Rygtebørsen XVIII

9 år 9 måneder siden #4333 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XVIII
Skiftede Aguero ikke, kort tid efter at han havde forlænget, og fået hævet sin klausul?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #4334 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XVIII
Jo, eller vampyrracisten inden skiftet til farisæer-klubben:
sporten.tv2.dk/2013-12-20-suarez-forl%C3...C3%A5r-med-liverpool

Livet er ligesom en æske.....

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

9 år 9 måneder siden #4335 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XVIII
Var det den her, du tænkte på Kasillas?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 9 måneder siden #4336 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen XVIII
Thiago Silva forlængede også med Milan og svor ved samme lejlighed klubben evig troskab. Det var lige inden transfermarkedet hvori han (og Ibra) blev solgt, åbnede.

9 år 9 måneder siden #4337 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XVIII
@Kassow

Jo, det var.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #4338 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Rygtebørsen XVIII
Der går rygter om Juan Mata til Barcelona i den catalanske presse. Kæft hvor ville det være ulækkert, at ham i den trøje med tanke på, at han jo blev forfremmet fra vores ungdomsakademi og har spillet i Real Madrid Castilla i begyndelsen af sin karriere.

Derudover ser det ud til, at Neymar ikke bare er en fjende på banen med også er det udenfor. Han forsøger angiveligt at tale sin gode ven, Danilo, fra at tage til Madrid, som han ellers er rygtet til.
Man skal også huske på, at tager han til os, så skal han konkurrerer med Carvajal og Arbeloa (med medmindre han skifter), mens han i Barcelona skal konkurrerer med Douglas , da Montoya (får ikke spilletid) og Alves (til sommer uden kontrakt) ser ud til at forlade dem til sommer. Hans chancer for spilletid vil derfor være klart bedre i Barcelona end hos og derudover vil han altså også få mulighed for at spille sammen med sin gode ven, Neymar.
De kan dog først få Danilo til januar 2016 og på det tidspunkt vil han kun have et halvt år tilbage af sin kontrakt og mon ikke Porto kunne tænke sig lidt penge for ham, hvorfor de ville foretrække at sælge til os i stedet?
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Inspektøren.

9 år 9 måneder siden #4339 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XVIII
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/vraget-c...har-slaet-mig-ihjel/

Han har før været rygtet til klubben, men det var før skiftet til City. I mine øjne kunne han være en fantastisk afløser for Chicharito. Han kan vel egentlig fås for "småpenge", da han nu er 5-6. valg i City? Jeg holdt lidt øje med ham i Fiorentina tiden, og har set hvad der svarer til 5-8 kampe i City blusen, men han er altså ikke helt dum, hvis i spørger mig.
Han er klart teknisk stærkere end både Morata og Chicharito, som har været deres absolut største svaghed, men han har et godt skud med højreskøjten, og kan spille i venstre side, som 10'eren og som 9'eren. Han er klart bedst med front mod mål, og har også et glimrende blik for sine medspillere.
Han er umiddelbart mit bedste bud på en kommende breddespiller i Real Madrid, selvom han nok havner i den italienske liga, hvor Juve og Napoli har vist stor interesse for ham, men også hans tidligere klub Fiorentina har spurgt ind til hans situation.

Han vil passe nogenlunde på profilen, men klart et bedre valg end både Morata og Chicharito. Og så er der hans pris, som ikke er så uhyggelig skræmmende igen, og her er man er oppe imod Juve, så større udfordring er det heller ikke, at overbyde dem uden at det går helt ned :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn

9 år 9 måneder siden #4340 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII

Dios skrev: www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/vraget-c...har-slaet-mig-ihjel/

Han har før været rygtet til klubben, men det var før skiftet til City. I mine øjne kunne han være en fantastisk afløser for Chicharito. Han kan vel egentlig fås for "småpenge", da han nu er 5-6. valg i City? Jeg holdt lidt øje med ham i Fiorentina tiden, og har set hvad der svarer til 5-8 kampe i City blusen, men han er altså ikke helt dum, hvis i spørger mig.
Han er klart teknisk stærkere end både Morata og Chicharito, som har været deres absolut største svaghed, men han har et godt skud med højreskøjten, og kan spille i venstre side, som 10'eren og som 9'eren. Han er klart bedst med front mod mål, og har også et glimrende blik for sine medspillere.
Han er umiddelbart mit bedste bud på en kommende breddespiller i Real Madrid, selvom han nok havner i den italienske liga, hvor Juve og Napoli har vist stor interesse for ham, men også hans tidligere klub Fiorentina har spurgt ind til hans situation.

Han vil passe nogenlunde på profilen, men klart et bedre valg end både Morata og Chicharito. Og så er der hans pris, som ikke er så uhyggelig skræmmende igen, og her er man er oppe imod Juve, så større udfordring er det heller ikke, at overbyde dem uden at det går helt ned :)

Det kunne faktisk godt være en god mulighed, selv om der nok bliver kamp om ham. Atlético Madrid meldes også særdeles interesserede.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum