Om Vores Rivaler IX

3 år 4 måneder siden #12949 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=159908 skrev:

mohbar post=159907 skrev: ​Tror heller ikke Endrick bliver en absolut stjerne. Haaland har klar x faktor og vi bør simpelthen satse alt på at få ham. Alene hans professionalisme og vindermentalitet er langt over fx Mbappe der ofte slår ud med armene i modgang.

eNdrick skal nok blive god på niveau med Rodrygo, men ikke Vinicius. Og man kan spørge sig selv: havde han fået så meget omtale og fokus hvis han ikke fra brasilien?

​Endrick har alt det potentiale han behøver for at komme op på det niveau man forventer af ham. En 16 årig kan ikke kamp efter kamp på senior plan, gå ind og være afgørende. Vi har verdens bedste scout pt der har fundet Vini og Rodrygo med flere. At dømme ham ude nu virker til at man ikke forstår sig på udvikling af fodboldspillere

​Fuldstændig helt og aldeles enig.
At dømme ham ude nu er omtrent lige så tosset som at tro at man kan hente Haaland indenfor nær fremtid, når det ikke engang er ét år siden han er kommet til den klub han valgte med frit valg på ALLE hylder. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #12950 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Fuldstændig absurd ringe dommerpræstation i går mellem City og Leipzig. Ederson flæsker Timo Werner, som får gult for film.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #12951 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
​I øvrigt sjovt at se Barcelona og vel i særdeleshed Xavi "ødelægge" Fatis karriere. Når man som 18-årig kommer ind i La Liga med tæt på 1 mål pr 90 minutter spillet over 15 kampe er det ikke bare tilfældigt. Han har været uheldig med skader, men tror at den manglende tillid fra Xavi har været mindst lige så ødelæggende for drengenes selvtillid. Når jeg har set Barca siden Xavi kom til får han max de sidste 5-10 minutter en sjælden gang imellem. Forståeligt at Lewan og Dembele er urørlige når de kampklar, men at satse på tæt på 30årige Torres og Raphina hvis peak er realiseret er mig en gåde. Med Xavis opbyggende fase og kampe i noob-CHL burde det ellers ha været oplagt at gøre ham til en stjerne

3 år 4 måneder siden #12952 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Ret skal være ret, Raphina og Torres er hhv. 26 og 23. Det da gode aldre. Men jeg er helt enig mht deres niveau, især Torres har jeg tæt på nul fidus til. Raphina er lidt Asensio agtigt, han har et godt venstre ben og lever ret meget på det :D

3 år 4 måneder siden #12953 af Ramos4
Haalands klausul forlænget

Nok så vigtig læsning.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Ramos4.

3 år 4 måneder siden #12954 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Herligt at Sporting gik videre. De er rigtig gode tekniske, og spillede to lige kampe mod Arsenal. 

Mads Junker blev ved med at tale om, at Premier League tempoet vil sende Sporting ud, men det kom aldrig pånær i overtiden. 

Suprise suprise… 
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 4 måneder siden #12955 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=160018 skrev: ​ Haalands klausul forlænget

Nok så vigtig læsning.

Han vil have en klausul så han kan skride, så længe Guardiola er i klubben ;) Spøg til side. Jeg tror den klausul er lavet, fordi Haalands bagland har vidst, at Guardiola vil forlænge uanset hvad, så den var lidt "gratis" at få indført.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12956 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
De ruller ind med nyheder om Negreira sagen. Nye informationer at jeg har tabt overblikket og Barcelona står jo med en giga dårlig sag. A bajar a segunda

3 år 4 måneder siden #12957 af Ramos4
Vi skal simpelthen have Haaland en dag. Fuldstændig vanvittig spiller.

Savner sgu lidt en Galactico må jeg indrømme.

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, The European Super League

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12958 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Clos Gomez

Det ligner jo Barcelona mod PSG. Ligaer er afgjort sådan her!

Han sidder i VAR rummet nu
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12959 af 9eren

3 år 4 måneder siden #12960 af The European Super League

9eren post=160078 skrev: Clos Gomez

Det ligner jo Barcelona mod PSG. Ligaer er afgjort sådan her!

Han sidder i VAR rummet nu

Jeg havde nærmest glemt hvor dårligt et menneske Neymar var dengang han spillede i FC Barcelona.
Han lagde det værste fra sig efter skiftet til PSG selvom nogle få grimme sider stadig kommer frem engang imellem.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Leveret af Kunena Forum