Om Vores Rivaler IX
Det er dog tydeligt og se, at Klopp's hold er bedst når de kan spille direkte.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bismo skrev: Mourinho ffs.. Tottenham bliver domineret på hjemmebane af Leipzig. Det er altså sidste års CL finalister vi taler om. Haha.. godt vi ikke tog ham tilbage.
Tottenhams hold utroligt middelmådigt for tiden, bl.a. pga. skader og salg. Derudover er Leipzig nummer 2 - kun 1 point efter Bayern Munchen. Leipzig har en række spændende spillere. Jeg ville foretrække Leipzigs startopstilling frem for Tottenhams aktuelle.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
De spiller på egen bane, og har indtil videre nærmest kun forsvaret sig. De har ikke haft nogen interesse i at score idag, og så er det altså svært at vinde en kamp - nej, den dinosaurus er bestemt ikke savnet.
Florentino Pérez
Jeg er ikke på den vogn, at alle hold skal spille på samme måde og at nu er højt pres og boldbesiddelse eneste måde at gøre det på - men Mourinho er på en eller anden måde faldet bag om dansen. Hans idéer virker ikke til at fungere som de engang gjorde.
Jeg kan sgu meget godt lide ham. Håber han får lov at købe ind i transfervinduet til sommer så han kan få det hold han ønsker.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Elto92 skrev: Jeg tror et eller andet sted at Martin BW kommer til at imponerer :D jeg husker han efterlod et godt indtryk sidst jeg så ham imod os
Han har vel også udviklet sig med årene, fået erfaring endnu mere styrke og fart, men jeg tror bare at mange i Danmark tænker tilbage til tiden i Esbjerg, hvor han dannede angrebsduo med Youssef Toutouth.
Han havde vist et ophold i England, hvor han ikke slog igennem? Ellers har han faktisk gjort det fint alle steder, han har været i. Ikke et katastrofalt køb, men endnu et Barca-køb, der ikke er så god i teknik eller pasningsspillet. I Barca standarder er han alt for ordinær, og det kommer nok til udtryk mod gode forsvarer. Lidt ligesom med Griezmann.
Og i øvrigt skal man bemærke, at Barca i virkeligheden ikke har købt en erstatning til Dembele, men til Suarez. Dette skyldes at Ansu Fati i februar jo har slået igennem på Dembeles position. De har udnyttet regelen fuldkommen, og efterladt Leganes lamslået på perronen. Tror at valget faldt på Braithwaith, da frikøbsklausulen var forholdvis lav.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
videos.marca.com/v/0_oc4n39ok-braithwait...presentacion?count=0
Real HWL skrev: Braithwaite tryller til sin præsentation :D
Det er så dumt. Hvorfor ikke bare køre den sikkert hjem in mente den nervøsitet/spænding de her spillere må have i stængerne ved præsentationen på grønsværen? Jeg forstår det ikke, og kommer aldrig til at forstå det. Han kunne have nøjes med at tage et par stykker eller tre på foden og så videre i teksten.
Det samme gælder i vores egen andedam, hvor Theo fumlede rundt på værste vis ved sin præsentation på Santiago Bernabéu, og man kan da ikke undgå at tænke, om udfaldet havde været anderledes for ham i den spanske hovedstad, hvis han var kommet bedre fra start.
Det er sat en smule på spidsen, men jeg synes virkelig, det er så dumt og unødvendigt. De her spillere, der helt åbenlyst ikke har teknikken/køligheden til at lave lækre ting, får jo Lucas Vázquez til at ligne en verdensstjerne på højrekanten, når han fumler rundt med sine stepovers, hvor han forvirrer såvel sig selv som modstanderen.
Daniel skrev:
Real HWL skrev: Braithwaite tryller til sin præsentation :D
Det er så dumt. Hvorfor ikke bare køre den sikkert hjem in mente den nervøsitet/spænding de her spillere må have i stængerne ved præsentationen på grønsværen? Jeg forstår det ikke, og kommer aldrig til at forstå det. Han kunne have nøjes med at tage et par stykker eller tre på foden og så videre i teksten.
Det samme gælder i vores egen andedam, hvor Theo fumlede rundt på værste vis ved sin præsentation på Santiago Bernabéu, og man kan da ikke undgå at tænke, om udfaldet havde været anderledes for ham i den spanske hovedstad, hvis han var kommet bedre fra start.
Det er sat en smule på spidsen, men jeg synes virkelig, det er så dumt og unødvendigt. De her spillere, der helt åbenlyst ikke har teknikken/køligheden til at lave lækre ting, får jo Lucas Vázquez til at ligne en verdensstjerne på højrekanten, når han fumler rundt med sine stepovers, hvor han forvirrer såvel sig selv som modstanderen.
Nu viste det sig så at Theo hernández teknik ikke var bedre end det han viste under præsentationen haha, er du gal den mand har dårlig teknik. Og mht. til den gode Martin, man skal jo bare se en enkelt landskamp for at konkludere at det han lavede i den ovenstående video er det højeste tekniske kundskab han har leveret i sin karriere :D