Om Vores Rivaler IX
Tror jeg ikke. Og det har jeg det også fint med, da ligaen ikke er afgjort.9eren post=173962 skrev: Mallorca kampen ude er for reservernes skyld.
Det må være en fordel at have så mange dage op til den første City kamp. Så må der altså være tid nok til at lave et eller andet taktisk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Da FCK mødte City i Parken var det en meget legitim snak.
Uanset hvad, bliver det sin ting at lukke ned for Haaland, Foden, Silva og De Bruyne så vidt muligt over to kampe. Det bliver ikke en manglende lørdagskamp der gør udfaldet dertil.
Det minder mig om dengang Zidane tog over for Den Fede Tjener hvor den famøse "mini preseason" blev effektueret og spillerne kom tilbage og så langt, langt bedre ud fysisk.
Man skal altså ikke kimse af at de sportsforskere, fysioer, Pintus m.fl. er nogle af de allerbedste i verden indenfor sit felt. De skal nok få det absolut bedste ud af denne lille pause.
Man må også formode at det giver Carlo og co nogle helt andre forudsætninger for at klæde spillerne på til netop at lave en specifik plan til City, omend den sikkert har rumsteret i Carlos hoved allerede siden sidste sæson da det er givet at man skal slå City for at vinde ChL indtil Pep smutter.
Jeg skal helt bestemt se Bilbao-Mallorca. Og jeg krydser fingrene for Mallorca udelukkende for at Vedat Muriqi kan udleve oplevelsen med El Pasillo på Bernabeu i tilfældet af sejren. Tænk at gå fra at være tjener til at blive hyldet på Bernabeu som fodboldspiller. ;-)
I øvrigt har Atl. Bilbao på deres hjemmeside vist en civilisatorisk storsind og opfordret fansene til at lade være med at buhe ad nationalsangen ved finalen, og det har jeg kun respekt for, selvom jeg er ganske a-national og synes at det kongelige er noget komisk rollespil. Jeg ville fortsat have forsvaret deres ret til at buhe, men i samme ombæring synes jeg, det kun fortæller noget om dem selv: Franco-tiden er borte, og Spanien er et liberalt demokrati i dag, og desuden har baskere udvidet selvstyre, hvor de har kontrol over uddannelse- og kultur-området, hvis jeg husker rigtigt.
Omend jeg ville støtte deres ret til at buhe, ville jeg også i samme ombæring tænke, at de var uciviliseret jævnfør konteksten i dag.
Og jeg elsker baskisk ostekage/brandkage! - Det kan I lave ret nemt ved at søge opskriften.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
4-1 over Aston villa og 4-2 over Palace. De buldrer bare videre. City bliver simpelthen aldrig trætte. De har selvfølgelig også bolden hele tiden.Hamid8210 post=173979 skrev: Kevin de Brunyne - fuck my life han er god. Håber der nogen der kan holde styr på ham på tirsdag
Er sgu bange for at det ikke er os der har en fordel, når vi går ind til kampen tirsdag.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Seal the deal, Vini ..
Vi har haft god tid, så der er hvert fald ingen undskyldninger for ikke at være forberedt. Jeg er dog bange for at 3-1 ikke er nok at tage med i returen, hvor vi nok har en karantæne eller to.Lars1991 post=173991 skrev: Vi slagter City i morgen, jeg kan mærke det. 3-1 eller 4-1.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=173992 skrev:
Vi har haft god tid, så der er hvert fald ingen undskyldninger for ikke at være forberedt. Jeg er dog bange for at 3-1 ikke er nok at tage med i returen, hvor vi nok har en karantæne eller to.Lars1991 post=173991 skrev: Vi slagter City i morgen, jeg kan mærke det. 3-1 eller 4-1.
Ja den tør jeg ikke tænke på endnu haha, slet ikke efter sidste år. En kamp af gangen! Men kan godt se os gøre ondt på City, men hvis vi har en af de der alt for passive og energiforladte kampe, ja så kan det også blive rigtig skidt. Man hvad aldrig helt hvad man får.