Om Vores Rivaler IX
Real HWL skrev: Hvor er det vildt hvad der er sket med United efter Mourinho blev fyret. Det er lige pludselig blevet sjovt at spille fodbold igen.
Og det er ham vi overvejer. Bliver så spændende
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kan være at det er derfor Perez vil ansætte Mourinho igen ;)Real HWL skrev: Hvor er det vildt hvad der er sket med United efter Mourinho blev fyret. Det er lige pludselig blevet sjovt at spille fodbold igen.
ChrillRM14 skrev:
Steen skrev: Når PSG ikke engang kan gå videre mod et amputeret United hold, som manglede 4-5 stamspillere, så vinder de aldrig CL. Mon man kan hente en af Mbappe eller Neymar nu? Chancen er i hvert fald blevet større.
Og det må Neymar og Mbappe da have indset snart... man vinder jo intet sportsligt ved at spille for PSG... udover franske ligatitler, men det kan da ikke veje meget? Med bare en smule ambitioner må de da se sig selv komme videre snart...
Jeg er næsten sikker på, at Neymar vil tvinge et skifte igennem. Han har ikke mange år tilbage på toppen, og det ved han. I de fleste klubber vil det også lykkes, men Al-Khelaifi er en hård hund. Jeg ved ikke, om han kan overtales. Mbappe vil nok ikke have noget imod at blive lidt endnu. Han virker heller ikke til at være typen der vil gøre sådan noget. Men Neymar, han skal nok. Jeg håber virkelig, han hentes i år. Drømmesigningen!
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Tottenham, Porto, Ajax og United... 25% chance for at Barca tager endnu én Treble.
Eller måske endda 33%. Ser kun Atletico/Juve eller City kan slå dem
Batmajn skrev:
Real HWL skrev: Hvor er det vildt hvad der er sket med United efter Mourinho blev fyret. Det er lige pludselig blevet sjovt at spille fodbold igen.
Og det er ham vi overvejer. Bliver så spændende
Ja, det er skræmmende. så kan vi hælde 2-3 år direkte ud i lokummet.
Steen skrev:
ChrillRM14 skrev:
Steen skrev: Når PSG ikke engang kan gå videre mod et amputeret United hold, som manglede 4-5 stamspillere, så vinder de aldrig CL. Mon man kan hente en af Mbappe eller Neymar nu? Chancen er i hvert fald blevet større.
Og det må Neymar og Mbappe da have indset snart... man vinder jo intet sportsligt ved at spille for PSG... udover franske ligatitler, men det kan da ikke veje meget? Med bare en smule ambitioner må de da se sig selv komme videre snart...
Jeg er næsten sikker på, at Neymar vil tvinge et skifte igennem. Han har ikke mange år tilbage på toppen, og det ved han. I de fleste klubber vil det også lykkes, men Al-Khelaifi er en hård hund. Jeg ved ikke, om han kan overtales. Mbappe vil nok ikke have noget imod at blive lidt endnu. Han virker heller ikke til at være typen der vil gøre sådan noget. Men Neymar, han skal nok. Jeg håber virkelig, han hentes i år. Drømmesigningen!
Men hvordan er Neymars skadeshistorik? Jeg synes han hver sæson har en mere eller mindre alvorlig skade. Sidste år op til VM og så igen nu. RM har ikke brug for flere skadede spillere.
Er der mulighed for at de vil prøve en anden liga end den franske.
Dybbøl skrev: Jeg ved godt at mange herinde eftersøgte noget kvalitet oppe i angrebet, men kunne Marquinhos være spændende til vores midterforsvar sammen med Varane? Og en Marco Verratti istedet for Casemiro på midtbanen?
Er der mulighed for at de vil prøve en anden liga end den franske.
Man skal passe på med sine forsøg på at købe PSG's stjerner. Se bare hvordan det gik, da Barcelona havde snøren ude efter Marco Verratti. På den anden side kunne det da være, de ville udløse Bales (klubbens største stjerne!) frikøbsklausul, ligesom de udløste Neymars.
henrikcomn skrev: Ingen tvivl om at vinderen skal findes i den anden runde af CL.
Tottenham, Porto, Ajax og United... 25% chance for at Barca tager endnu én Treble.
Eller måske endda 33%. Ser kun Atletico/Juve eller City kan slå dem
Havde du forudset Roma slår dem ud sidste år?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Vi får jo Militao om lidt? Tror heller ikke at man helt skal afskrive Vallejo endnu.
Real Madrid skal gå efter de bedste => De Ligt. Så har vi også den næste generations anfører! Som endda også kan bevare hovedet koldt..