Om Vores Rivaler IX

10 år 9 måneder siden #469 af Vellerbak09
Besvaret af Vellerbak09 på emne Om Vores Rivaler IX
Nu har jeg i rigtig mange år brugt madridista.dk, til at følge med i hvad der sker i det jeg vil betegne som mit hjerteklub. Jeg synes godt nok mange bruger her inde skulle til at kigge lidt indad. Jeg har aldrig troet at jeg ville oprette en bruger, da tiden aldrig har været til det.

Men nu må de bruger her inde snart til at tage sig sammen. Real Madrid har i de sidste 10 år ikke haft noget at råbe hurra for, javel vi har vundet la decima, men udover det har vi jo seriøst ikke noget at skulle ha' sagt angående pokaler. Vores største rival har på samme tid hevet det ene pokal efter det andet hjem. Det kan skyldes mange ting, men lige så snart en Real Madrid fan kritiserer klubben, så bryder helvede løs... Undskyld mig, men hvem er i til afgøre om man er en ægte fan eller ej?
Jeg vil kunne forstå jer, hvis der ikke var noget at kritiserer klubben for, men det er der og det kan ingen af jer benægte. Det er verdens største klub og i de sidste mange(10) år skal og kan klubben kritiseres, da vi har skuffet på mange områder.

Sahinovic er en af de bruger jeg rigtig godt kan lide, for han kritiserer klubben når den skal kritiseres og han roser den når den skal roses! Meget nemt... Det sidste emne der blev taget op var om vi har fået billige straffesparkskendelser med os... Gud hjælpende mig om der ikke var nogen der misforstod hans hensigt. Det kan da ikke misforståes! Nogle bruger sætter tal på hvor mange straffe vi har fået i forhold til barca, men det var jo ikke det diskutionen gik ud på. Jeg er da ikke blind og det håber jeg da heller ikke i er. Som han rigtigt kommer ind på, er der sket en masse brøler fra dommerens side såsom pepes straffe og sidst mod Shaktar.

Raul-Madrid - Skal man som Madrid fan kun rose klubben? Er klubben fritaget for kritik?
Gæt engang hvem jeg er ved brække mig over?


Sorry, men nu var det bare nok! Lad nu være med at se kritik som om man hader klubben. Hvis en bruger kalder sig Madrid fan, så går jeg ud fra at han er Real Madrid.

Håber vi går en stor tid i møde som Madrid fans!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #470 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Vellerbak09 skrev: Nu har jeg i rigtig mange år brugt madridista.dk, til at følge med i hvad der sker i det jeg vil betegne som mit hjerteklub. Jeg synes godt nok mange bruger her inde skulle til at kigge lidt indad. Jeg har aldrig troet at jeg ville oprette en bruger, da tiden aldrig har været til det.

Men nu må de bruger her inde snart til at tage sig sammen. Real Madrid har i de sidste 10 år ikke haft noget at råbe hurra for, javel vi har vundet la decima, men udover det har vi jo seriøst ikke noget at skulle ha' sagt angående pokaler. Vores største rival har på samme tid hevet det ene pokal efter det andet hjem. Det kan skyldes mange ting, men lige så snart en Real Madrid fan kritiserer klubben, så bryder helvede løs... Undskyld mig, men hvem er i til afgøre om man er en ægte fan eller ej?
Jeg vil kunne forstå jer, hvis der ikke var noget at kritiserer klubben for, men det er der og det kan ingen af jer benægte. Det er verdens største klub og i de sidste mange(10) år skal og kan klubben kritiseres, da vi har skuffet på mange områder.

Sahinovic er en af de bruger jeg rigtig godt kan lide, for han kritiserer klubben når den skal kritiseres og han roser den når den skal roses! Meget nemt... Det sidste emne der blev taget op var om vi har fået billige straffesparkskendelser med os... Gud hjælpende mig om der ikke var nogen der misforstod hans hensigt. Det kan da ikke misforståes! Nogle bruger sætter tal på hvor mange straffe vi har fået i forhold til barca, men det var jo ikke det diskutionen gik ud på. Jeg er da ikke blind og det håber jeg da heller ikke i er. Som han rigtigt kommer ind på, er der sket en masse brøler fra dommerens side såsom pepes straffe og sidst mod Shaktar.

