Om Vores Rivaler IX
Tchouameni har overordnet været god i centerforsvaret, men jeg ser ham hellere på 6´eren end Camavinga i morgen. Cama kan være noget flyvsk, og det er virkelig på godt og ondt, men i mod City vil jeg klart foretrække Tchou på 6´eren, da han bringer mere ro og fylde.
Men, Nacho skal ikke starte for at rykke Tchou derop, så det bliver Cama på 6´eren. Er sgu lidt urolig for hvordan han skiftevis skal holde styr KdB, Silva og Foden.
Hvis man taber midtbanen mod City, bliver oddsene hurtigt meget dårlige.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=173994 skrev: Vigtigt at Walker er ude. Håber bare vi tør spille offensivt. Vi skal ikke prøve at køre en 1-0 hjem - det vil være alt for lidt. Håber Carlo har lært af sidste år.
Vi spillede faktisk godt i første kamp sidste år, så tror også godt på vi kan igen. Også fordi Walker er ude som du siger.
Men vores hold er også helt anderledes. Ingen Benzema og Modric i startopstillingen og ind med Bellingham og Tchouameni/Camavinga i stedet for. Der er altså meget mere fysik, dynamik og løb i dem. Det et helt andet udtryk vi kommer til at have. Jeg tror helt klart for det bedre. Benzema var ikke god sidste år alligevel. Og ingen Kroos - Modric ved siden af hinanden. Vores chancer er større!
NadaMás post=173995 skrev: Ville føle mig betydeligt mere sikker på i morgen, hvis Militao var på 100%.
Tchouameni har overordnet været god i centerforsvaret, men jeg ser ham hellere på 6´eren end Camavinga i morgen. Cama kan være noget flyvsk, og det er virkelig på godt og ondt, men i mod City vil jeg klart foretrække Tchou på 6´eren, da han bringer mere ro og fylde.
Men, Nacho skal ikke starte for at rykke Tchou derop, så det bliver Cama på 6´eren. Er sgu lidt urolig for hvordan han skiftevis skal holde styr KdB, Silva og Foden.
Ja CB positionen kommer til at blive et dilemma. Form-mæssigt skulle Tchouameni jo nok have den, men jeg tror stadig på Nacho. Jeg ville vælge Nacho, men det kan jo sagtens vise sig at blive en kæmpe fejl haha. Er meget usikker.
Omkring midtbanen kommer det jo ikke hele til at handle om hvem der er 6'er. Både Valverde og Bellingham kommer til at være med helt nede og stå dybt, det jeg helt sikker på. Der skal nok være hjælp.
Selvfølgelig skal 6’eren ikke forsvare ene mand - Det er klart.Lars1991 post=173997 skrev:
NadaMás post=173995 skrev: Ville føle mig betydeligt mere sikker på i morgen, hvis Militao var på 100%.
Ja CB positionen kommer til at blive et dilemma. Form-mæssigt skulle Tchouameni jo nok have den, men jeg tror stadig på Nacho. Jeg ville vælge Nacho, men det kan jo sagtens vise sig at blive en kæmpe fejl haha. Er meget usikker.
Omkring midtbanen kommer det jo ikke hele til at handle om hvem der er 6'er. Både Valverde og Bellingham kommer til at være med helt nede og stå dybt, det jeg helt sikker på. Der skal nok være hjælp.
Men i en kamp hvor tempoet uden tvivl bliver højt, er det jo marginalerne der kan afgøre udfaldet. Her vil jeg føle mig mere rolig ved Tchou.
Men der vil jo altid være fordele og ulemper. Cama kan jo også ende med at blive afgørende i transition-spillet. Jeg synes at han er lettere at spille udenom end Tchou, og det er umiddelbart det der er min bekymring. Håber den bliver gjort til skamme i morgen.
Men overall tror jeg på et godt resultat i morgen. Som du selv skrev tidligere, tør jeg ikke tænke på Etihad-kampen endnu - Lad os starte med at se hvordan det går i morgen!
Nu ser jeg ikke meget City, men af de forsvarsspillere de har til rådighed er det vidst kun Akanji der kan løbe nogenlunde stærkt og det spekuleres i at han får den utaknemmelige opgave at beherske Vini. Jeg håber satme de 9 dages pause blandt andet har budt på eksperimenter på hvordan dette kan udnyttes, for det må immervæk åbne nogle områder op på banen hvor spillere som Jude, Rodrygo og Fede virkelig kan skabe muligheder.Dragam post=173999 skrev: Det er en KÆMPE fordel for os, at Kyle Walker er skadet - vil næsten gå så vidt som at sige, at det ændrer præmisen fuldkommen. Han kunne lukke Vini fuldstændig ned, og det er der ingen af de andre city spillere der kan... der er ingen af dem der har walkers fart. Så går city ligeså højt op med baglinjen som de plejer, så bliver det en ren fest på omstillingerne !
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er vildt nok at de i deres måske dårligste periode i årtier vinder mesterskabet sidste år og går i en CL-finale i år.
Heldigvis har de ikke en chance mod City.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Tror aldrig jeg har sagt det før, men jeg vil hellere at Barca vinder CHL end City. Jeg er træt af engelsk fodbold og jeg kan ikke fordrage City og Guardiola. Guardiola er kvalmende at se og høre på og den hype der er omkring ham, er jeg slet ikke enig i. Folk der kalder ham verdens bedste træner osv. Jeg er ikke enig. Og City er bare usmagelige i sig selv.Ramos4 post=174165 skrev: PSG og Atletico kommer til at forære Barca en CL-finale, ja.
Det er vildt nok at de i deres måske dårligste periode i årtier vinder mesterskabet sidste år og går i en CL-finale i år.
Men! Vi slår City ud, jeg tror på det, og så kunne det være vanvittig fedt at vinde finalen mod Barca og løfte pokalen foran dem. Eller foran ATM!
Jeg savner Pepe :(
City mod Barca ville være en lårte finale. Lige meget hvem der vinder smider jeg TV'et ud af vinduet.Madridista02 post=174168 skrev:
Tror aldrig jeg har sagt det før, men jeg vil hellere at Barca vinder CHL end City. Jeg er træt af engelsk fodbold og jeg kan ikke fordrage City og Guardiola. Guardiola er kvalmende at se og høre på og den hype der er omkring ham, er jeg slet ikke enig i. Folk der kalder ham verdens bedste træner osv. Jeg er ikke enig. Og City er bare usmagelige i sig selv.Ramos4 post=174165 skrev: PSG og Atletico kommer til at forære Barca en CL-finale, ja.
Men! Vi slår City ud, jeg tror på det, og så kunne det være vanvittig fedt at vinde finalen mod Barca og løfte pokalen foran dem. Eller foran ATM!
En Clasico finale tror jeg ikke mine nerver kan tåle :D