Om Vores Rivaler IX
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han var i den grad en stor grund til at vi vandt hvad vi gjorde sidste sæson - der kunne han jo også fokusere næsten fuldt ud på Real Madrid :). Lige nu føler jeg bare han laver en "Bale" og prioriterer landsholdet højere (jeg føler mig ikke 100% så jeg må hellere melde fra, jeg skulle jo nødig misse VM). Jeg kan selvfølgelig tage fejl.-#7- post=155877 skrev: Det er sgu et iskoldt indlæg Kiwes, her 4-5 måneder efter at han næsten egenhændigt sikrede os CL og La Liga, og tilmed lige har vundet Ballon d'Or :-D
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja jeg tror du har ret. Courtois lavede også en Bale, fordi han prioriterer landsholdet højere. Hvad bilder de sig ind at blive skadet... Vanvittigt de bare laver en Bale...Kiwes post=155878 skrev:
Han var i den grad en stor grund til at vi vandt hvad vi gjorde sidste sæson - der kunne han jo også fokusere næsten fuldt ud på Real Madrid :). Lige nu føler jeg bare han laver en "Bale" og prioriterer landsholdet højere (jeg føler mig ikke 100% så jeg må hellere melde fra, jeg skulle jo nødig misse VM). Jeg kan selvfølgelig tage fejl.-#7- post=155877 skrev: Det er sgu et iskoldt indlæg Kiwes, her 4-5 måneder efter at han næsten egenhændigt sikrede os CL og La Liga, og tilmed lige har vundet Ballon d'Or :-D
Jeg savner Pepe :(
Xavis taktik virker bare. Måske ikke mod de bedste klubber, men i La Liga vinder de 9 ud af 10 kampe. Selvfølgelig takket være det 34 årige indkøb Lewandowski.
Hele holdet inklusiv Lewa har jo INTET vist mod et eneste top 50 hold i Europa.
I forlængelse af min egen post er det højst mærkværdigt at jeg nærmest føler at vi har vundet alle kampe i denne sæson,Kimbo post=155883 skrev: Lewa skal nok blive topscorer, men det bliver også det eneste trofæ der ryger den vej. Det er langt mere et udtryk for La Liga’s elendighed end Barca’s styrke.
men utroligt nok kun er 1 point foran Barca og endda med dårligere målscore (Ved godt det ikke er relevant).
Men det er sku en absurd følelse da jeg har haft indtrykket af at Barca har suttet røv hele sæsonen.
Var der ikke en der skrev at Xavi statistisk var den ringeste træner ever i Barca ?
Der står på deres forum at de har haft den bedste sæson start i 5 år. Weird.
Lewa kan vaere det samme for Barca i aar (- CHL).
Ville ikke komme bag paa mig de tager La Liga + Copa - hvis Lewa forsaetter.
Hala
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Kimbo post=155979 skrev:
I forlængelse af min egen post er det højst mærkværdigt at jeg nærmest føler at vi har vundet alle kampe i denne sæson,Kimbo post=155883 skrev: Lewa skal nok blive topscorer, men det bliver også det eneste trofæ der ryger den vej. Det er langt mere et udtryk for La Liga’s elendighed end Barca’s styrke.
men utroligt nok kun er 1 point foran Barca og endda med dårligere målscore (Ved godt det ikke er relevant).
Men det er sku en absurd følelse da jeg har haft indtrykket af at Barca har suttet røv hele sæsonen.
Var der ikke en der skrev at Xavi statistisk var den ringeste træner ever i Barca ?
Der står på deres forum at de har haft den bedste sæson start i 5 år. Weird.
Jeg offentliggjorde en statistik her på siden for en uges tid siden hvor alle Xavi's kampe var med i statistikken. Hans resultater hvis man kun ser på point i forhold til antallet af spillede kampe gør ham til den dårligste træner i dette årtusinde. Eller det var han i hvert fald for en uge siden.
Årsagen til at der kan være noget positivt at fokusere på er vel fordi han har gode resultater i ligaen og dårlige resultater alle andre steder. Statistikken tog højde for det hele hvor dit skriveri kun tager højde for ligaen. Det er ikke et angreb på dig. Bare facts :) Her er en smiley
Bellingham Camavinga Tchouameni
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Kan det virkelig passe?
Bellingham Camavinga Tchouameni