Om Vores Rivaler IX

2 måneder 1 uge siden #16585 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid post=193163 skrev: ​ Tiago ⓟ på X: "QUE GOLAÇO DO ENDRICK !!!! t.co/oRCLYTHe3y" / X

Det der er alt jeg behøver for at kunne forstå fyringen af Xabi Alonso. At han ikke benyttede ham ....suk.

​Vild start han har fået i Lyon og han passer bare godt ind på holdet og med holdkammeraterne. 

Var han ikke allerede Real Madrid spiller, så ville vi jo slikke os om munden når man ser det her. Jeg håber man får plads til en profil som ham og ellers håber jeg han kommer et sted hen, hvor han kan blive værdsat. Det selvfølgelig hård konkurrence mod Mbappe, men som jeg har set hans rolle i Lyon er han ret fri og faktisk har udgangspunkt i højre. Men så vi tilbage til Rodrygo, Vini, Brahim, Franco... Men denne Endrick gad jeg virkelig godt se. Han har virkelig noget unikt over sit spil. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #16586 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Det mest realistiske scenario i næste sæson er vel, at vi har en angrebstrio bestående af Vinicius, Mbappe og Endrick.

Det betyder så at vi skal have et par midtbanespillere som kan sikre kontrol over spillet. Det kan hverken Bellingham eller Guler.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 måneder 1 uge siden #16587 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid post=193163 skrev: ​ Tiago ⓟ på X: "QUE GOLAÇO DO ENDRICK !!!! t.co/oRCLYTHe3y" / X

Det der er alt jeg behøver for at kunne forstå fyringen af Xabi Alonso. At han ikke benyttede ham ....suk.

​Hvilken opstilling ville det give mening at bruge Endrick i, når Vini og Mbappe er selvskrevet. Bliver det ikke for offensivt og for lidt arbejdskraft, hvis Endrick har højre kant?

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, DeLaRed

2 måneder 1 uge siden #16588 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=193168 skrev:

​Hvilken opstilling ville det give mening at bruge Endrick i, når Vini og Mbappe er selvskrevet. Bliver det ikke for offensivt og for lidt arbejdskraft, hvis Endrick har højre kant?

​Dem der tror at Vini-Mbappé og Endrick kan fungere har spillet for meget FM eller EA FC.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

2 måneder 1 uge siden #16589 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Der var nu en del kritik af Endrick herinde også. Det er jo nemt at være bagklog nu hvor det går godt i Lyon. Bare fordi det går godt et andet sted, er ikke ensbetydende med det ville være det samme hos os. Han ville ikke få bolden halvt så meget som han gør hos Lyon. At leje ham ud lige nu er det helt rigtige at gøre, og det burde være gjort sidste sæson allerede. Jeg håber ikke man henter ham tilbage til sommer allerede, lad ham endelig fortsætte sin udvikling og så må man se an til sommer 2027.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 måneder 1 uge siden #16590 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vini - Mbappé - Endrick og så Jude på midtbanen. Det kommer aldrig aldrig (aldrig) til at fungere.

Det gik ikke med Vini - Mbappé - Rodrygo - så hvad skulle forskellen være? Altså formations-mæssigt og defensivt tænker jeg. Ikke offensivt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 måneder 1 uge siden #16591 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=193179 skrev:

Madridista02 post=193168 skrev:

​Dem der tror at Vini-Mbappé og Endrick kan fungere har spillet for meget FM eller EA FC.

​Vores ledelse virker som nogen der har spillet for meget FM, så det er helt sikkert den her opstilling vi kommer til at se. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 måneder 1 uge siden #16592 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg stadig gerne Vini ud af klubben -> Mbappé på venstre kant og GG/Endrick på toppen indtil en af dem vinder pladsen fast.

4 midtbane spillere. Den ene en ny destroyer og den anden en ny kontrollerende midtbanespiller ala Vitinha/Pedri.

Har Endrick efterhånden scoret flere mål end GG siden de brud henover nytår? Gonzalo startede så godt ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 måneder 1 uge siden #16593 af Estadio Santiago Bernabéu
​Er Barca fans egentlig okay med at spillerne danser på banen efter en scoring nu hvor Lamine Yamal gør det i stedet for Vinicius?

2 måneder 4 dage siden #16594 af Estadio Santiago Bernabéu
​Vi røg ud for længe siden (som der altid er med Copa del Rey) men hvis nogen er interesseret så er der Atlético Madrid-Barca i aften.

Første og eneste runde med dobbelt opgør. Første kamp på Wanda, retur på Rottify.

2 måneder 3 dage siden #16595 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Eric Garcia med et flot flot mål i eget net med god hjælp af sin navnebror med handskerne på. Atletico er (som alle der har succes mod dem) startet med at igennem på begge deres stoppere og stå meget højt. De burde allerede have lavet et mere.

2 måneder 3 dage siden #16596 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca kørt fuldstændig rundt - de burde være bagud med 4-0. Fatter stadig ikke hvordan vi ikke har udnyttet deres høje foesvads

Leveret af Kunena Forum