Sjov og spas-tråden II

• Græskmønt
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #1045 af Græskmønt
Besvaret af Græskmønt på emne Sjov og spas-tråden II
Nu mangler vi bare en, der kan poste den der "Messi + Xavi + Iniesta + Maradona + Pele + Poul Nyrup osv osv = Cristiano Ronaldo" og noget andet TrollFaceFootballLol.com-agtigt materiale, så kan vi komme helt ned og skrabe bunden..

(edit: går op for mig, at jeg måske er lidt lunken, når det nu er Sjov og Spas tråden, sorry..)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Græskmønt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #1046 af rezamadridista
Messi+ Villa + Iniesta + Xavi + Pique + Puyol + Fabregas + Valdes + Sanchez +Ibrahimovic + Maradona + Muller + Reus + Ribery + Robben + Gomez + Rooney + Van Persie + Di Natale + Cavani + Lewandowski + Coentrao + Hulk + Eto'o + Hazard + Balotelli + Torres + Aguero + Tevez + falcao + pedro + Soldado + Neuer + Hart + Neymar + Tiago silva + David Silva + Yaya Toure + Iker + Sweinsteiger + Gotze + Suarez + Nani + Nasri + Bale + Mata + Gerrard + Kompay + Evra + Cole + Lloris + Cech + Snejider + Pirlo + Boateng + marchisio + hamsik + De Rossi + Buffon + Di Maria + Navas + Busquets + Mascherano + Dani Alves + Jordi Alba = CRISTIANO RONALDO!!

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Græskmønt

12 år 11 måneder siden #1047 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sjov og spas-tråden II
ALLE danskere med en anden etnisk baggrund har fået deres billetter annulleret til parken. Det siges at det sker af sikkerhedsmæssige årsager. Ved ikke om jeg skal grine eller græde over dette hykleri? Magen til racisme.

12 år 11 måneder siden #1048 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sjov og spas-tråden II

Realmadrid94 skrev: ALLE danskere med en anden etnisk baggrund har fået deres billetter annulleret til parken. Det siges at det sker af sikkerhedsmæssige årsager. Ved ikke om jeg skal grine eller græde over dette hykleri? Magen til racisme.

Link?

Jeg er her stadig XOXO

12 år 11 måneder siden #1049 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sjov og spas-tråden II

Realmadrid94 skrev: ALLE danskere med en anden etnisk baggrund har fået deres billetter annulleret til parken. Det siges at det sker af sikkerhedsmæssige årsager. Ved ikke om jeg skal grine eller græde over dette hykleri? Magen til racisme.

Hvor har du læst om det henne? I nyheden på fck.dk nævner de intet om hvem præcis der har fået deres billetter annuleret:

www.fck.dk/feed/#/nyhed/2013/08/30/bille...efa-champions-league
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.

12 år 11 måneder siden #1050 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Sjov og spas-tråden II
Det er korrekt, da jeg selv er et offer.
Jeg ringer ind til dem mandag, og hører. Det kan sgu ikke passe, at bare fordi man har et ikke-dansk navn, at man ikke kan komme ind og støtte Madrid

12 år 11 måneder siden #1051 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II
Har I læst hvad FCK skriver?

Det er hverken underligt eller racistisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Græskmønt

12 år 11 måneder siden #1052 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sjov og spas-tråden II

Har du overhovedet læst FCKs officielle udmelding? Det ville måske være en idé, inden du forsøger sådan noget af...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Græskmønt

• Græskmønt
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #1053 af Græskmønt
Besvaret af Græskmønt på emne Sjov og spas-tråden II

Raúl Madrid skrev: Det er korrekt, da jeg selv er et offer.
Jeg ringer ind til dem mandag, og hører. Det kan sgu ikke passe, at bare fordi man har et ikke-dansk navn, at man ikke kan komme ind og støtte Madrid

Det er vel mere dét, der er problemet og ikke dit navn. De vil ikke have Madrid fans på hjemmebane-tribunerne

12 år 11 måneder siden #1054 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sjov og spas-tråden II
Michael Owen på Twitter:

Cech been great tonight but those of you that think there is anyone better in the world than Neuer is having a laugh.

En følger skrev så:

Casillas is so much better.”

Owen:

Do me a favour. I've played nearly 40 games with him - he is not.

Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

12 år 11 måneder siden #1055 af rezamadridista
Det er ikke tilfældigt at alle dem jeg kender som har fået annulleret deres billet er nogen som har et ikke-dansk navn. Og selvfølgelig skriver de det ikke på FCKs officielle udmelding.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved rezamadridista.

12 år 11 måneder siden #1056 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg tror nu mere det er Galatasaray kampen de er bekymret for.
Jeg har mange etnisk danske venner, og INGEN af dem har fået annulleret deres billetter, mens alle de indvandrerne som jeg kender, har fået annulleret deres billet.... Nogen har sågar tænkt sig at gå til medierne.

FCK vil selvfølgelig ikke officielt sige, at det er grunden og det er derfor det der bullshit står inde på deres side.
De er bange for at der vil være flere Galatarasay fans til kampen mellem dem og FCK, og det frygter de.

Leveret af Kunena Forum