Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 3 måneder siden #14725 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Men det er nemt når man får hjælp af dommerne i gruppespillet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #14726 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Barca er ikke så dårlige som de bliver gjort til. De har i hvertfald fundet melodien her i 2024. Skal man frygte dem her d. 21/4. Ja det syntes jeg engenligt. El clasico har altid deres eget liv, og Barca er i god form. Og det pisser mig grænseløst af. 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 3 måneder siden #14727 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Kampen på Bernabeu skal ende med en ordentligt klasker til Barca så vi kan sikre det mesterskab med stil. Motivationen bør være på det maksimale.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 3 måneder siden #14728 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Form taget i mente, er der jo intet urimeligt i hvis Barca går forbi PSG og Atlético/Dortmund.

‘Heldig’ lodtrækning, men vilkårene er jo ens for alle. Mindes også at Real havde en god lodtrækning i en af sejrsårene under Zizou. 

Godt for dem. Laporta kan sløjfe sæsonen som en succes. Dertil hjælper det på lønbudget til næste sæson osv. Tænker egentlig at det er meget sundt.

Frygter dem bestemt ikke i El Clasico. De er godt kørende, og det er da muligt at de får et resultat, men det er jo ikke Messis Barca. Real er heller ikke Ronaldos Real, men vil mene at vi er rimelig store favoritter. 
Real spillede da også en mindst lige så god kamp i går, som Barca gjorde i dag.

Og, der er håb endnu for PSG. Det bør kunne lade sig gøre, men så skal de godt nok lære at forsvare inden da. 

Men whatever, det er ikke jordens undergang hvis så Barca skulle tage hele møget. Havde dog håbet der ville gå lidt længere inden de kom tilbage til vanlige niveau. Det kom de så ret beset i januar. De har dog stadig vage kampe, senest mod Cadiz fx.

2 år 3 måneder siden #14729 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig er Barca stadig helt i top, når det kører for dem. PSG var bare overraskende dårlige. At starte med spillere som Asensio, Lee og Ruiz. Det er langt fra top klasse, og Barca havde reelt det bedste hold.
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, husager

2 år 3 måneder siden #14730 af Estadio Santiago Bernabéu
​Som jeg ser det er det vores egen skyld Barcelona har denne her Champions League kampagne.

Vi kunne bare have vundet mesterskabet sidste sæson. Så ville de blive seedet 2er i gruppespillet i stedet for at få en nem gruppe. Så er det slet ikke sikkert de ville stå her i dag.

Som jeg ser det, har vi kun os selv at takke for det her.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 3 måneder siden #14731 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kunnet også ha vundet alle mesterskaber siden 1928 så havde Barcelona ikke været en fodboldklub i dag. Så vi kan kun takke os selv for at Barcelona har pokaler til rundvisningen.

Fokus på Barcelona bør kun ligge til næste el clasico, for vi kan se, at der kommer et meget kompetent hold til Bernabeu uden mange skader. Tag en kamp af gangen, så først mod Mallorca, hvor spillere der har behov for hvile bør få det.

Jeg vil ikke ud af CL uden at gå med følelsen af, at vi ikke var forberedt eller har kæmpet til det sidste. Jeg har troen på at vi kan gå videre. Vi skal spille klogere end vi har gjort hele sæsonen, for vi har i realiteten ikke haft en top top kamp. Måske den mod Barcelona i supercuppen.

Men først efter City, bør vi ligge et enormt fokus på Barcelona, her kan mesterskabet jo godt afgøres.

2 år 3 måneder siden #14732 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=174193 skrev: ​Som jeg ser det er det vores egen skyld Barcelona har denne her Champions League kampagne.

Vi kunne bare have vundet mesterskabet sidste sæson. Så ville de blive seedet 2er i gruppespillet i stedet for at få en nem gruppe. Så er det slet ikke sikkert de ville stå her i dag.

​Så hvis de havde fået vores gruppe med Napoli, Braga og Union Berlin, så havde de været færdige?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

2 år 3 måneder siden #14733 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=174196 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=174193 skrev: ​Som jeg ser det er det vores egen skyld Barcelona har denne her Champions League kampagne.

​Så hvis de havde fået vores gruppe med Napoli, Braga og Union Berlin, så havde de været færdige?

“Så er det slet ikke sikkert de ville stå her i dag.”

2 år 3 måneder siden #14734 af Estadio Santiago Bernabéu

NadaMás post=174190 skrev: ​Form taget i mente, er der jo intet urimeligt i hvis Barca går forbi PSG og Atlético/Dortmund.

‘Heldig’ lodtrækning, men vilkårene er jo ens for alle. Mindes også at Real havde en god lodtrækning i en af sejrsårene under Zizou. 

Godt for dem. Laporta kan sløjfe sæsonen som en succes. Dertil hjælper det på lønbudget til næste sæson osv. Tænker egentlig at det er meget sundt.

Jeg tror du har helt ret i at deres form burde smide dem direkte i CL finalen.

Ang. deres lønbudget for næste sæson, har du ikke glemt at regne med at de ikke får de samme indtægter fra salg af billetter fordi de har få tilskuere der har købt billetter til nedsatte priser? At komme langt i Champions League kan selvfølgelig hjælpe lidt på det problem. Jeg tror først Barcelonas økonomi ser god ud igen om mindst to år. Men det skal ikke stoppe Laporta fra at købe spillere :)

2 år 3 måneder siden #14735 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
​Men de ville højst sandsynligt have gjort det.

Hvad der er ærgerligt for turneringen, er vel egentlig at det to år i streg er lykkedes UEFA at få lavet nogle lodtrækninger, som gør at de fire bedste hold samles i den ene halvdel, mens der er "let" vej til finalen i den anden halvdel.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Dragam

2 år 3 måneder siden #14736 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=174199 skrev: ​Men de ville højst sandsynligt have gjort det.

Hvad der er ærgerligt for turneringen, er vel egentlig at det to år i streg er lykkedes UEFA at få lavet nogle lodtrækninger, som gør at de fire bedste hold samles i den ene halvdel, mens der er "let" vej til finalen i den anden halvdel.

Kunne ikke være mere enig

Leveret af Kunena Forum