Rygtebørsen XVIII

13 år 1 måned siden #1309 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Så er ancelotti på plads:). Kom så med de tre kaniner i hatten Perez!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1310 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev: Så er ancelotti på plads:). Kom så med de tre kaniner i hatten Perez!!

Ancelotti på plads. Ifølge indkast eller hvad ?

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real HWL

13 år 1 måned siden #1311 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII

M_linding skrev: Jeg ved ikke helt hvad der er med Cristiano Ronaldo, der tiltrækker folk med vane for, at lave vilde konspirationteorier og andre underlige rygter og fordomme... Til trods for, at han er en utrolig rolig og fornuftig gut, som stadig har sin første skandale til gode - Og i øvrigt er dedikeret til Real Madrid som få.

Det kommer dog alligevel bag på mig, at så mange Madridistas kan miste hovedet på et forum;)

Der er absolut ingen tvivl om, at Ronaldo vil blive i Real Madrid.

Problemet er en underskrift, og da den bliver ved med og vente på sig, så er der måske noget galt? Ingen ved det, men ligesom rygter, så er det spændende og diskutere frem og tilbage.

Er han nu også så dedikeret til Real Madrid som du påstår? Mig har han stadig ikke fået overbevist på nogen måde, og det er selvom jeg synes han er en fantastisk fodboldspiller, men han gør altså ikke meget udadtil for at stoppe de løse rygter omkring.
Hans første skandale, var dog, da han sagde han var trist. Måske trampede han ikke nogle i hovedet, men det var en kommentar, som der ikke gavnede hans situation.

Jeg ved du er vild med ham, og det er helt fair, men jeg tror du overvurdere ham lidt med hans dedikation til Real Madrid. Jeg har været inde på det før, men den eneste måde og vende en kritiker på, er og erklære sin fulde kærlighed til klubben, og skrive under på en ny kontrakt. Han udtaler sig i store vendinger, og han gør os ikke klogere på nogen måde.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 1 måned siden #1312 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII
Nu er det nogle timer siden, at jeg læste hans tweet, og jeg har grublet lidt over den.

Det virker så definitivt; alle spekulationer - det er altså ikke kun et spørgsmål om kontraktens størrelse, som medier eller har skrevet i dag. Og helt ærligt, så er det vel også nogle tal, som han ikke bør forholde sig til.
Som jeg skrev tidligere, så tror jeg stadig, at det skyldes, at han har et dårligt forhold til Florentino, og er træt af, at præsidenten konstant taler om Cristianos forlængelse, som om det er en realitet.
Personligt har jeg selv været træt af at læse om det, og jeg forstår egentlig godt, hvis Cristiano er endnu mere træt af Pérez' udtalelser; han har jo medietække som en imbecil!

Det tror jeg, at Cristiano er så træt af, at han har trukket stikket helt. Der har nok været sporadiske forhandlinger det seneste års tid - jævnfør de mange rygter - men når der stadig ikke er sket noget, så tror jeg simpelthen ikke på en forlængelse længere.

Omvendt så har jeg altid haft det sådan, at det skal være en ære at spille i Madrid, og hvis Cristiano har så meget hjemve, at han vil tilbage til kedelige, grå Manchester jamen så god tur til ham. Det lever vi sagtens med. Jeg har længe plæderet for, at Real Madrid skal forsøge at lægge spillestilen om, så vi slipper for den store Cristiano-dependencia - og selvom jeg helst så ham i klubben, så kan det faktisk gavne klubben som helhed, hvis han ikke er her længere.

Og hvis salgsprisen lander på en 800-900 millioner kroner, så kan vi altså få suppleret godt op på andre pladser.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Roesen7, Vildfaren, Hugol

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1313 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

asp3200 skrev: Så er ancelotti på plads:). Kom så med de tre kaniner i hatten Perez!!

Ifølge Marca og AS er det blot et spørgsmål om timer, før Ancelotti får lov til at gå. Men den har man da hørt før. I sidste uge påstod diverse medier, at Ancelotti ville være Real Madrid træner sidst på ugen, men det passede jo ikke helt. Men hvor jeg dog håber, vi bare kan få træneren på plads.

Så længe han dropper sin idé med Suarez, er jeg ganske tilfreds med at få ham som træner.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Champen.

13 år 1 måned siden #1314 af asp3200

Hugol skrev:

nej

13 år 1 måned siden #1315 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII

Champen skrev:

Hugol skrev:

Ifølge Marca og AS er det blot et spørgsmål om timer, før Ancelotti får lov til at gå. Men den har man da hørt før. I sidste uge påstod diverse medier, at Ancelotti ville være Real Madrid træner sidst på ugen, men det passede jo ikke helt. Men hvor jeg dog håber, vi bare kan få træneren på plads.

Så længe han dropper sin idé med Suarez, er jeg ganske tilfreds med at få ham som træner.

Cavani mor har sagt at cavani har snakket med Real Madrid Chelsea og Manchester City
onside.dk/serie-a/cavanis-mor-edinson-snakker-med-real-city
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid 7.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• ElGalacticos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1316 af ElGalacticos
Besvaret af ElGalacticos på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev: Nu er det nogle timer siden, at jeg læste hans tweet, og jeg har grublet lidt over den.

Det virker så definitivt; alle spekulationer - det er altså ikke kun et spørgsmål om kontraktens størrelse, som medier eller har skrevet i dag. Og helt ærligt, så er det vel også nogle tal, som han ikke bør forholde sig til.
Som jeg skrev tidligere, så tror jeg stadig, at det skyldes, at han har et dårligt forhold til Florentino, og er træt af, at præsidenten konstant taler om Cristianos forlængelse, som om det er en realitet.
Personligt har jeg selv været træt af at læse om det, og jeg forstår egentlig godt, hvis Cristiano er endnu mere træt af Pérez' udtalelser; han har jo medietække som en imbecil!

Det tror jeg, at Cristiano er så træt af, at han har trukket stikket helt. Der har nok været sporadiske forhandlinger det seneste års tid - jævnfør de mange rygter - men når der stadig ikke er sket noget, så tror jeg simpelthen ikke på en forlængelse længere.

Omvendt så har jeg altid haft det sådan, at det skal være en ære at spille i Madrid, og hvis Cristiano har så meget hjemve, at han vil tilbage til kedelige, grå Manchester jamen så god tur til ham. Det lever vi sagtens med. Jeg har længe plæderet for, at Real Madrid skal forsøge at lægge spillestilen om, så vi slipper for den store Cristiano-dependencia - og selvom jeg helst så ham i klubben, så kan det faktisk gavne klubben som helhed, hvis han ikke er her længere.

Og hvis salgsprisen lander på en 800-900 millioner kroner, så kan vi altså få suppleret godt op på andre pladser.

Så skriver Rio Ferdinand dette på sin verificerede facebook-account: "Go get some rest.... I'm here bro if u need me!!"
www.facebook.com/RioFerdinandOfficial?fref=ts

13 år 1 måned siden #1317 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

asp3200 skrev:

Hugol skrev:

nej

Skal vi så ikke vente med at sælge skindet før bjørnen er skudt ??

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 1 måned siden #1318 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Haha elsker at lære nye ordsprog :D

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 1 måned siden #1319 af asp3200

Hugol skrev:

asp3200 skrev:

Hugol skrev:

nej

Skal vi så ikke vente med at sælge skindet før bjørnen er skudt ??

nææ hvorfor hvis man er sikker.

13 år 1 måned siden #1320 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev:

M_linding skrev: Jeg ved ikke helt hvad der er med Cristiano Ronaldo, der tiltrækker folk med vane for, at lave vilde konspirationteorier og andre underlige rygter og fordomme... Til trods for, at han er en utrolig rolig og fornuftig gut, som stadig har sin første skandale til gode - Og i øvrigt er dedikeret til Real Madrid som få.

Det kommer dog alligevel bag på mig, at så mange Madridistas kan miste hovedet på et forum;)

Der er absolut ingen tvivl om, at Ronaldo vil blive i Real Madrid.

Problemet er en underskrift, og da den bliver ved med og vente på sig, så er der måske noget galt? Ingen ved det, men ligesom rygter, så er det spændende og diskutere frem og tilbage.

Er han nu også så dedikeret til Real Madrid som du påstår? Mig har han stadig ikke fået overbevist på nogen måde, og det er selvom jeg synes han er en fantastisk fodboldspiller, men han gør altså ikke meget udadtil for at stoppe de løse rygter omkring.
Hans første skandale, var dog, da han sagde han var trist. Måske trampede han ikke nogle i hovedet, men det var en kommentar, som der ikke gavnede hans situation.

Jeg ved du er vild med ham, og det er helt fair, men jeg tror du overvurdere ham lidt med hans dedikation til Real Madrid. Jeg har været inde på det før, men den eneste måde og vende en kritiker på, er og erklære sin fulde kærlighed til klubben, og skrive under på en ny kontrakt. Han udtaler sig i store vendinger, og han gør os ikke klogere på nogen måde.

Jeg er lidt farvet, ja;)

Men jeg lægger meget i, at han har fortalt om sin og familiens kærlighed til Real Madrid, og det at han skiftede United ud fordi han ville spille for Real Madrid.

Samtidig er det vel ingen hemmelighed, at han vægter konkurrence, storklub og Real Madrid højere, end at lave en Falcao og gå efter pengene - Det har jeg respekt for.

Der er sket mange kaotiske ting i Real Madrid siden Ronaldo kom til klubben, og han kunne have tjent flere penge og vundet flere trofæer andre steder... Alene det at han har sagt flere gange, at han ville elske at forlænge med 10 år, siger egenetlig det hele: Medmindre Real Madrid/Perez ligefrem dummer sig og pisser på Ronaldo, så har vi en yderst loyal leder.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Real Madrid 7

Leveret af Kunena Forum