Om Vores Rivaler IX

1 år 6 måneder siden #11905 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Bilag:



"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11906 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​bare det var vores klub der lagde op til er overraskels-køb.. 
men Barca henter vel Messi, Neymar, L. Martinez, Veratti, Silva osv. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11907 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Vi må nøjes med at tage titlerne jo. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Madrid1998, Kimbo, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11908 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
​Der kommer ingen. 

Og nu lyder det, at der aldrig har været en spiller - det var blot ren spekulation fra ham Gerard Romero

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11909 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Det siges at det var tale om Bernado Silva, men da Depay ikke blev solgt, gik handlen i vasken
#thankGod

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11910 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=153923 skrev: Det siges at det var tale om Bernado Silva, men da Depay ikke blev solgt, gik handlen i vasken
#thankGod

​Ja, havde de fået ham, så havde de først revet os rundt i manegen... han er lige hvad barca mangler på deres midtbane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11911 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg synes nu, at der i løbet af foråret kom så mange meldinger fra relativt troværdige (min vurdering) kilder, som indikerede, at Haaland faktisk helst ville en tur til den spanske hovedstad. 

Vi stod af gode grunde ikke klar med et bud, og det er jeg stadig tilfreds med, men så er det ganske realistisk, at han om et par sæsoner - med et par titler på cv'et - søger mod syd.

Og skal vi så stå klar?

Kæmpe ja. Jeg er helt med på, at han er en anden spillertype end Benzema, men vi behøver jo ikke altid bygge holdet op om den idé. En udpræget 9'er uden playmaker-skills stiller større krav til resten af offensiven, men så må vi jo finde ud af det.

Jeg havde mine usikkerheder omkring Haaland pga. den tyske liga og de naive defensiver, men jeg må bare sige, at selvom fem PL-kampe er et tyndt grundlag, så kan man jo bare se, at han uden diskussion er verdens bedste boksspiller, og at han formentligt vil fortsætte med at være det de næste mange år.

Det er nemt at vurdere Mbappé som bedre eller mere værdifuld, fordi han har en mere kreativ rolle, men Haaland er jo et fænomen i feltet, og vi ved bare med Ronaldo, hvad det kan betyde. De tre mål mod Nottingham ser jo ikke ud af noget, men det er så fodbold-ubegavet, hvis man ikke forstå, at det jo netop er det, der skiller fårene fra bukkene. At man har målnæsen for at bruge en slidt floskel.

Det er dybt fascinerende at se Haalands acceleration, hans bevægelser og hans uortodokse afslutninger. Han har for mig - på fem kampe - endegyldigt bevist, at hypen er fortjent. At han er et fænomen.

Derfor har jeg det også sådan - taget Mbappés ulideligt uacceptable behandling af Real Madrid in mente - at Haaland nu er over franskmanden. At det er ham, der skal satses på, hvis de begge står i 2024 og bejler til os. Altså hvis vi kun kan få én af dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11912 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=153916 skrev: ​Spændende hvad det er de teaser så vildt for i Barcelona nu. Hiver de Messi hjem så er det noget af en historie. 


Hvad endte den spændende overraskelse så med at være?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11913 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=153928 skrev: ​Jeg synes nu, at der i løbet af foråret kom så mange meldinger fra relativt troværdige (min vurdering) kilder, som indikerede, at Haaland faktisk helst ville en tur til den spanske hovedstad. 

Vi stod af gode grunde ikke klar med et bud, og det er jeg stadig tilfreds med, men så er det ganske realistisk, at han om et par sæsoner - med et par titler på cv'et - søger mod syd.

Og skal vi så stå klar?

Kæmpe ja. Jeg er helt med på, at han er en anden spillertype end Benzema, men vi behøver jo ikke altid bygge holdet op om den idé. En udpræget 9'er uden playmaker-skills stiller større krav til resten af offensiven, men så må vi jo finde ud af det.

Jeg havde mine usikkerheder omkring Haaland pga. den tyske liga og de naive defensiver, men jeg må bare sige, at selvom fem PL-kampe er et tyndt grundlag, så kan man jo bare se, at han uden diskussion er verdens bedste boksspiller, og at han formentligt vil fortsætte med at være det de næste mange år.

Det er nemt at vurdere Mbappé som bedre eller mere værdifuld, fordi han har en mere kreativ rolle, men Haaland er jo et fænomen i feltet, og vi ved bare med Ronaldo, hvad det kan betyde. De tre mål mod Nottingham ser jo ikke ud af noget, men det er så fodbold-ubegavet, hvis man ikke forstå, at det jo netop er det, der skiller fårene fra bukkene. At man har målnæsen for at bruge en slidt floskel.

Det er dybt fascinerende at se Haalands acceleration, hans bevægelser og hans uortodokse afslutninger. Han har for mig - på fem kampe - endegyldigt bevist, at hypen er fortjent. At han er et fænomen.

Derfor har jeg det også sådan - taget Mbappés ulideligt uacceptable behandling af Real Madrid in mente - at Haaland nu er over franskmanden. At det er ham, der skal satses på, hvis de begge står i 2024 og bejler til os. Altså hvis vi kun kan få én af dem.

​Ved ikke om jeg vil give ham prædikatet "fænomen", som Ronaldo Fenomeno fik det... der synes jeg immervæk man skal være på et andet niveau, ala det Ronaldo Fenomeno viste allerede som teenager.

Men Haaland er et BÆST ! Der er vel dårligt nogen som har været så fysisk overlegne som ham - kæmpe stor og stærk, og samtidig lyn hurtig ! Samtidig med at han er en super skarp afslutter. Men han store størrelse gør så også, at han ikke er helt så smidig og teknisk. Du ser ham ikke afdrible et helt hold på egen hånd, som man så Ronaldo Fenomeno gøre som ung, inden hans skader. Og nu skriver du haalands acceleration er vild... der vil jeg så være uenig - han er voldsomt hurtig når han kommer op i fart, men er en smule tung i røven på de første meter - hvilket kun er naturligt, hans størrelse taget i betragtning. Men det er igen imodsætning til Ronaldo Fenomeno, som havde en VOLDSOM acceleration inden hans skader, ala mbappe.

Men Haaland kan meget vel blive den bedste boksangriber nogensinde, hvis han kan holde sig skadesfri.

edit : og jeg er iøvrigt helt enig i at vi bør gå efter haaland fremfor franskmanden... han kan 'bappe gren efter det stunt han lavede på os.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11914 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaska post=153929 skrev:

Brylle post=153916 skrev: ​Spændende hvad det er de teaser så vildt for i Barcelona nu. Hiver de Messi hjem så er det noget af en historie. 


Hvad endte den spændende overraskelse så med at være?

​At de er fulde af lort som altid :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11915 af The European Super League

Brylle post=153931 skrev:

Mathiaska post=153929 skrev:

Brylle post=153916 skrev: ​Spændende hvad det er de teaser så vildt for i Barcelona nu. Hiver de Messi hjem så er det noget af en historie. 


Hvad endte den spændende overraskelse så med at være?

​At de er fulde af lort som altid :D


Ikke særlig overraskende til gengæld :) Eller særlig spændende.

Måske bare særlig.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11916 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Tænker I godt at Xavi kan holde den trup tilfreds med nok spille tid?- Jeg er kun misundelig på én af deres spiller (Pedri), men det er nogle okay store navne de har i den store trup. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce