Om Vores Rivaler IX

1 år 9 måneder siden #15193 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=177997 skrev: Det virker også helt absurd ikke at kalde vores trupsammensætning god. Vi har masser af muligheder også ned i ungdomsrækkerne. Vi har ikke tabt en kamp i et år.

​Enten leger du struds, eller også er du vitterligt bare helt uden fodboldforståelse.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #15194 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Sidste uge var det forsvaret du klager over, nu er det angrebet ud fra impulsive følelser. Jeg har rigeligt med fodboldforståelse til at forstå, at vi har en rigtig fin trupsammensætning der er i gang med at indarbejde verdens bedste fodboldspiller og Kroos fravær. Det sker under skader til flere centrale spillere.

1 år 9 måneder siden #15195 af Dragam

9eren post=178007 skrev: Sidste uge var det forsvaret du klager over, nu er det angrebet ud fra impulsive følelser. Jeg har rigeligt med fodboldforståelse til at forstå, at vi har en rigtig fin trupsammensætning der er i gang med at indarbejde verdens bedste fodboldspiller og Kroos fravær. Det sker under skader til flere centrale spillere.

​Så det var begge ting der var svaret - fantastisk.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #15196 af 9eren
Jeg forstår ikke lige dit svar, men stadig at tale om at Barcelona har en bedre trupsammensætning end os, pga et indkøb fra en fatal sæson sidste år, er noget skørt!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #15197 af 9eren
Olmo misser Villarreal kampen

1 år 9 måneder siden #15198 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX
@Dragam og @9eren - jeg tror jeg taler for os alle herinde når jeg siger gud hvor er i ikke særlige gode bidragesydere til det er forum. Det en en konstant kamp frem og tilbage fremfor indlæg med dybde og perspektiv overfor andres holdninger.

Jeg ønsker ikke at deltage i jeres tvekamp, men håber i vil tage den et andet sted end her.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #15199 af 9eren
Hej Figo-10

Beklager at du har været vidne til børnehave debat med skovleslag i baghovedet, det har ikke været gavnligt. Jeg faldt desværre ned på det lave niveau. Det er jo ikke første gang.

Anyways Olmo ude i 5 uger, så er Barcelona i samme forfatning som sidste sæson.

Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved 9eren.

1 år 9 måneder siden #15200 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Dragam

Det er bare komisk at se de samme mennesker, der slagtede Joselu og Real Madrid på samme tidspunkt sidste år, stå lige nu og være nostalgiske. Ancelotti er stadig træner, og det er jo hans opgave at få spillet til at flyde bedre. Tror personligt at man vender tilbage til Jude som falsk 9’er. Det giver noget “presence” i feltet. Også kan man sige, hvis Joselu kunne, så kan Endrick også komme med et eller andet spektakulært.

Derudover så er den nye sæson endnu engang en mulighed for spillerne at forbedre sig. Synes at Valverde har været meeeget imponerende. Det bliver også godt at få Camavinga tilbage.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete

1 år 9 måneder siden #15201 af Dragam

Fondo_Sur post=178026 skrev: @Dragam

Det er bare komisk at se de samme mennesker, der slagtede Joselu og Real Madrid på samme tidspunkt sidste år, stå lige nu og være nostalgiske. Ancelotti er stadig træner, og det er jo hans opgave at få spillet til at flyde bedre. Tror personligt at man vender tilbage til Jude som falsk 9’er. Det giver noget “presence” i feltet. Også kan man sige, hvis Joselu kunne, så kan Endrick også komme med et eller andet spektakulært.

Derudover så er den nye sæson endnu engang en mulighed for spillerne at forbedre sig. Synes at Valverde har været meeeget imponerende. Det bliver også godt at få Camavinga tilbage.

​Tror du forveksler mig med en anden, mester.

Men nej, du kan squ ikke sidestille joselu med endrick... joselu var en rigtig 9er (om end ikke specielt god) på 190, som fyldte noget i feltet, som vi kunne skyde indlæg efter... det kommer vi jo ikke til at kunne med endrick på 170... come on... 

Det sagt, så jeg det meget gerne afprøvet med mbappe som venstre forward, endrick som højre forward, med güler liggende som 10'er. Det kunne også være jude som 10'er, men så bliver det virkelig tyndt på midtbanen iøvrigt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #15202 af 9eren
174 cm slog City ud, så kan 170 også. Roberto Carlos kunne med 168 vinde hovedstøds dueller over Jan Koller. 
 ​
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved 9eren.

1 år 9 måneder siden #15203 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Okay, så nu det ikke nok med en "rigtig 9'er", nu skal han også være stor og høj? Det sgu mærkeligt. Hvor kommer den her trang til at spille med en høj targetman man kan skyde indlæg efter fra? 
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 år 9 måneder siden #15204 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er vel ikke så meget højde det handler om, snarere spillertype.

Mbappe, Vinicius og Rodrygo ville alle gerne drible i venstresiden og cutte ind og skyde. Der er ingen af dem der naturligt ligger fast inde i feltet og "fisker". Men det har man nogen gange brug for, specielt mod en lav blok. Hvor mange gange har vi ikke set scenariet de seneste år: Et indlæg i feltet til...ingen. Feltet er fuldstændig blottet for hvide trøjer.

At have en boksangriber (om ikke andet til at skifte ind i slutningen af kampen) giver bare en ekstra facet til spillet. Eller Jude der kan komme sent i feltet. Der er problemet bare, at det kræver mange meter og mange løb når han starter som 8'er.

Man kan sagtens vinde fodboldkampe med en falsk 9'er eller uden folk i feltet, det kræver dog ofte en rigtig kreativ midtbane og et fasttømret spilsystem - noget jeg ikke synes vi besidder.

90% af tiden går det jo godt, fordi vi har så meget kvalitet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, 9eren

Leveret af Kunena Forum