Om Vores Rivaler IX

5 år 1 måned siden #6613 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

slb1995 skrev:

Dybbøl skrev: Jeg ved godt at mange herinde eftersøgte noget kvalitet oppe i angrebet, men kunne Marquinhos være spændende til vores midterforsvar sammen med Varane? Og en Marco Verratti istedet for Casemiro på midtbanen?

Er der mulighed for at de vil prøve en anden liga end den franske.


Man skal passe på med sine forsøg på at købe PSG's stjerner. Se bare hvordan det gik, da Barcelona havde snøren ude efter Marco Verratti. På den anden side kunne det da være, de ville udløse Bales (klubbens største stjerne!) frikøbsklausul, ligesom de udløste Neymars.


Forestil dig 1 mia. euro til RM + vi slipper af med Bale. Hvis alt det kræver er, at vi går efter Verratti, så skal vi da forsøge os :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6614 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Fifa har nægtet Chelsea tilladelse til at hente spillere mens deres appel bliver behandlet. De kan anke denne beslutning til CAS, men hvis de ikke får medhold, så sælger de højst sandsynligt ikke Hazard til sommer. Det er sød musik i mine ører. Neymar, Neymar, Neymar!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6615 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Fifa har nægtet Chelsea tilladelse til at hente spillere mens deres appel bliver behandlet. De kan anke denne beslutning til CAS, men hvis de ikke får medhold, så sælger de højst sandsynligt ikke Hazard til sommer. Det er sød musik i mine ører. Neymar, Neymar, Neymar!


Neymar er en dramaqueen, fatter ikke du vil have ham til Madrid. Han er en gudsbenådet fodboldspiller, men han kaster sig rundt som en stuntman og ter sig som en lille pige.

Håber klart mest på Hazard eller Mbappe
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6616 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Steen skrev: Fifa har nægtet Chelsea tilladelse til at hente spillere mens deres appel bliver behandlet. De kan anke denne beslutning til CAS, men hvis de ikke får medhold, så sælger de højst sandsynligt ikke Hazard til sommer. Det er sød musik i mine ører. Neymar, Neymar, Neymar!


Neymar er en dramaqueen, fatter ikke du vil have ham til Madrid. Han er en gudsbenådet fodboldspiller, men han kaster sig rundt som en stuntman og ter sig som en lille pige.

Håber klart mest på Hazard eller Mbappe


Med den logik, så skulle vi jo heller ikke hente Ronaldo tilbage i 2009.
Man kan så tale om hans person uden for fodboldbanen, og her kan jeg godt forstå, hvis man ikke er så vild med ham. Dog mener jeg helt klart, at han er så dygtig, at man må se bort fra dette. Der kan ikke være tvivl om, at han er i top 3 over bedste spillere i verden og jeg er sikker på, at han kan blive verdens bedste, hvis han skifter hertil. Hvis vi henter Neymar, så henter vi en spiller der er garant for 30-50 mål i løbet af en sæson, den måske bedste dribbler i verden, en fantastisk playmaker og glem ikke det kommercielle.
Neymar ville være et langt bedre køb end Hazard. Mbappe ville jeg ikke have noget imod at man hentede i stedet for Ney, men han er jo umulig at hente i år.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6617 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

asp3200 skrev:

Steen skrev: Fifa har nægtet Chelsea tilladelse til at hente spillere mens deres appel bliver behandlet. De kan anke denne beslutning til CAS, men hvis de ikke får medhold, så sælger de højst sandsynligt ikke Hazard til sommer. Det er sød musik i mine ører. Neymar, Neymar, Neymar!


Neymar er en dramaqueen, fatter ikke du vil have ham til Madrid. Han er en gudsbenådet fodboldspiller, men han kaster sig rundt som en stuntman og ter sig som en lille pige.

Håber klart mest på Hazard eller Mbappe


Med den logik, så skulle vi jo heller ikke hente Ronaldo tilbage i 2009.
Man kan så tale om hans person uden for fodboldbanen, og her kan jeg godt forstå, hvis man ikke er så vild med ham. Dog mener jeg helt klart, at han er så dygtig, at man må se bort fra dette. Der kan ikke være tvivl om, at han er i top 3 over bedste spillere i verden og jeg er sikker på, at han kan blive verdens bedste, hvis han skifter hertil. Hvis vi henter Neymar, så henter vi en spiller der er garant for 30-50 mål i løbet af en sæson, den måske bedste dribbler i verden, en fantastisk playmaker og glem ikke det kommercielle.
Neymar ville være et langt bedre køb end Hazard. Mbappe ville jeg ikke have noget imod at man hentede i stedet for Ney, men han er jo umulig at hente i år.


