Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Jeg håber, at de går videre imod Napoli, således, at det ikke kan ligge alt deres fokus på La Liga allerede nu.
Shit og nu er Pique skadet... Damn.. den her kamp har været omkostningsfuld for Barca.
Håber Mertens er klar til næste kamp.
Verdens bedste målmand?
LasseRMD skrev: Tjaaa.. Ter Stegen redder Barca fra et nederlag i aften, og derfor er der ikke rigtig spænding i returen.
Verdens bedste målmand?
Barca havde 1 skud på mål i hele kampen mod Napolis 6. Og det bliver et svækket Barca hold, som spiller i returen. Napoli kan sagtens slå dem ud - især hvis de får Mertens klar til den kamp.
Men de vinder ikke CL - det burde trods alt ikke kunne lade sig gøre.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Bismo skrev:
LasseRMD skrev: Tjaaa.. Ter Stegen redder Barca fra et nederlag i aften, og derfor er der ikke rigtig spænding i returen.
Verdens bedste målmand?
Barca havde 1 skud på mål i hele kampen mod Napolis 6. Og det bliver et svækket Barca hold, som spiller i returen. Napoli kan sagtens slå dem ud - især hvis de får Mertens klar til den kamp.
Barca er et helt andet hold på hjemmebane. De sidste år hvor de har fucket op har været på udebane, men jeg håber da at jeg tager fejl, og at de ryger ud med et brag. :D
Jeg undrer mig gang på gang over Grønborg og eksperternes konstante behov for at fremhæve, at "vi jo aldrig mere ser Cristiano foretage fancy driblinger ude på kanten, som vi så for mange år siden". Som om det ikke er godt nok, at han nu "bare" er blevet til en angriber, der sparker bolden i kassen?
Præmissen der altid bliver stillet op af "eksperterne" er virkelig helt forskruet; at man som 35-årig absolut SKAL være den samme som man var, da man var 23 år? Det er der ingen, der hverken kan eller skal.
Det er da kun naturligt, at man som spiller tilpasser sin spillestil til sin alder? Det er sådan, det bør og skal være. Det er da KUN endnu mere imponerende, at man som spiller genopfinder sig selv, forlænger sin levetid og relevans på allerhøjeste niveau og transformerer sig selv til at kunne spille en ny position og blive en decideret angriber - ovenikøbet en af de bedste i verden på den position lige pt... modsat andre spillere, der ligeså stille begynder at fade ud, når de runder de 30, fordi de ikke har formået at forblive relevante og gode nok til at spille på den allerstørste scene i europæisk topfodbold.
Jeg ved ikke, hvor jeg vil hen med det her. Det er bare så forskruet en præmis, de såkaldte eksperter altid stiller op.
Jeg tror desværre at Zidane stadig har et lille crush på ham, og mon ikke også Pogba håber på at vellykket EM der kan få ham til Real Madrid til sommer - det ville være lækkert, for så står vi med den nye Bale.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Det er lidt sjovt, at André Gomes der brækkede anklen tilbage i november er før i spil end Pogba der har været ude med en 'lettere' skade. Det er tydeligt at han gerne vil videre, det er også fair nok, men at han så samtidigt vælger at pisse på sin nuværende arbejdsgiver der betaler en sindssyg løn og intet ondt har gjort ham, er enormt kvalmende at være vidne til.
Jeg tror desværre at Zidane stadig har et lille crush på ham, og mon ikke også Pogba håber på at vellykket EM der kan få ham til Real Madrid til sommer - det ville være lækkert, for så står vi med den nye Bale.
Er lidt nervøs for at det kan have en negativ effekt på Valverdes udvikling, hvis Pogba kommer. Håber Zizou kommer på bedre tanker til sommer. Så kan Pogba ryge tilbage til Juve for anden gang i sin karriere.
Bismo skrev:
Sahinovic skrev: Det er lidt sjovt, at André Gomes der brækkede anklen tilbage i november er før i spil end Pogba der har været ude med en 'lettere' skade. Det er tydeligt at han gerne vil videre, det er også fair nok, men at han så samtidigt vælger at pisse på sin nuværende arbejdsgiver der betaler en sindssyg løn og intet ondt har gjort ham, er enormt kvalmende at være vidne til.
Er lidt nervøs for at det kan have en negativ effekt på Valverdes udvikling, hvis Pogba kommer. Håber Zizou kommer på bedre tanker til sommer. Så kan Pogba ryge tilbage til Juve for anden gang i sin karriere.
Det ville godt nok være at pisse Valverde op af ryggen at bænke ham efter denne sæson. Vi kan forbedre os på mange andre parametre, men der er så mange gode år i ham at denne plads ikke giver mening
No solo soy perfecto, también soy Madridista.