Om Vores Rivaler IX
Sahinovic skrev: Ser ud til at FC Barcelona allerede får lov til enten at indskrive Arda Turan eller Alex Vidal, grundet Rafinhas skade.
Iflg. Post 21 herinde så har de da fået nej til at kunne signe en anden ind med begrundelsen at transfervinduet løber til november:
www.barcaforum.com/showthread.php/13269-...t-for-6-months/page2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev: Hvad fanden er logikken i et transferban, hvis man gerne må indskrive spillerne efter transfervinduet?
Well det er denne langtidsskade der bringer spørgsmålet op. Normalt må du gerne erstatte en spiller udenfor transfervinduet når der er tale om skader af det omfang. De vidste jo godt at Vidal og Arda ikke måtte spille før januar, men nu står man pludselig i en gråzone uden dets lige med en langtidsskade. Her ser det ud til jf. min tild. post at Fifa ikke giver lov til at erstatte ham. Her rammer karantænen hårdt.
Men tror nok de skal overleve til januar. Spørgsmålet er bare om truppen er for nedslidt efter et tæt efterår og VM for klubhold. Der kommer til at ske et par handler mere til vinter tror jeg.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Ser ud til at FC Barcelona allerede får lov til enten at indskrive Arda Turan eller Alex Vidal, grundet Rafinhas skade.
Link???
Det ville da vaere absurd.
De to ting burda intet have at goere med hinanden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Noget helt andet. Hold nu kæft ham der Noggi-lawn burde have haft rødt for denne her:
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
HHB65 skrev:
SR4 skrev: Hvad fanden er logikken i et transferban, hvis man gerne må indskrive spillerne efter transfervinduet?
Well det er denne langtidsskade der bringer spørgsmålet op. Normalt må du gerne erstatte en spiller udenfor transfervinduet når der er tale om skader af det omfang. De vidste jo godt at Vidal og Arda ikke måtte spille før januar, men nu står man pludselig i en gråzone uden dets lige med en langtidsskade. Her ser det ud til jf. min tild. post at Fifa ikke giver lov til at erstatte ham. Her rammer karantænen hårdt.
Men tror nok de skal overleve til januar. Spørgsmålet er bare om truppen er for nedslidt efter et tæt efterår og VM for klubhold. Der kommer til at ske et par handler mere til vinter tror jeg.
England er stadig ikke Spanien. Det engelske system med "emergency loans" er ikke internationalt og hviler på en dispensationsaftale mellem FA og FIFA og er forøvrigt i sin sidste sæson. I Spanien gælder alene regler for "nødlån" af målmænd i tilfælde af skader og for Barcas vedkommende er det allerede blevet afklaret at de ikke kan gøre brug af de regler så længe de er underlagt sanktion.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Offline
- Platin bruger
-
MMM skrev:
HHB65 skrev:
SR4 skrev: Hvad fanden er logikken i et transferban, hvis man gerne må indskrive spillerne efter transfervinduet?
Well det er denne langtidsskade der bringer spørgsmålet op. Normalt må du gerne erstatte en spiller udenfor transfervinduet når der er tale om skader af det omfang. De vidste jo godt at Vidal og Arda ikke måtte spille før januar, men nu står man pludselig i en gråzone uden dets lige med en langtidsskade. Her ser det ud til jf. min tild. post at Fifa ikke giver lov til at erstatte ham. Her rammer karantænen hårdt.
Men tror nok de skal overleve til januar. Spørgsmålet er bare om truppen er for nedslidt efter et tæt efterår og VM for klubhold. Der kommer til at ske et par handler mere til vinter tror jeg.
England er stadig ikke Spanien. Det engelske system med "emergency loans" er ikke internationalt og hviler på en dispensationsaftale mellem FA og FIFA og er forøvrigt i sin sidste sæson. I Spanien gælder alene regler for "nødlån" af målmænd i tilfælde af skader og for Barcas vedkommende er det allerede blevet afklaret at de ikke kan gøre brug af de regler så længe de er underlagt sanktion.
