Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er ikke 1 til 1, da joselu netop fungerede som target man, som vi kunne smide indlæg ind til. Med endrick skal det stadig spilles igennem på jorden, så han kommer ikke til at give en ekstra dimension, som joselu gjorde.Lars1991 post=178035 skrev: Nu tænker jeg det med at vi byttede Joselu med Endrick og at det ikke var godt nok, fordi Endrick ikke er ligeså høj som Joselu. Det var mere det jeg fandt mærkeligt. Tænker egentlig det et meget fint bytte, og Endrick skal nok få lignende mængde spilletid, tænker jeg. Men han er lige kommet til. Joselu fik heller ikke meget i starten.
Men som sagt vil jeg gerne have at vi prøver at spille med mbappe som venstre forward, og endrick som højre forward... det kan kun være bedre end når vi spiller med 3 venstrekanter på samme tid...
youtube.com/shorts/X_9hbWRW3cA?si=Hq6X-thl14fdWk-A
youtube.com/shorts/AlmPdH7pSsg?si=mSy1jwSYeOYDhXwz
Galactico downfall version 2
9eren post=178037 skrev: Simpelthen ikke rigtig at Endrick skal spilles i fødderne alene. Det der med fodboldforståelse
Ja, han er da en regulær targetman...
www.transfermarkt.com/endrick/alletore/s...s=&torart=203&stand=
Dine fladpandede beskeder bliver ignoreret fremadrettet.
Fordi det alt andet lige giver et stort våben mod hold der parkerer bussen mod os, hvilket langt de fleste hold gør.Lars1991 post=178039 skrev: Men hvorfor skal han være en targetman?? Forstår ikke lysten til lige pludselig at ville have den slags spiller i Real Madrid. Jeg tager da en 9'er som Endrick any day, som ganske rigtigt ikke kun kan spilles i fødderne, som der blev sagt. Han er fin på indlæg, og kan også spilles dybt.
Kan endrick heade fint nok? Ja sikkert... men han er 170 og kommer alene af den grund til at tabe langt størstedelen af hovedstødsdueller.
Og det der "ligepludselig" kan du godt smutte med - jeg har talt om at der skulle hentes en rigtig 9er i evigheder...
Så du er altså en af dem der ikke vil have haaland.Lars1991 post=178041 skrev: Haha ja det har du, men vidste ikke du med en "rigtig 9'er" mente en targetman. Troede vi var vokset væk fra 90'ernes Premier League.
Dragam post=178042 skrev:
Så du er altså en af dem der ikke vil have haaland.Lars1991 post=178041 skrev: Haha ja det har du, men vidste ikke du med en "rigtig 9'er" mente en targetman. Troede vi var vokset væk fra 90'ernes Premier League.
Kan blive i tvivl om vi snakker samme sprog. Men hvis jeg skal prøve at nå dig lidt, så tænker jeg at du siger sådan, fordi jeg siger at en 9'er ikke behøver at være en stor og stærk targetman? Men det jo dig der definerer en 9'er som en der skal være på den måde. Jeg siger, at det behøver man ikke, medmindre man spillede i PL i 90'erne.
Fernando Torres, David Villa, Aguero... den type tænker jeg nu også som "rigtige 9'ere".
Fernando Torres var 186 og pænt stærk.Lars1991 post=178043 skrev:
Dragam post=178042 skrev:
Kan blive i tvivl om vi snakker samme sprog. Men hvis jeg skal prøve at nå dig lidt, så tænker jeg at du siger sådan, fordi jeg siger at en 9'er ikke behøver at være en stor og stærk targetman? Men det jo dig der definerer en 9'er som en der skal være på den måde. Jeg siger, at det behøver man ikke, medmindre man spillede i PL i 90'erne.
Fernando Torres, David Villa, Aguero... den type tænker jeg nu også som "rigtige 9'ere".
Men ja, aguero minder meget om endrick som type, men han var netop heller ikke den helt store trussel mod hold der parkerede bussen, og af samme årsag. Han var bedst når der var plads til at han kunne have bolden i fødderne.
Derfor synes jeg også at det kunne være interessant at se mbappe og endrick som henholdsvis venstre og højre forward, hvor der vil være plads til at de begge kan bevæge sig. Og ja, så kan man have jude til at skubbe op i feltet og skabe hovedstødstruslen.
Dragam post=178038 skrev:
9eren post=178037 skrev: Simpelthen ikke rigtig at Endrick skal spilles i fødderne alene. Det der med fodboldforståelse
Ja, han er da en regulær targetman...
www.transfermarkt.com/endrick/alletore/s...s=&torart=203&stand=
Dine fladpandede beskeder bliver ignoreret fremadrettet.
hvad skal jeg kigge efter her
Galactico downfall version 2
DC19