Om Vores Rivaler IX

1 år 3 måneder siden #11881 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Dragam post=153769 skrev:

elle44 post=153759 skrev: Ej men undskyld mig, men det er fandme absurd at United køber Antony for 100 mio euro. En komplet uprøvet spiller fra den hollandske liga må aldrig komme op på det beløb.

​Han spiller for Ajax og det brasilienske landshold, men ja ja, totalt uprøvet...

Du lyder som en der ikke ser ret meget fodbold, og ihvertfald ikke har set Antony i action.

​Selvfølgelig har jeg det, og jeg kan godt lide ham som spiller. Men det er altså den hollandske liga vi snakker om, og hans stats er ikke prangende. 100 mio, det burde være det halve. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #11882 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 post=153771 skrev:

Dragam post=153769 skrev:

elle44 post=153759 skrev: Ej men undskyld mig, men det er fandme absurd at United køber Antony for 100 mio euro. En komplet uprøvet spiller fra den hollandske liga må aldrig komme op på det beløb.

​Han spiller for Ajax og det brasilienske landshold, men ja ja, totalt uprøvet...

Du lyder som en der ikke ser ret meget fodbold, og ihvertfald ikke har set Antony i action.

​Selvfølgelig har jeg det, og jeg kan godt lide ham som spiller. Men det er altså den hollandske liga vi snakker om, og hans stats er ikke prangende. 100 mio, det burde være det halve. 

​Han er en rigtig kantspiller - det handler ikke så meget om stats, men mere de åbninger og chancer han kreerer for holdet... og det kan han om nogen... kan VIRKELIG lave magi på egen hånd... det sagt, så er 8 mål i 23 kampe overhovedet ikke dårligt for en der spiller rigtig kant.
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Dragam.

1 år 3 måneder siden #11883 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

​Jeg synes også det er virkelig skørt. Jeg tror også, at jeg har nævnt det før, men i de seneste sæsoners store signings fra Æresdivisionen har der været meget langt mellem de gode historier. Og så spillede han på et hold der var alt for godt i forhold til resten. Man skulle tro at han kunne booste stats i den liga, selvom de er okay, men jeg tror heller ikke på at det bliver en god signing. Heller ikke selvom han og Raphinha er de eneste gode højre kanter i verden jvf en bruger herinde.

1 år 3 måneder siden #11884 af Dragam

Brylle post=153784 skrev:

​Jeg synes også det er virkelig skørt. Jeg tror også, at jeg har nævnt det før, men i de seneste sæsoners store signings fra Æresdivisionen har der været meget langt mellem de gode historier. Og så spillede han på et hold der var alt for godt i forhold til resten. Man skulle tro at han kunne booste stats i den liga, selvom de er okay, men jeg tror heller ikke på at det bliver en god signing. Heller ikke selvom han og Raphinha er de eneste gode højre kanter i verden jvf en bruger herinde.

​Han er den eneste spændende højrekant under 23 idag - det er så ret trist, men sandt. Der er langt mellem snapsne blandt ungr spillere... der er ikke vildt mange kæmpe unge talenter vs 10 20 år siden.
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Dragam.

1 år 3 måneder siden #11885 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Dejligt at se Leeds trumfe Evertons konstante bullying!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

1 år 2 måneder siden #11886 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Haaland bliver ved. Han SKAL simpelthen til Real Madridom et par år.

Så kan Mbappe hygge sig med sine milliarder og sin transvestitkæreste
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, JesperThomsen, Dragam

1 år 2 måneder siden #11887 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=153882 skrev: Haaland bliver ved. Han SKAL simpelthen til Real Madridom et par år.

Så kan Mbappe hyggelig med sine milliarder og sin transvestitkæreste

Tænker også det er Perez plan at aktivere den frikøbsklausul om 2 år :) Han er jo et bæst.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Dragam

1 år 2 måneder siden #11888 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Vi må dog huske, at selvom der er nogen der bomber derude, er det ikke nødvendigvis det bedste match for Real Madrid. Er med på at Haaland vil bombe hvor som helst, men har bare meget svært ved at se ham i en rolle som Benzema, der er limen i hele vores offensiv. Men det kan jo være, at Real Madrid ser helt anderledes ud om et par år, og der vil han måske passe glimrende ind.

Uanset hvad kunne det være rart med et galactico køb FRA Premier League. Og Haaland har da også utrykt, at han gerne vil spille i Spanien. 
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.

1 år 2 måneder siden #11889 af Dragam

Fondo_Sur post=153885 skrev: Vi må dog huske, at selvom der er nogen der bomber derude, er det ikke nødvendigvis det bedste match for Real Madrid. Er med på at Haaland vil bombe hvor som helst, men har bare meget svært ved at se ham i en rolle som Benzema, der er limen i hele vores offensiv. Men det kan jo være, at Real Madrid ser helt anderledes ud om et par år, og der vil han måske passe glimrende ind.

Uanset hvad kunne det være rart med et galactico køb FRA Premier League. Og Haaland har da også utrykt, at han gerne vil spille i Spanien. 

​Haaland er da et langt bedre match for RM, end han er for city - han er en udpræget kontra spiller, og havde vel passet allerbedst i liverpool. Men som du siger, så vil han bombe ligemeget hvor han er, og jeg tror han vil bombe meget mere for RM end city, som spiller alt for meget tika taka for en som Haaland til at få det maksimale ud af ham. Tror han vil passe meget bedre til RM mere pragmatiske stil / mindset.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 2 måneder siden #11890 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Det passer fint med Haaland lige kan udvikle sig endnu mere under Pep inden vi henter ham :) Men jeg husker at Real træk sig fordi de ikke ville være med på den latterlige lave frikøbsklausul som han tilsyneladende godt kan lig at have i sine kontrakter. Det går Perez bare aldrig med til.

1 år 2 måneder siden #11891 af The European Super League
​Hvis Haaland nogensinde skifter klub igen mens han stadig er på toppen af sin karriere, så kommer han ikke til at indføre en frikøbsklausul. Jeg er sikker på at hans metode var for at sikre ham at han kunne tage et skridt op ad stigen indtil han er på toppen og ikke et trick for at skifte klub igen og igen og igen.

Til gengæld kommer han til at blive forgyldt endnu mere end Messi blev. Vi kommer til at smide verdens største kontrakt efter ham hvis han fortsætter sit målsnit.

Hvis han får børn i England og hvis Manchester City vinder Champions League samt bibeholder deres dominans i farmers oil league så bliver han i klubben og kommer ikke til den historisk største klub i verden. Så ville magtbalancen for alvor (og endelig, kan man sige) være svunget over mod England.

Bellingham Camavinga Tchouameni

1 år 2 måneder siden #11892 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
​Der er godt nok mange "hvis'er" i den ligning ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen, Kimbo

Leveret af Kunena Forum
Annonce