Raul-Madrid - Skal man som Madrid fan kun rose klubben? Er klubben fritaget for kritik?
Gæt engang hvem jeg er ved brække mig over?


Sorry, men nu var det bare nok! Lad nu være med at se kritik som om man hader klubben. Hvis en bruger kalder sig Madrid fan, så går jeg ud fra at han er Real Madrid.

Håber vi går en stor tid i møde som Madrid fans!


Og hvilken måde at starte sin karriere på Madridista.dk med gylle og mundlort.

Velkommen for fa'en! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #471 af Vellerbak09
Besvaret af Vellerbak09 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Vellerbak09 skrev: Nu har jeg i rigtig mange år brugt madridista.dk, til at følge med i hvad der sker i det jeg vil betegne som mit hjerteklub. Jeg synes godt nok mange bruger her inde skulle til at kigge lidt indad. Jeg har aldrig troet at jeg ville oprette en bruger, da tiden aldrig har været til det.

Men nu må de bruger her inde snart til at tage sig sammen. Real Madrid har i de sidste 10 år ikke haft noget at råbe hurra for, javel vi har vundet la decima, men udover det har vi jo seriøst ikke noget at skulle ha' sagt angående pokaler. Vores største rival har på samme tid hevet det ene pokal efter det andet hjem. Det kan skyldes mange ting, men lige så snart en Real Madrid fan kritiserer klubben, så bryder helvede løs... Undskyld mig, men hvem er i til afgøre om man er en ægte fan eller ej?
Jeg vil kunne forstå jer, hvis der ikke var noget at kritiserer klubben for, men det er der og det kan ingen af jer benægte. Det er verdens største klub og i de sidste mange(10) år skal og kan klubben kritiseres, da vi har skuffet på mange områder.

Sahinovic er en af de bruger jeg rigtig godt kan lide, for han kritiserer klubben når den skal kritiseres og han roser den når den skal roses! Meget nemt... Det sidste emne der blev taget op var om vi har fået billige straffesparkskendelser med os... Gud hjælpende mig om der ikke var nogen der misforstod hans hensigt. Det kan da ikke misforståes! Nogle bruger sætter tal på hvor mange straffe vi har fået i forhold til barca, men det var jo ikke det diskutionen gik ud på. Jeg er da ikke blind og det håber jeg da heller ikke i er. Som han rigtigt kommer ind på, er der sket en masse brøler fra dommerens side såsom pepes straffe og sidst mod Shaktar.

Raul-Madrid - Skal man som Madrid fan kun rose klubben? Er klubben fritaget for kritik?
Gæt engang hvem jeg er ved brække mig over?


Sorry, men nu var det bare nok! Lad nu være med at se kritik som om man hader klubben. Hvis en bruger kalder sig Madrid fan, så går jeg ud fra at han er Real Madrid.

Håber vi går en stor tid i møde som Madrid fans!


Og hvilken måde at starte sin karriere på Madridista.dk med gylle og mundlort.

Velkommen for fa'en! :-)


Hvor er du uenig i det jeg skriver? - Gylle
Og mundlort? Sagligt svar må man sige :)

Jeg takker Pelle... Omend det lyder til vi er uenige på mange områder...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #472 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Vellerbak09 skrev:

Pelle skrev:

Vellerbak09 skrev: Nu har jeg i rigtig mange år brugt madridista.dk, til at følge med i hvad der sker i det jeg vil betegne som mit hjerteklub. Jeg synes godt nok mange bruger her inde skulle til at kigge lidt indad. Jeg har aldrig troet at jeg ville oprette en bruger, da tiden aldrig har været til det.