Men hvordan med hans skadeshistorik? Neymar er render ind i en alvorlig skade mindst en gang pr. sæson - og Madrids lægestab har jo ikke ligefrem gode erfaringer med spillere som ofte er skadet (host Bale).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6618 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kommer stensikkert ikke til at hente Neymar eller Hazard. Real Madrid har en langsigtet strategi der handler om at opkøbe potentielle verdenstjerner inden de bliver alt for dyre. Det skyldes at man har indset at man ikke konkurrere økonomisk med olieklubberne og de britiske topklubber. Den strategi ændrer man sgu da ikke bare fordi man har tabt nogle kampe. Ledelsen i Madrid har da selvfølgelig indregnet risikoen ved den strategi som der er blevet lagt. Man har allerede de to største brasilianske talenter i hus. Der er helt urealistisk at Madrid skulle hente Neymar eller Hazard for astronomiske beløb når man allerede har brugt næsten 100 millioner euro på Vinicius og Rodrygo. Det er meget mere sandsynligt at Madrid henter Joao Felix til klubben. Måske henter man også en erfaren angriber der kan lave mål. Cavani ville være et godt bud. Hvis man tror at perez gentager bedriften fra 2009 hvor han hentede en masse verdenstjerner i et transfervindue, så har man helt misset at klubben har en helt anden strategi idag. Forretningsstrategier er ikke noget man pludselig ændrer og slet ikke i en virksomhed der omsætter for milliarder. Man forsætter selvfølgelig strategien med at hente unge talenter der kan blive fremtidens verdenstjerner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6619 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Tror Matamoro har ret. Jeg kunne dog godt stilles tilfreds med erstatning for Courtois, Isco, Bale, Benzema, Kroos og en konkurrent til forsvaret.

Herudover går jeg ud fra at Kovacic, Hakimi og James returnerer (Chelsea kan jo ikke købe Kova).

Køb derudover Militao, Cavani, Joao Felix, Lo Celso og lad vores store signing være Kepa eller De Gea.

Med ankomsten af Rodrygo synes jeg det tegner skelettet til et ungt, men spændende hold med stor tiltrængt konkurrence om pladserne. Den største udfordring bliver at finde den rette træner til så ungt et hold. Klopp ville være perfekt, men det sker selvfølgelig ikke.

Bland selv...

De Gea
Carvajal Militao Ramos Marcelo
Modric Llorente Felix
Rodrygo Cavani Vinicius

Luca Zidane
Hakimi/Odriozola Varane Nacho Reguillon
Ceballos Casemiro Kovacic
Lucas/James Lo Celso Asensio

Om det er et konkurrencedygtigt hold fra første sæson har jeg naturligvis også mine tvivl om, men hvis vi godtager den præmis at klubben fortsætter sin transferstrategi og at Hazard, Salah, De Bruyne, Neymar og Mbappe alle er urealistiske, så må Perez vel gå de tunge, målrettede skridt ned af den sti han har begivet sig ind på... Det kan gå helt galt, men det kunne også vise sig at være en genistreg.. Om ikke andet får vi noget tiltrængt sult og konkurrence om pladserne og noget kvalitet i bredden, som vi virkelig har savnet i år.. Og måske er det også værd at tilføje, at jeg i bund og grund tror mere på en større oprydning end at man blot går ud og erstatter Bale/Benzena med et enkelt køb a la Kane eller Hazard. Et nyt kirsebær på toppen er ikke nok.. Der skal ske mere, hvis man spørger mig.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved nono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6620 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Fifa har nægtet Chelsea tilladelse til at hente spillere mens deres appel bliver behandlet. De kan anke denne beslutning til CAS, men hvis de ikke får medhold, så sælger de højst sandsynligt ikke Hazard til sommer. Det er sød musik i mine ører. Neymar, Neymar, Neymar!


