuret, hvad er der i de småkager, som dig og din svigerfar sidder og propper i jer?
Man kan med stor fornuft argumentere for flere spaniere i truppen, men der skal også være måde med galskaben. Der er jo faktisk ikke ret mange penge sparet ved at købe en spansk spiller frem for en udenlandsk spiller og der er heller ikke belæg for at tro, at spanieren lettere vil kunne integreres på holdet, frem for udlændingen.
Vi er enige i at Jesé i stedet for Bale, ikke giver nogle udgifter udover løn. Ligeledes hvis man glemmer Cavani og satser på Morata. Selvf skal det være med måde, men lige pt er Real Madrid nøjagtig i gang med det samme nummer som de plejer. Det er ikke med måde det du ser hos Real Madrid. Nu vil man bruge 60-70 millioner euro på Bale, når man for samme pris kan købe 3-4 spillere for det spanske U21 landshold der kan blive guld værd for Real Madrid.
Al ære og respekt for vores talenter.............men at lave en direkte sammenligning mellem Jesé og Bale og Morata og Cavani....nej, jeg orker det ikke!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Hugol skrev: Jeg er så bedøvende ligeglad med en forbedring af Ronaldos kontrakt. Han har 2 år tilbage hvor han får rigeligt. Hvis han ikke er tilfreds med dette, så SMUT. Han tjener fandme 10 millioner euro om året for at spille fodbold. Lad os hellere få spillere og trænere ind der vil det alle fans vil i Real Madrid. Vinde titler ved at spille fodbold !!!
Stop nu idiotien. Cristiano Ronaldo er måske den spiller i Real Madrid-truppen, som er allermest sulten efter titler.
Måske, men vi har ham to år endnu, og derfor er der ingen grund til at forlænge med ham.
Jeg er ikke ude i en sammenligning. Jeg skriver blot at disse spillere ser jeg hellere i Madrid. Der er ingen grund til at spenderer 150 millioner euro på disse to spillere. Slet ikke når vi har dygtige spillere i truppen i forvejen. Nu har vi jo set at 300 millioner euro ikke kaster særlig mange titler af sig.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: "Al ære og respekt for vores talenter.............men at lave en direkte sammenligning mellem Jesé og Bale og Morata og Cavani....nej, jeg orker det ikke! "
Jeg er ikke ude i en sammenligning. Jeg skriver blot at disse spillere ser jeg hellere i Madrid. Der er ingen grund til at spenderer 150 millioner euro på disse to spillere. Slet ikke når vi har dygtige spillere i truppen i forvejen. Nu har vi jo set at 300 millioner euro ikke kaster særlig mange titler af sig.
Hugo prøve at sammenligne Ronaldo og jese! Jeg ved hvem du vil vælge,
Hugol skrev:
Gribben skrev:
Ja super ide, lad os da kaste alt det udenlanske skrald ud. ud med spillere som Özil, Marcelo, Varane, Ronaldo, Benzema, Khedira og Modric. så kan vores talenter komme frem plus et par spillere som SKAL være spaniere for at skaffe os La Decima, også ud med Florentino Perez, tingene gik åbenlyst meget bedre under Ramon Calderon..?!?
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Ramses
- Gæst
-
Og til alle dem som går amok over hvis ronaldo ikke forlænger... slap af..! Hvis vi som verdens bedste klub ikke kan overleve uden en spiller så er vi altså ikke verdens bedste...Ronaldo kan hjælpe vores chancer for at vinde titler.. men hvis vi sigter efter at blive dominerende over en længere periode, så skal holdet bygges med en filosofi der holder...ikke bare om en spiller...
Hvis han prøver at presse hans pris alt for højt op, jamen så ud med ham.. Hvis Dortmund, Bayerns og andre kan klare sig uden messi og Ronaldo.. så kan vi også...
Ingen over klubben..! Hala madrid!
"Sammenlign Ronaldo og Jese", "Smid Özil, marcelo osv ud".....
Man skal lære af historien og det gør Hugol. De seneste 10 år har vi brugt næste 1 mia. euro (mener jeg nok, at Marca havde en opgørelse over). Og hvad har det givet os? Som jeg forstår Hugol, så ønsker han blot at give nogle talenter chancen og skal der købes, så ønsker han spanske spillere, hvilket er logisk, da Spanien uden tvivl er det bedste land for tiden fodboldmæssigt. En holdning jeg deler!
Selvfølgelig sælger vi ikke de dygtige og talentfulde udenlands spillere vi har, men jeg gad godt høre en god forklaring på, hvorfor at Bale og Cavani er 150 mio euro bedre end de to? Ingen diskussion om hvem der er bedst når vi sammenligner dem nu, men hvis vi nu kigger lidt på fremtiden og samtidig har i mente hvordan vi tidligere har købt dyre stjerner som Robben, Sneijder, Kaka osv.
Hvad er så grunden til vi nok engang skal smide så mange penge efter to spillere, som spiller pladser, hvor vi egentlig er godt dækket ind?Lad os nu se lidt længere frem end en enkelt sæson.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.