Om Vores Rivaler IX
-#7- skrev:
PMO skrev:
-#7- skrev:
PMO skrev:
-#7- skrev:
mohbar skrev:
-#7- skrev: Jeg synes Messi er den bedste af de to, men Ronaldo fucking ejer bare Champions League, det er helt skørt så god han er i den turnering jo.
Legende i CL, Real, United, Juve, Portugal...
Messi er så legenden i Barcelona..
Jamen du har ret, hvad har Messi overhovedet opnået med Barcelona..
Han har opnået alt i Barcelona. Men KUN i Barcelona.
Jep. Skal det holdes op imod ham? Man skal være ganske blåøjet hvis man ikke tror Messi havde domineret PL eller Serie A også.
Kunne være interessant at se, men det sker nok næppe og derfor er det stadig kun gætværk. Ronaldo har bevist sig i andre ligaer, Messi har ikke. Det er fakta.
Jamen hvis det skal være argumentet for hvem af de to der er bedst, så er den jo afdiskuteret ;-)
Diskussionen går ikke på hvem der bedst, men hvem der har bevist sig flest steder.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
Hov, det var ment som svar til "At vinde CHL i italien er imponerende"
-#7- skrev:
PMO skrev:
-#7- skrev:
mohbar skrev:
-#7- skrev: Jeg synes Messi er den bedste af de to, men Ronaldo fucking ejer bare Champions League, det er helt skørt så god han er i den turnering jo.
Jep. Skal det holdes op imod ham? Man skal være ganske blåøjet hvis man ikke tror Messi havde domineret PL eller Serie A også.
... Og måske ikke.. Det kommer vi nok aldrig til at vide
JesperA skrev: Hold da op han er bare en motherfucker endnu, troede sgu ikke rigtigt på han havde det i sig længere.. Tre hattricks scoret mod Simeones Atletico. Alle tre af Ronaldo
Og så tror folk stadig på, at det var Zidanes Real Madrid, der vandt titlerne. Jeg tror, det var Ronaldos Real Madrid ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
PMO skrev:
-#7- skrev:
PMO skrev:
-#7- skrev:
PMO skrev:
-#7- skrev:
mohbar skrev:
Kunne være interessant at se, men det sker nok næppe og derfor er det stadig kun gætværk. Ronaldo har bevist sig i andre ligaer, Messi har ikke. Det er fakta.
Jamen hvis det skal være argumentet for hvem af de to der er bedst, så er den jo afdiskuteret ;-)
Diskussionen går ikke på hvem der bedst, men hvem der har bevist sig flest steder.
Haha, okay. Det er nemlig en diskussion som kan tages, når Messi ikke har spillet andre steder end Spanien.
Men fair nok, du får den, Messi har ikke spillet andre steder, det indrømmer jeg da blankt.
————————————
Anyway. Juventus er sgu et vildt hold, mærkeligt de ikke har været i stand til at vinde CL så længe.
DC19
Og hvad sker der lige for at Chiellini er en værre skuespiller end selv Neymar.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Ha, genialt at Ronaldo lige håner Simeone med samme "fejring" som fra første kamp :)
Man kan håbe at Simeone snart har fået nok af Atletico. Jeg er ved at blive godt gammeldags træt af den fodbold han praktiserer. Cunt-faktoren hos Atletico er blevet helt vild efter han overtog.
DC19
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Fodbold er mig egentlig ligegyldig, når Real ikke har så meget at spille for, men pludselig er Zidane på bænken på Bernabeu, og Ronaldo spiller knockout-kampe i CHL. Den her uge er et ok plaster på såret.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu