Om Vores Rivaler IX

3 år 8 måneder siden #12241 af The European Super League
​Så skulle det være bekræftet alle steder. Medmindre det er en joke.. så er det nu officielt.
Fodbolden slipper endelig for Pique. Den mest overvurderede forsvarsspiller i La Liga history.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #12242 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Fedest men hvilken spiller fra Barcelona skal nu være hadeobjekt nummer 1?? Tænker flg rækkefølge: Alba, Gavi, Garcia, Busquets. 
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved mohbar.

3 år 8 måneder siden #12243 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Pique stoppet fordi han ved, at niveauet ikke er der længere. I stedet for at tømme Barca’s bankkonto, så vælger han at stoppe øjeblikkeligt. 
Dét burde Hazard lære noget af! 

3 år 8 måneder siden #12244 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg kan godt lide at hade spillere som Pique. Han har gjort det nemt at være efter Barcelona, og han har givet os fans en masse god debatmateriale synes jeg. Som fan af Real Madrid kan jeg, hånden på hjertet, måske godt komme til at savne den slags typer hos rivalen. For jeg er rent ud sagt pisseligeglad med Gavi, Pedri, Araujo og hvad de ellers hedder, de bringer ikke noget personlighed ind i de her El Clasico opgør, ligesom Ramos, Guti, Pique, Alba, Pepe, Busquets osv. 

Så på den lidt underfundige måde vil jeg da gerne sige tak for kampen til Pique, det er jeg ikke for fin til. Og han har altså retfærdighedsvis også haft en utroligt flot karriere. 

DC19
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Kimbo, doven

3 år 8 måneder siden #12245 af The European Super League

Raul7-2880 post=156058 skrev: Pique stoppet fordi han ved, at niveauet ikke er der længere. I stedet for at tømme Barca’s bankkonto, så vælger han at stoppe øjeblikkeligt. 
Dét burde Hazard lære noget af! 

Vi har ikke angrebet Hazard de sidste 36 måneder non-stop på lægterne og via medierne. Han føler sig ikke udstødt.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

3 år 8 måneder siden #12246 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Irriterende type eller ej, så har Barca mistet endnu en spiller fra æraen 2008/2009 som virkelig gav meget for Barca. Det var nogle fede tider med tossen pique

3 år 8 måneder siden #12247 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Bare fordi han ikke spiller for Barca så er der vel ingen der rigtig tror på at han holder kæft. Dumhederne på sociale medier bliver bare værre forudser jeg. En helt igennem usympatisk type.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, The European Super League

3 år 8 måneder siden #12248 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
God kamp til Barcelona iaften. Tak for kampen Pique. Du har været en pain in the ass i utrolig mange år. Men ønsker dig alligevel alt held og lykke fremover. 

hala Madrid. 

3 år 8 måneder siden #12249 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Endnu en ringe Atletico-præstation. 1-1 hjemme mod Espanyol efter at have været en time i overtal.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 8 måneder siden #12250 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=156080 skrev: God kamp til Barcelona iaften. Tak for kampen Pique. Du har været en pain in the ass i utrolig mange år. Men ønsker dig alligevel alt held og lykke fremover. 

hala Madrid. 

​den eneste grund til at han trækker sig er pga den nye anti pique lov. At ingen spiller må spille en turnering som spilleren har kommercielt økonomisk del i. Hans firma har tjent 24 millioner pund på at være med i supercuppen. 

han er bare ulækker! 

​https://www.sportbible.com/football/gerard-pique-barcelona-spanish-super-cup-komos-20221026.amp.html
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 8 måneder siden #12251 af 9eren
Messi forlader Barcelona pga penge
Pique forlader Barcelona pga penge

Den eneste spiller der virkelig brænder for at spille i Barcelona er Braithwaite

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 8 måneder siden #12252 af 9eren
Settien er bare virkelig ikke en træner der bør rejse væk fra sine køer!

Leveret af Kunena Forum