Om Vores Rivaler IX
Har han løbearbejdet? Når vi ser hvor vigtigt Francos defensive arbejde er for holdet, så kan man jo godt blive lidt nervøs over at skulle miste det.NachoFernández post=192622 skrev: Vi skal sgu bare have smidt Endrick ind på den højrekant når han kommer tilbage. Hold nu op et niveau og en modenhed. Linker godt op med sine holdkammerater, sindssygt god til at finde mellemrum og så er der bare et antrit og et skud som vi kan få glæde af.
Det vil være en gigantisk fejl hvis vi forsømmer ham igen til sommer. Generationstalent. Gør vi det ordentligt, så har vi en af de allerstørste, tror jeg. Og han er netop meget mere end fart og driblinger. Han kan netop bidrage til vores udfordring med at fylde boksen op og det har vi brug for.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg foretrækker personligt at have Franco på højrekanten. Der er lidt mere spilfordeler over ham. Når vi nu allerede har Vini og Mbappé er det godt med lidt balance…
Kan ellers godt lide Endrick. Han kunne blive vanvittig i et to mandsangreb.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
I den perfekte verden spiller Gonzalo på toppen, og han bidrager i den grad med et højt løbepensum i presset. Hvorvidt Endrick er super stærk i presset og i tilbageløbet ved jeg ikke, men han har i hvert fald kapaciteten til at lægge en stor indsats. Og så gælder der jo for ham ligesom det bør gælde for resten: Kæmp og løb for holdet eller også er der andre klar i kulissen. Jeg tænker heller ikke at ting skal være mere fastlåste end at der findes forskellige situationer til forskellige spillere, og jeg vil meget gerne give dig at det er tankevækkende hvor meget mere vi vinder (er mit udokumenterede indtryk) med Mastantuono på banen end uden ham, selvom hans offensive output er på grænsen til at sende ham på tribunen. Det er sindssygt spændende hvad der kommer ud af det med ham på længere sigt.Ramos4 post=192624 skrev:
Har han løbearbejdet? Når vi ser hvor vigtigt Francos defensive arbejde er for holdet, så kan man jo godt blive lidt nervøs over at skulle miste det.NachoFernández post=192622 skrev: Vi skal sgu bare have smidt Endrick ind på den højrekant når han kommer tilbage. Hold nu op et niveau og en modenhed. Linker godt op med sine holdkammerater, sindssygt god til at finde mellemrum og så er der bare et antrit og et skud som vi kan få glæde af.
Det vil være en gigantisk fejl hvis vi forsømmer ham igen til sommer. Generationstalent. Gør vi det ordentligt, så har vi en af de allerstørste, tror jeg. Og han er netop meget mere end fart og driblinger. Han kan netop bidrage til vores udfordring med at fylde boksen op og det har vi brug for.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Endrick kunne være en generationstalent. Men er der plads når vi også har Mbappé?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Kan vi få en advokat til at tage et kig nærmere på den her aftale Laporta siger han har lavet med barnet?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Endrick bestod imo altid øjetesten. Han var næsten altid farlig når han spillede, og han kom bare frem til chancer, selvom han naturligvis stadig var meget rå. Men jeg sad altid med fornemmelsen af, at han ville give holdet mere end fx Rodrygo. Fedt at se, at han klarer det godt. Han får jo aldrig en rolle i Reals offensiv som han kan brillere i, men måske kan han sælges med profit.El Siete post=192652 skrev: Endrick blev fundet for let af både Ancelotti og Alonso, så han har tydeligvis ikke imponeret til træning. Men lad os glæde os over at han er kommet flyvende fra start i Lyon, og forhåbentlig fortsætter sin udvikling. Med mindre vi kommer af med en af Vini eller Rodrygo til sommer, så kommer Endrick jo bare igen til at sidde på bænken. Håber på et lejeophold mere.