Om Vores Rivaler IX

6 år 5 måneder siden #8053 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Nå... det var så den kamp..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #8054 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX
Som jeg ser det, har Barcelona ikke en jordisk chance for, at vinde CL. Der er simpelthen for mange hold som er betydeligt bedre.

Jeg håber, at de går videre imod Napoli, således, at det ikke kan ligge alt deres fokus på La Liga allerede nu.

6 år 5 måneder siden #8055 af Bismo
Vidal udvist!! Barca spiller næste kamp uden Vidal og Busquets. Skaber alligevel lidt spænding til næste kamp.

Shit og nu er Pique skadet... Damn.. den her kamp har været omkostningsfuld for Barca.

Håber Mertens er klar til næste kamp.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Bismo.

6 år 5 måneder siden #8056 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX
Tjaaa.. Ter Stegen redder Barca fra et nederlag i aften, og derfor er der ikke rigtig spænding i returen.

Verdens bedste målmand?

6 år 5 måneder siden #8057 af Bismo

LasseRMD skrev: Tjaaa.. Ter Stegen redder Barca fra et nederlag i aften, og derfor er der ikke rigtig spænding i returen.

Verdens bedste målmand?

Barca havde 1 skud på mål i hele kampen mod Napolis 6. Og det bliver et svækket Barca hold, som spiller i returen. Napoli kan sagtens slå dem ud - især hvis de får Mertens klar til den kamp.

6 år 5 måneder siden #8058 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ter Stegen og Messi og så smider de 9 andre på holdkortet.

Men de vinder ikke CL - det burde trods alt ikke kunne lade sig gøre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

6 år 5 måneder siden #8059 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev:

LasseRMD skrev: Tjaaa.. Ter Stegen redder Barca fra et nederlag i aften, og derfor er der ikke rigtig spænding i returen.

Verdens bedste målmand?

Barca havde 1 skud på mål i hele kampen mod Napolis 6. Og det bliver et svækket Barca hold, som spiller i returen. Napoli kan sagtens slå dem ud - især hvis de får Mertens klar til den kamp.

Barca er et helt andet hold på hjemmebane. De sidste år hvor de har fucket op har været på udebane, men jeg håber da at jeg tager fejl, og at de ryger ud med et brag. :D

6 år 5 måneder siden #8060 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
Sidder og ser optakt på 3+, hvor de taler om Cristiano.

Jeg undrer mig gang på gang over Grønborg og eksperternes konstante behov for at fremhæve, at "vi jo aldrig mere ser Cristiano foretage fancy driblinger ude på kanten, som vi så for mange år siden". Som om det ikke er godt nok, at han nu "bare" er blevet til en angriber, der sparker bolden i kassen?

Præmissen der altid bliver stillet op af "eksperterne" er virkelig helt forskruet; at man som 35-årig absolut SKAL være den samme som man var, da man var 23 år? Det er der ingen, der hverken kan eller skal.

Det er da kun naturligt, at man som spiller tilpasser sin spillestil til sin alder? Det er sådan, det bør og skal være. Det er da KUN endnu mere imponerende, at man som spiller genopfinder sig selv, forlænger sin levetid og relevans på allerhøjeste niveau og transformerer sig selv til at kunne spille en ny position og blive en decideret angriber - ovenikøbet en af de bedste i verden på den position lige pt... modsat andre spillere, der ligeså stille begynder at fade ud, når de runder de 30, fordi de ikke har formået at forblive relevante og gode nok til at spille på den allerstørste scene i europæisk topfodbold.

Jeg ved ikke, hvor jeg vil hen med det her. Det er bare så forskruet en præmis, de såkaldte eksperter altid stiller op.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Zyconith, andreashn

6 år 5 måneder siden #8061 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Det er lidt sjovt, at André Gomes der brækkede anklen tilbage i november er før i spil end Pogba der har været ude med en 'lettere' skade. Det er tydeligt at han gerne vil videre, det er også fair nok, men at han så samtidigt vælger at pisse på sin nuværende arbejdsgiver der betaler en sindssyg løn og intet ondt har gjort ham, er enormt kvalmende at være vidne til.

Jeg tror desværre at Zidane stadig har et lille crush på ham, og mon ikke også Pogba håber på at vellykket EM der kan få ham til Real Madrid til sommer - det ville være lækkert, for så står vi med den nye Bale.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Jonas, Fondo_Sur

6 år 5 måneder siden #8062 af Bismo

Sahinovic skrev: Det er lidt sjovt, at André Gomes der brækkede anklen tilbage i november er før i spil end Pogba der har været ude med en 'lettere' skade. Det er tydeligt at han gerne vil videre, det er også fair nok, men at han så samtidigt vælger at pisse på sin nuværende arbejdsgiver der betaler en sindssyg løn og intet ondt har gjort ham, er enormt kvalmende at være vidne til.

Jeg tror desværre at Zidane stadig har et lille crush på ham, og mon ikke også Pogba håber på at vellykket EM der kan få ham til Real Madrid til sommer - det ville være lækkert, for så står vi med den nye Bale.

Er lidt nervøs for at det kan have en negativ effekt på Valverdes udvikling, hvis Pogba kommer. Håber Zizou kommer på bedre tanker til sommer. Så kan Pogba ryge tilbage til Juve for anden gang i sin karriere.

6 år 5 måneder siden #8063 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev:

Sahinovic skrev: Det er lidt sjovt, at André Gomes der brækkede anklen tilbage i november er før i spil end Pogba der har været ude med en 'lettere' skade. Det er tydeligt at han gerne vil videre, det er også fair nok, men at han så samtidigt vælger at pisse på sin nuværende arbejdsgiver der betaler en sindssyg løn og intet ondt har gjort ham, er enormt kvalmende at være vidne til.

Er lidt nervøs for at det kan have en negativ effekt på Valverdes udvikling, hvis Pogba kommer. Håber Zizou kommer på bedre tanker til sommer. Så kan Pogba ryge tilbage til Juve for anden gang i sin karriere.

Det ville godt nok være at pisse Valverde op af ryggen at bænke ham efter denne sæson. Vi kan forbedre os på mange andre parametre, men der er så mange gode år i ham at denne plads ikke giver mening

6 år 5 måneder siden #8064 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor har de været forfærdelig uskarpe idag Sociedad. Alexander Isak spillede åbnebart langt lang langt over evne på Bernabeú. Forfærdeligt, at det ikke blev udnyttet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum