Rygtebørsen XVIII
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hugol skrev: Morata forsvinder nok til sommer, da han har udtrykt at hvis Real Madrid køber en angriber, så vil han helst se på andre udfordringer. Det er nok sikkert uanset hvilken træner vi får, da det højst sandsynligt bliver en udenlandsk træner, også selvom det ikke skulle blive Ancelotti.
Efter hans sæson, må Madrid snart overveje om Morata ikke er den perfekte Higuain-erstatning. Og hvis det ikke er muligt, så er der Jese, der også har haft det man må kalde en mere end godkendt. Jeg kan efter hånden ikke se fornuftet i at bruge 40+ på en angriber, når vi har talenter på pladsen. De penge skal bruges på pladser hvor der er brug for forstærkninger, som f.eks. en Di Maria reserve/ eller en Di Maria kan være reserve for. (hvilket Jese også kunne være, men ellers Mata eller Isco, så vi kunne spille med forskellige taktiker
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"All the news about my renewal with Real Madrid are false."
ØH!?!?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"Jeg har det godt, jeg er rolig, og meget afslappet (omkring fremtiden, red.). Jeg er sikker på, at vi nok skal nå til enighed om en aftale".
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Cristiano Ronaldo på Facebook:
"All the news about my renewal with Real Madrid are false."
ØH!?!?
Jeg Tor altså ikke på det fordi Ronaldo kom med en oficial meddelse så det her sikket falsk
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Altså hvis det er en forbedret kontrakt han venter på og det er det eneste grund til at han vil blive, så må han meget gerne skride.
- troede aldrig jeg skulle skrive sådan noget.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
rezamadridista skrev: Det er fucking forvirrende.
Altså hvis det er en forbedret kontrakt han venter på og det er det eneste grund til at han vil blive, så må han meget gerne skride.
- troede aldrig jeg skulle skrive sådan noget.
Bare rolig det er sikker nogle som har hacket ham
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Har valgt at takke af på forum!