Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig har jeg det, og jeg kan godt lide ham som spiller. Men det er altså den hollandske liga vi snakker om, og hans stats er ikke prangende. 100 mio, det burde være det halve.Dragam post=153769 skrev:
Han spiller for Ajax og det brasilienske landshold, men ja ja, totalt uprøvet...elle44 post=153759 skrev: Ej men undskyld mig, men det er fandme absurd at United køber Antony for 100 mio euro. En komplet uprøvet spiller fra den hollandske liga må aldrig komme op på det beløb.
Du lyder som en der ikke ser ret meget fodbold, og ihvertfald ikke har set Antony i action.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han er en rigtig kantspiller - det handler ikke så meget om stats, men mere de åbninger og chancer han kreerer for holdet... og det kan han om nogen... kan VIRKELIG lave magi på egen hånd... det sagt, så er 8 mål i 23 kampe overhovedet ikke dårligt for en der spiller rigtig kant.elle44 post=153771 skrev:
Selvfølgelig har jeg det, og jeg kan godt lide ham som spiller. Men det er altså den hollandske liga vi snakker om, og hans stats er ikke prangende. 100 mio, det burde være det halve.Dragam post=153769 skrev:
Han spiller for Ajax og det brasilienske landshold, men ja ja, totalt uprøvet...elle44 post=153759 skrev: Ej men undskyld mig, men det er fandme absurd at United køber Antony for 100 mio euro. En komplet uprøvet spiller fra den hollandske liga må aldrig komme op på det beløb.
Du lyder som en der ikke ser ret meget fodbold, og ihvertfald ikke har set Antony i action.
Jeg synes også det er virkelig skørt. Jeg tror også, at jeg har nævnt det før, men i de seneste sæsoners store signings fra Æresdivisionen har der været meget langt mellem de gode historier. Og så spillede han på et hold der var alt for godt i forhold til resten. Man skulle tro at han kunne booste stats i den liga, selvom de er okay, men jeg tror heller ikke på at det bliver en god signing. Heller ikke selvom han og Raphinha er de eneste gode højre kanter i verden jvf en bruger herinde.elle44 post=153759 skrev: Ej men undskyld mig, men det er fandme absurd at United køber Antony for 100 mio euro. En komplet uprøvet spiller fra den hollandske liga må aldrig komme op på det beløb.
Han er den eneste spændende højrekant under 23 idag - det er så ret trist, men sandt. Der er langt mellem snapsne blandt ungr spillere... der er ikke vildt mange kæmpe unge talenter vs 10 20 år siden.Brylle post=153784 skrev:
Jeg synes også det er virkelig skørt. Jeg tror også, at jeg har nævnt det før, men i de seneste sæsoners store signings fra Æresdivisionen har der været meget langt mellem de gode historier. Og så spillede han på et hold der var alt for godt i forhold til resten. Man skulle tro at han kunne booste stats i den liga, selvom de er okay, men jeg tror heller ikke på at det bliver en god signing. Heller ikke selvom han og Raphinha er de eneste gode højre kanter i verden jvf en bruger herinde.elle44 post=153759 skrev: Ej men undskyld mig, men det er fandme absurd at United køber Antony for 100 mio euro. En komplet uprøvet spiller fra den hollandske liga må aldrig komme op på det beløb.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Så kan Mbappe hygge sig med sine milliarder og sin transvestitkæreste
mohbar post=153882 skrev: Haaland bliver ved. Han SKAL simpelthen til Real Madridom et par år.
Så kan Mbappe hyggelig med sine milliarder og sin transvestitkæreste
Tænker også det er Perez plan at aktivere den frikøbsklausul om 2 år :) Han er jo et bæst.
Uanset hvad kunne det være rart med et galactico køb FRA Premier League. Og Haaland har da også utrykt, at han gerne vil spille i Spanien.
Haaland er da et langt bedre match for RM, end han er for city - han er en udpræget kontra spiller, og havde vel passet allerbedst i liverpool. Men som du siger, så vil han bombe ligemeget hvor han er, og jeg tror han vil bombe meget mere for RM end city, som spiller alt for meget tika taka for en som Haaland til at få det maksimale ud af ham. Tror han vil passe meget bedre til RM mere pragmatiske stil / mindset.Fondo_Sur post=153885 skrev: Vi må dog huske, at selvom der er nogen der bomber derude, er det ikke nødvendigvis det bedste match for Real Madrid. Er med på at Haaland vil bombe hvor som helst, men har bare meget svært ved at se ham i en rolle som Benzema, der er limen i hele vores offensiv. Men det kan jo være, at Real Madrid ser helt anderledes ud om et par år, og der vil han måske passe glimrende ind.
Uanset hvad kunne det være rart med et galactico køb FRA Premier League. Og Haaland har da også utrykt, at han gerne vil spille i Spanien.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Til gengæld kommer han til at blive forgyldt endnu mere end Messi blev. Vi kommer til at smide verdens største kontrakt efter ham hvis han fortsætter sit målsnit.
Hvis han får børn i England og hvis Manchester City vinder Champions League samt bibeholder deres dominans i farmers oil league så bliver han i klubben og kommer ikke til den historisk største klub i verden. Så ville magtbalancen for alvor (og endelig, kan man sige) være svunget over mod England.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...