Om Vores Rivaler IX
Vild start han har fået i Lyon og han passer bare godt ind på holdet og med holdkammeraterne.Siempre Madrid post=193163 skrev: Tiago ⓟ på X: "QUE GOLAÇO DO ENDRICK !!!! t.co/oRCLYTHe3y" / X
Det der er alt jeg behøver for at kunne forstå fyringen af Xabi Alonso. At han ikke benyttede ham ....suk.
Var han ikke allerede Real Madrid spiller, så ville vi jo slikke os om munden når man ser det her. Jeg håber man får plads til en profil som ham og ellers håber jeg han kommer et sted hen, hvor han kan blive værdsat. Det selvfølgelig hård konkurrence mod Mbappe, men som jeg har set hans rolle i Lyon er han ret fri og faktisk har udgangspunkt i højre. Men så vi tilbage til Rodrygo, Vini, Brahim, Franco... Men denne Endrick gad jeg virkelig godt se. Han har virkelig noget unikt over sit spil.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det betyder så at vi skal have et par midtbanespillere som kan sikre kontrol over spillet. Det kan hverken Bellingham eller Guler.
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvilken opstilling ville det give mening at bruge Endrick i, når Vini og Mbappe er selvskrevet. Bliver det ikke for offensivt og for lidt arbejdskraft, hvis Endrick har højre kant?Siempre Madrid post=193163 skrev: Tiago ⓟ på X: "QUE GOLAÇO DO ENDRICK !!!! t.co/oRCLYTHe3y" / X
Det der er alt jeg behøver for at kunne forstå fyringen af Xabi Alonso. At han ikke benyttede ham ....suk.
Jeg savner Pepe :(
Dem der tror at Vini-Mbappé og Endrick kan fungere har spillet for meget FM eller EA FC.Madridista02 post=193168 skrev:
Hvilken opstilling ville det give mening at bruge Endrick i, når Vini og Mbappe er selvskrevet. Bliver det ikke for offensivt og for lidt arbejdskraft, hvis Endrick har højre kant?Siempre Madrid post=193163 skrev: Tiago ⓟ på X: "QUE GOLAÇO DO ENDRICK !!!! t.co/oRCLYTHe3y" / X
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det gik ikke med Vini - Mbappé - Rodrygo - så hvad skulle forskellen være? Altså formations-mæssigt og defensivt tænker jeg. Ikke offensivt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Vores ledelse virker som nogen der har spillet for meget FM, så det er helt sikkert den her opstilling vi kommer til at se.Ramos4 post=193179 skrev:
Dem der tror at Vini-Mbappé og Endrick kan fungere har spillet for meget FM eller EA FC.Madridista02 post=193168 skrev:
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
4 midtbane spillere. Den ene en ny destroyer og den anden en ny kontrollerende midtbanespiller ala Vitinha/Pedri.
Har Endrick efterhånden scoret flere mål end GG siden de brud henover nytår? Gonzalo startede så godt ud.
- Platin bruger
-
- Platin bruger
-
Første og eneste runde med dobbelt opgør. Første kamp på Wanda, retur på Rottify.
- NachoFernández
- Platin bruger
-