Hvis jeg nogensinde får brug for det, vil du så ikke være min advokat? :) Hold da op du har styr på tingene! :)
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
Så det kan man godt købe hvis man lige pludseligt står med en langtidsskadet, og i dette tilfælde har Barcelona prøvet at gøre bruge af det der de mener at transfervinduet lukket i primo september og dermed er deres straf overstået, der straffen lyder på to transfervinduer
Men svaret fra FIFA lyder på at dette transfervinduet lukker først i ultimo november og dermed kan de ikke handle ind så længe de er under straf, for eller kunne de godt købt
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tobiasillas skrev: OAh tror ikke helt at reglen ikke gælder i Spanien for nogle år fik Barcelona lov at købe en spillere istedet for en anden langtidsskadet, jeg kan bare ikke huske hvem de købt og istedet for hvem. Men det var i hvertfald ikke en målmand.
Så det kan man godt købe hvis man lige pludseligt står med en langtidsskadet, og i dette tilfælde har Barcelona prøvet at gøre bruge af det der de mener at transfervinduet lukket i primo september og dermed er deres straf overstået, der straffen lyder på to transfervinduer
Men svaret fra FIFA lyder på at dette transfervinduet lukker først i ultimo november og dermed kan de ikke handle ind så længe de er under straf, for eller kunne de godt købt
Helt korrekt, jeg havde glemt Art. 124.3 (her: cdn1.sefutbol.com/sites/default/files/pd...ENERAL_2015-2016.pdf) (my bad). Den giver dem dog ikke ret til at købe (heller ikke relevant her), den giver dem ret til at ansøge om at registrere en spiller uden for transfervinduet i en extraordinær situation forudsat de afregisterer Rafinha (der så først ville kunne genregistrers til sommer). I modsætning til det engelske system har de dog ikke krav på godkendelse af ansøgningen, de har alene krav på at søge og RFEF giver ikke tilladelse særligt ofte da der er tale om en undtagelse fra FIFAs regelsæt der kræver dispensation.
FIFA bruger formuleringen "preventing the club from registering any players at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods" i deres afgørelse, hvilket er en langt breddere formulering end "transfervinduet i Spanien" så selv hvis RFEF sagde ok ville FIFA formodentlig stadig sige nej. Men Friexa får da lidt opmærksomhed i det mindste.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
RFEF har fastidious given Barcelona Engang lov til at hente en ny som erstatning for en langtidsskadet, og det var også kun den ene gang at Barcelona har søgt om det, hverken Real eller andre klubber har søgt når der er langtidsskadet spiller der de fleste ikke bryder sig om at hente spiller midt i en sæson derfor er der ikke så mange der ansøger. Der er et krav for at ansøgning bliver godkendt af forbundet og det er at bevise at den pågældende spillere er langtidsskadet ligesom rafinha er nuMMM skrev:
Tobiasillas skrev: OAh tror ikke helt at reglen ikke gælder i Spanien for nogle år fik Barcelona lov at købe en spillere istedet for en anden langtidsskadet, jeg kan bare ikke huske hvem de købt og istedet for hvem. Men det var i hvertfald ikke en målmand.
Så det kan man godt købe hvis man lige pludseligt står med en langtidsskadet, og i dette tilfælde har Barcelona prøvet at gøre bruge af det der de mener at transfervinduet lukket i primo september og dermed er deres straf overstået, der straffen lyder på to transfervinduer
Men svaret fra FIFA lyder på at dette transfervinduet lukker først i ultimo november og dermed kan de ikke handle ind så længe de er under straf, for eller kunne de godt købt
Helt korrekt, jeg havde glemt Art. 124.3 (her: cdn1.sefutbol.com/sites/default/files/pd...ENERAL_2015-2016.pdf) (my bad). Den giver dem dog ikke ret til at købe (heller ikke relevant her), den giver dem ret til at ansøge om at registrere en spiller uden for transfervinduet i en extraordinær situation forudsat de afregisterer Rafinha (der så først ville kunne genregistrers til sommer). I modsætning til det engelske system har de dog ikke krav på godkendelse af ansøgningen, de har alene krav på at søge og RFEF giver ikke tilladelse særligt ofte da der er tale om en undtagelse fra FIFAs regelsæt der kræver dispensation.
FIFA bruger formuleringen "preventing the club from registering any players at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods" i deres afgørelse, hvilket er en langt breddere formulering end "transfervinduet i Spanien" så selv hvis RFEF sagde ok ville FIFA formodentlig stadig sige nej. Men Friexa får da lidt opmærksomhed i det mindste.
"preventing the club from registering any players at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods["
Kan fortolkes som friexa siger det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
