Om Vores Rivaler IX
Mesterskab eller ej, har det forhåbentlig ingen betydning for planlægningen mod næste sæson, transfers og træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi dominerede dem i den seneste Liga kamp. Men så valgte et vist pattebarn at skabe sig og ødelægge hele projektet.Hamid8210 post=192531 skrev: Gang på gang bliver jeg overrasket hvor ringe Barca er. Men så må Real være endnu værre. Altså de kan ikke engang lave et fornuftigt spil omkring Prag pt. og de bag ud
Men der er vel ikke plads til ham på holdet?Real HWL post=192612 skrev: Endrick er da gået helt mål amok i Lyon...
Jeg kan ikke se ham spille højrekant, så vi skal vel have ham solgt eller hvad? Han er for god til at være indskifter.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=192614 skrev:
Men der er vel ikke plads til ham på holdet?Real HWL post=192612 skrev: Endrick er da gået helt mål amok i Lyon...
Jeg kan ikke se ham spille højrekant, så vi skal vel have ham solgt eller hvad? Han er for god til at være indskifter.
Jeg syntes den er ret nem. Sælg Vini, Mbappe på venstrekanten, Endrick eller Gonzalo som angriber.
Der er ikke meget link-up spiller i Endrick - eller hvad?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg tænker at det vil fungere langt bedre med garcia som targetman, og mbappe der kan tage løb rundt om ham. Så skulle det være endrick istedet for Mbappé, som en hængende angriber.Ramos4 post=192618 skrev: Ja så skulle det være på bekostning af Gonzalo. Men er Endrick en særlig god boksangriber? Jeg tænker på at han skal supplere Mbappé, der vil være main man. Der tænker jeg GG passer meget bedre.
Der er ikke meget link-up spiller i Endrick - eller hvad?
En ting der er helt sikkert ihvertfald, det er at det er decideret retarderet med garcia på højrekanten...
Tænker bare at det vil give samme problem som nu, at mbappe ikke just fylder meget inde i feltet, så vi bare vil skulle leve på bolde i dybdenReal HWL post=192620 skrev: Mbappe-Endrick-Mastantuono kunne da være meget frækt i næste sæson.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det vil være en gigantisk fejl hvis vi forsømmer ham igen til sommer. Generationstalent. Gør vi det ordentligt, så har vi en af de allerstørste, tror jeg. Og han er netop meget mere end fart og driblinger. Han kan netop bidrage til vores udfordring med at fylde boksen op og det har vi brug for.
Dragam post=192621 skrev:
Tænker bare at det vil give samme problem som nu, at mbappe ikke just fylder meget inde i feltet, så vi bare vil skulle leve på bolde i dybdenReal HWL post=192620 skrev: Mbappe-Endrick-Mastantuono kunne da være meget frækt i næste sæson.
Mbappe skal ligge til venstre hvor han er bedst i en 4-3-3 opstilling. Endrick som angriber og Mastantuono til højre.