Om Vores Rivaler IX
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Latterliggørelsen af Braithwaite på de sociale medier er også ved at blive bare en anelse usmagelig - for min smag ihvertfald, føj.
Han er elendig.
Men i virkeligheden er det vel det absurde i at Barcelona køber ham, der udstilles. Han ville jo være en fin spiller, hvis han tog hjem til Esbjerg igen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Hvis ret skal være ret, så løber han faktisk rundt og tryller i ret meget tid, men det er selvfølgelig kun de uheldige sekunder som tages med.Real HWL skrev: Braithwaite tryller til sin præsentation :D
videos.marca.com/v/0_oc4n39ok-braithwait...presentacion?count=0
Ramos4 skrev:
Sahinovic skrev: Latterliggørelsen af Braithwaite på de sociale medier er også ved at blive bare en anelse usmagelig - for min smag ihvertfald, føj.
Han er elendig.
Men i virkeligheden er det vel det absurde i at Barcelona køber ham, der udstilles. Han ville jo være en fin spiller, hvis han tog hjem til Esbjerg igen.
Jeg har efterhånden set en del grimme kommentarer rettet mod netop Braithwaite - der er folk der eksempelvis skriver, at han er til grin? Gid jeg en dag bliver lige så til grin.
Hvad angår FC Barcelona så står de i en presset situation, og hvis man skulle hente noget som helst så virkede Braithwaite lige umiddelbart som den eneste løsning - så det var enten det, eller stå med en spiller mindre. (og jaja, så kan vi sidde her og lave sjov med, det at stå med en spiller mindre ville være at foretrække).
Florentino Pérez
Messi med 4 mål.. Igen igen redder han Barca.
edit: Det var to oplæg af Braithwaite hahaha... Den havde jeg ikke lige set komme. Spiller en bedre kamp end Griezman.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Florentino Pérez
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev: Braithwaite > Jovic
Han vinder flere spanske mesterskaber end Jovic kommer til..
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Florentino Pérez