Men nu må de bruger her inde snart til at tage sig sammen. Real Madrid har i de sidste 10 år ikke haft noget at råbe hurra for, javel vi har vundet la decima, men udover det har vi jo seriøst ikke noget at skulle ha' sagt angående pokaler. Vores største rival har på samme tid hevet det ene pokal efter det andet hjem. Det kan skyldes mange ting, men lige så snart en Real Madrid fan kritiserer klubben, så bryder helvede løs... Undskyld mig, men hvem er i til afgøre om man er en ægte fan eller ej?
Jeg vil kunne forstå jer, hvis der ikke var noget at kritiserer klubben for, men det er der og det kan ingen af jer benægte. Det er verdens største klub og i de sidste mange(10) år skal og kan klubben kritiseres, da vi har skuffet på mange områder.

Sahinovic er en af de bruger jeg rigtig godt kan lide, for han kritiserer klubben når den skal kritiseres og han roser den når den skal roses! Meget nemt... Det sidste emne der blev taget op var om vi har fået billige straffesparkskendelser med os... Gud hjælpende mig om der ikke var nogen der misforstod hans hensigt. Det kan da ikke misforståes! Nogle bruger sætter tal på hvor mange straffe vi har fået i forhold til barca, men det var jo ikke det diskutionen gik ud på. Jeg er da ikke blind og det håber jeg da heller ikke i er. Som han rigtigt kommer ind på, er der sket en masse brøler fra dommerens side såsom pepes straffe og sidst mod Shaktar.

Raul-Madrid - Skal man som Madrid fan kun rose klubben? Er klubben fritaget for kritik?
Gæt engang hvem jeg er ved brække mig over?


Sorry, men nu var det bare nok! Lad nu være med at se kritik som om man hader klubben. Hvis en bruger kalder sig Madrid fan, så går jeg ud fra at han er Real Madrid.

Håber vi går en stor tid i møde som Madrid fans!


Og hvilken måde at starte sin karriere på Madridista.dk med gylle og mundlort.

Velkommen for fa'en! :-)


Hvor er du uenig i det jeg skriver? - Gylle
Og mundlort? Sagligt svar må man sige :)

Jeg takker Pelle... Omend det lyder til vi er uenige på mange områder...


Jeg er uenig i mange ting af det, du skriver. Samt måden hvorpå du skriver det. Men jeg har hverken lyst eller tid til at debattere videre på dette emne, for det er simpelthen så langt ude at diskutere sådan noget her. Så må du gerne synes, at jeg er usaglig - jeg sover helt fint af den grund :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #473 af Vellerbak09
Besvaret af Vellerbak09 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Vellerbak09 skrev:

Pelle skrev:

Vellerbak09 skrev: Nu har jeg i rigtig mange år brugt madridista.dk, til at følge med i hvad der sker i det jeg vil betegne som mit hjerteklub. Jeg synes godt nok mange bruger her inde skulle til at kigge lidt indad. Jeg har aldrig troet at jeg ville oprette en bruger, da tiden aldrig har været til det.

Men nu må de bruger her inde snart til at tage sig sammen. Real Madrid har i de sidste 10 år ikke haft noget at råbe hurra for, javel vi har vundet la decima, men udover det har vi jo seriøst ikke noget at skulle ha' sagt angående pokaler. Vores største rival har på samme tid hevet det ene pokal efter det andet hjem. Det kan skyldes mange ting, men lige så snart en Real Madrid fan kritiserer klubben, så bryder helvede løs... Undskyld mig, men hvem er i til afgøre om man er en ægte fan eller ej?
Jeg vil kunne forstå jer, hvis der ikke var noget at kritiserer klubben for, men det er der og det kan ingen af jer benægte. Det er verdens største klub og i de sidste mange(10) år skal og kan klubben kritiseres, da vi har skuffet på mange områder.

Sahinovic er en af de bruger jeg rigtig godt kan lide, for han kritiserer klubben når den skal kritiseres og han roser den når den skal roses! Meget nemt... Det sidste emne der blev taget op var om vi har fået billige straffesparkskendelser med os... Gud hjælpende mig om der ikke var nogen der misforstod hans hensigt. Det kan da ikke misforståes! Nogle bruger sætter tal på hvor mange straffe vi har fået i forhold til barca, men det var jo ikke det diskutionen gik ud på. Jeg er da ikke blind og det håber jeg da heller ikke i er. Som han rigtigt kommer ind på, er der sket en masse brøler fra dommerens side såsom pepes straffe og sidst mod Shaktar.

Raul-Madrid - Skal man som Madrid fan kun rose klubben? Er klubben fritaget for kritik?
Gæt engang hvem jeg er ved brække mig over?


Sorry, men nu var det bare nok! Lad nu være med at se kritik som om man hader klubben. Hvis en bruger kalder sig Madrid fan, så går jeg ud fra at han er Real Madrid.

Håber vi går en stor tid i møde som Madrid fans!


Og hvilken måde at starte sin karriere på Madridista.dk med gylle og mundlort.

Velkommen for fa'en! :-)


Hvor er du uenig i det jeg skriver? - Gylle
Og mundlort? Sagligt svar må man sige :)

Jeg takker Pelle... Omend det lyder til vi er uenige på mange områder...


Jeg er uenig i mange ting af det, du skriver. Samt måden hvorpå du skriver det. Men jeg har hverken lyst eller tid til at debattere videre på dette emne, for det er simpelthen så langt ude at diskutere sådan noget her. Så må du gerne synes, at jeg er usaglig - jeg sover helt fint af den grund :-)


Endnu engang vælger du det nemme :) Suprise...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #474 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Velkommen til Vellerbak09 (-;

Lige hurtigt for at komme med et sidste indspark til denne debat, så kritiserer jeg ikke Real Madrid på noget tidspunkt (det er der mange brugere der efterhånden har svært ved at forstå), da det jo trods alt ikke er dem som dømmer kampene (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Vellerbak09

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #475 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Det kan være jeg tager fejl, men er det ikke dig der tidligere er blevet sur over at man nævner Messi, når Ronaldo bliver omtalt? (-: Så for at svare på dit spørgsmål, så kan jeg stadig ikke forstå hvorfor man har brug for at nævne FC Barcelona i denne sammenhæng.


Jeg tror at jeg roligt kan sige, at jeg ikke er den eneste, der er irriteret over, at man bringer Messi, så snart Ronaldo bliver nævnt. Men hvis jeg husker rigtigt, så var det din altid "angreb" på Ronaldo, som jeg var irriteret på og som du i sidste ende aldrig vil kendes ved :-) Men Som SR4/Pelle nævner, hvem skal man ellers tage med. Kom med et hold, som du mener er relevant at sammenligne med?

Sahinovic skrev: Vi kan da også tage de kendelser - af betydning - der kommer til at gå imod os? Dem plejer der altså bare ikke at være super mange af.

Jeg taler om klokkeklare kendelser, også vil du sidde og bruge et argument som at - hvad nu hvis han synes at Isco skulle have haft et straffe? Det bliver godt nok lidt småligt nu (-:


Det er her at jeg synes at du bliver ved med at misse pointen. Vi - fodboldfans . er en mærkelige størrelse. Vi har tit sådan at vi ser kun det, vi gerne vil se (de fleste af os), så imens du har fokus på de kendelser, vi får, er der andre, der kigger efter de kendelser, der går os imod.

Sahinovic skrev: Hvad med den sunde fornuft, samt lovgivningen inden for fodbold? Enhver kunne vel se at der ikke var skyggen af et straffespark mod Shakhtar Donetsk, så der er vel ikke så meget at diskutere, eller synes du måske at den lige var på grænsen og egentligt godt kunne dømmes? Det skulle ikke undre mig hvis du syntes dette (-: Eksemplet fra Espanyol, hvor de bliver frarøvet et helt igennem lovligt mål, er vel også en klokkeklar kendelse jeg vælger at tage med? Eller skal den også bringes op til diskussion.


Jamen der var alligevel en linjedommer, der mente at der var straffe - selv om dommeren ikke mente det i første omgang. Kunne det tænkes at fordi han så det anderledes fra hans vinkel? og ja, jeg er enig med dig i, at der slet ikke var straffe, men lad nu være med at gøre det så simpelt. Vedr. Barca, så kan jeg garantere dig at de fleste Juve fans mente at der var straffe til dem i finalen i CHL, men den blev ikke dømt. De fleste af os, vil nok også mene at der var en klar straffe til Ronaldo sidst vi mødte Barca på deres hjembane, men den blev heller ikke dømt. Gør det dem til nogle banditter? Nej, det sker nogle gang. Som flere har skrevet, så er dommerfejl en del af (og charmen i ) fodbolden, så lev med det.

Det hvor du kan blive bedre er din fremtoning. Det er ikke ok at sende stikpiller til folk efterfulgt af :-). Det gør det ikke mindre i orden. Jeg kunne have startet mit indlæg med at spørge, om det ikke var dig, der blev banned for ikke at debattere ordentligt efterfulgt af :-) men det sænker bare niveauet i debatten og det ender ofte med mudderkastning.

Nogle gang skal du også tænke over, hvad du skriver...bare for at give dig et eksempel: Du skrev forleden at Ronaldo skulle skamme sig fordi han jublede over en straffe, som ikke skulle have været der (og så skulle du lige kommentere på, at du simpelthen ved at han kigger på skærmen for at se om hans hår sidder korret!!!). Et par dage efter skriver du så, at folk ikke skulle bebrejde Costa fordi dommerne tillader hans svinsk spil..hmm...hvorfor skal du så bebrejde Ronaldo?.Dommerne tillader jo at han får en straffe lige så meget som de ikke udviser Costa?? Når du siger A, så skal du også sige B :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #476 af Vellerbak09
Besvaret af Vellerbak09 på emne Om Vores Rivaler IX
Jo tak Sahinovic :)

Det jo ikke første gang at nogen mistænker nogen for ikke at være fan af Real Madrid... Og derfor skrev jeg som jeg gjorde.

Tilbage til emnet... Selvefølgelig er det ikke Real Madrids skyld at dommerne dømmer som de gør' men man skal stadigvæk være ærlig omkring det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #477 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Helt til at starte med, gik min påstand ud på at Real Madrid får flere tragikomiske straffespark, samt fratagelse af lovlige mål til modstanderen, end alle af de andre fodboldhold i verden (europæiske storhold). Jeg kan ærgerligt talt ikke huske hvornår FC Barcelona sidst har fået et straffespark som omverdenen har grint højlydt af?

Men med Real Madrid er det egentligt ret let, vi kan vel alle huske 2-1 kampen mod Elché, hvor Pepe i de døende minutter river fat en medspillers hånd, placere den på sit bryst og vælter, hvorpå dommeren så vælger at dømme et straffespark? Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Marcelo mod Elché i forrige sæson, lader sig falde på vej ud af boksen, bliver ikke ramt, ikke engang tæt på, dommeren dømmer straffer. Hele verden - inklusiv mig selv - griner. Vi er allerede oppe på en tragikomisk kendelse (af betydning) som er gået vores vej, hvor mange har FC Barcelona fået? Altså på niveau med at hvis den rammer en modspillers ryg, så bliver der dømt straffe? Ingen (-: Men det er vel stadig lige mange, eller noget.

Selvom det ikke er sandt, vil jeg egentligt gerne - for at afslutte diskussionen - tilslutte mig tankegangen om, at Real Madrid selvfølgelig (!) ikke får flere tragikomiske kendelser som går deres vej, end alle andre (-:


Måske husker du ikke så godt, men vi skal ikke mange runder tilbage før Barcelona fik en - efter din standarder - tragikomiske straffe. Prøv at se spillerens og tilskuernes reaktion eller nyd lige Suarez, der ligner en mand, der er blevet skudt!
Er der straffe her??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #478 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Om Vores Rivaler IX
Velkommen til Vellerbak09

Real Madrid får nogle billige kendelser hist og pist, nogle gange helt tåkrummende og det er ikke specielt rart. Måske også mere end andre, men min empiri rækker ikke til hverken at af eller bekræfte det. Men faktum er at det er sjovest at vinde og tabe uden dommeren har haft ekstraordinær indflydelse
Følgende bruger(e) sagde tak: Vellerbak09

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #479 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Noget helt andet.

Lewandowski har lige lavet 5!!!??!!! mål på ca. 9-10 minutter efter at være kommet ind i pausen.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Imponerende!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #480 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Lewandowski har lavet fuvking 5 mål på 9 minutter.

Helt vildt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum