Om Vores Rivaler IX

4 måneder 3 uger siden #11893 af The European Super League
​Hvis Haaland nogensinde skifter klub igen mens han stadig er på toppen af sin karriere, så kommer han ikke til at indføre en frikøbsklausul. Jeg er sikker på at hans metode var for at sikre ham at han kunne tage et skridt op ad stigen indtil han er på toppen og ikke et trick for at skifte klub igen og igen og igen.

Til gengæld kommer han til at blive forgyldt endnu mere end Messi blev. Vi kommer til at smide verdens største kontrakt efter ham hvis han fortsætter sit målsnit.

Hvis han får børn i England og hvis Manchester City vinder Champions League samt bibeholder deres dominans i farmers oil league så bliver han i klubben og kommer ikke til den historisk største klub i verden. Så ville magtbalancen for alvor (og endelig, kan man sige) være svunget over mod England.

Alaba y nada más

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #11894 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
​Der er godt nok mange "hvis'er" i den ligning ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen, Kimbo

4 måneder 3 uger siden #11895 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Vi har lige været igennem et meget langt forløb med Mbappe, som til sidst løb ud i sandet, jeg orker ikke at man skal begynde at glæde sig til og vente på Haaland nu, bare for at blive skuffet igen. Man missede chancen, kig efter den næste i rækken, og kom videre.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam

4 måneder 3 uger siden #11896 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Erling Hattrick Haaland :-)
#vanvittig

Donde está la biblioteca?

4 måneder 3 uger siden #11897 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=153900 skrev: ​Vi har lige været igennem et meget langt forløb med Mbappe, som til sidst løb ud i sandet, jeg orker ikke at man skal begynde at glæde sig til og vente på Haaland nu, bare for at blive skuffet igen. Man missede chancen, kig efter den næste i rækken, og kom videre.

​Jeg er helt enig. Vi kan naturligvis give det et forsøg, men vi skal IKKE ligge alle vores æg i én kurv, så at sige. Der så vi nemlig med ham der mbapper gren, hvordan det kan gå.
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 måneder 3 uger siden #11898 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Barcelona henter så lige nye backs i Alonso og Bellerin, til en allerede pakket trup. Vildt nok, men i det mindste gør de noget. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam

4 måneder 3 uger siden #11899 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=153907 skrev: ​Barcelona henter så lige nye backs i Alonso og Bellerin, til en allerede pakket trup. Vildt nok, men i det mindste gør de noget. 

​Hvis jeg skal vælge mellem Alonso og Bellerin eller bare lade være, så har jeg det fint med at de tager den med ro.

4 måneder 3 uger siden #11900 af The European Super League

DarioGomez post=153896 skrev: ​Der er godt nok mange "hvis'er" i den ligning ;)

Du har skarpe øjne. Godt læst.

Alaba y nada más

4 måneder 3 uger siden #11901 af The European Super League

El Siete post=153907 skrev: ​Barcelona henter så lige nye backs i Alonso og Bellerin, til en allerede pakket trup. Vildt nok, men i det mindste gør de noget. 

Laporta har planer om at klubben skal helt ned i støvet så snart hans præsidentperiode er overstået. Vind det hele de næste 5 år og luk lortet bagefter. Eller som Madridista.dk Podcast var inde på (Jesper Hansen) måske er de i gang med at bygge op til at blive opkøbt af en arabisk oliediktator. Det kræver at klubben er på renden af konkurs før stemmeberettigede fans bliver overtalt.

Alaba y nada más

4 måneder 3 uger siden #11902 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Det meldes at Laporta har en “surprise” transfer i de sidste timer…

Hvis det en Bernado Silva, av av av

4 måneder 3 uger siden #11903 af DarioGomez

Hamid8210 post=153912 skrev: Det meldes at Laporta har en “surprise” transfer i de sidste timer…

Hvis det en Bernado Silva, av av av

​Hvor læser du det?

Pep og Bernardo selv har udelukket, han rejser, så det er nok en anden. 

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

4 måneder 3 uger siden #11904 af DarioGomez
Messis far er åbenbart i Barcelona…

Leveret af Kunena Forum
Annonce