Selvom jeg ikke har noget imod at se Neymar i klubben, han er gudsbenådet, som du siger, så er hans pris, og de seneste rygter på over €300M, helt ude af proportioner. Lige nu har holdet brug for nye impulser og man får ikke råd til ret mange flere spillere end Neymar hvis man går ud og bruger den slags penge.
Der er et år imellem Hazard og Neymar, og begge i top-5 i verden, men €200M i pris til forskel.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6621 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
www.calciomercato.com/en/news/juventus-n...with-guardiola-47970

Guardiola til Juventus. Interessant ifht. Zidanes planer. Er det det forkerte Manchester-hold han var spået til at stå i spidsen for eller er det retur til Madrid.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6622 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
PMO skrev:

Men hvordan med hans skadeshistorik? Neymar er render ind i en alvorlig skade mindst en gang pr. sæson - og Madrids lægestab har jo ikke ligefrem gode erfaringer med spillere som ofte er skadet (host Bale).


Ud fra hvad jeg kan se, så har han i løbet af hele hans karriere kun haft to alvorlige skader, som dog begge er sket inden for de sidste 2 år. Jeg har ikke godt kendskab til skader, så jeg ved ikke, hvordan de kommer til at påvirke ham fremadrettet.

@Matamoro

Selvom transferstrategien har ændret sig, så har Perez flere gange udtalt, at han ikke har noget imod at bruge mange penge på en spiller, hvis spilleren er det værd. Der er dog gået inflation i markedet, og lige nu er der kun to spillere, som er deres 'galactico-pris' værdige, nemlig Neymar og Mbappe. Som Football Leaks viste, så havde Monaco accepteret Real Madrids Mbappe-bud på 1,3 milliarder kroner, så klubben har skam penge at bruge, men du har da helt ret i, at klubben hovedsageligt vil hente unge spillere, og vi derfor ikke skal forvente en Galactico hver sommer - eller hver anden, for den sags skyld. Men når en god mulighed opstår, vil Perez udnytte den.

@nono
Har du overhovedet set Kepa spille, siden du ønsker ham hertil? Hvis du synes Courtois har været dårlig, så ville du hade Kepa. Han har på ingen måde været imponerende. Derudover købte Chelsea ham for 600 millioner kroner, så man skal nok betale lignende pris, hvis man vil hente ham.
Hvis Real Madrid skal have en ny målmand, så sælg både Courtois og Navas, og lad Lunin stå.
Bayern aktiverer deres købsoption på James, så han skal nok blive solgt. Kovacic kommer nok tilbage som du siger, men han skal straks sendes langt væk fra Madrid. For det første er han ikke god nok, for det andet fortjener han ikke at bære den hvide trøje, efter hans strejke i sommer. Hakimi mener jeg nok er udlånt frem til sommeren 2020, hvorfor han ikke kommer tilbage i år.

@El Siete
Det afhænger selvfølgelig af Neymars pris, men hvis PSG giver ham lov til at skifte, tror jeg ikke, at han kommer til at koste 300 millioner euro. Han er blevet 2 år ældre og har haft to slemme skader, siden franskmændene hentede ham for 220 millioner euro. Man kan heller ikke tale om, at han er blevet en bedre spiller siden skiftet, hvorfor jeg ikke kan se, at hans pris skulle stige særligt meget. Derudover har der tidligere været mange rygter om, at PSG skulle give ham lov til at skifte for 220 millioner euro i 2019. Med alle de indtægter Neymar ville bringe til klubben - og Hazards mangel på samme - mener jeg helt klart, at et Neymar køb ville være bedre på alle parametre.
Klubben burde have 200 mio. euro til rådighed til transfers uden spillersalg. Sælger man Bale, James, Kovacic, Mariano, Marcelo og hvad de ellers hedder, burde man have masser af penge at lege med.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6623 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
"Med alle de indtægter Neymar ville bringe til klubben - og Hazards mangel på samme - mener jeg helt klart, at et Neymar køb ville være bedre på alle parametre."

Kan du uddybe regnestykken?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #6624 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
@Steen

Jeg lægger mig fladt ned - det var en tanketorsk. Tænkte på Jan Oblak og ikke Kepa!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum