Sjov og spas-tråden II
- Græskmønt
- Gæst
-
(edit: går op for mig, at jeg måske er lidt lunken, når det nu er Sjov og Spas tråden, sorry..)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: ALLE danskere med en anden etnisk baggrund har fået deres billetter annulleret til parken. Det siges at det sker af sikkerhedsmæssige årsager. Ved ikke om jeg skal grine eller græde over dette hykleri? Magen til racisme.
Link?
Jeg er her stadig XOXO
Realmadrid94 skrev: ALLE danskere med en anden etnisk baggrund har fået deres billetter annulleret til parken. Det siges at det sker af sikkerhedsmæssige årsager. Ved ikke om jeg skal grine eller græde over dette hykleri? Magen til racisme.
Hvor har du læst om det henne? I nyheden på fck.dk nævner de intet om hvem præcis der har fået deres billetter annuleret:
www.fck.dk/feed/#/nyhed/2013/08/30/bille...efa-champions-league
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Jeg ringer ind til dem mandag, og hører. Det kan sgu ikke passe, at bare fordi man har et ikke-dansk navn, at man ikke kan komme ind og støtte Madrid
Det er hverken underligt eller racistisk.
Har du overhovedet læst FCKs officielle udmelding? Det ville måske være en idé, inden du forsøger sådan noget af...
- Græskmønt
- Gæst
-
Raúl Madrid skrev: Det er korrekt, da jeg selv er et offer.
Jeg ringer ind til dem mandag, og hører. Det kan sgu ikke passe, at bare fordi man har et ikke-dansk navn, at man ikke kan komme ind og støtte Madrid
Det er vel mere dét, der er problemet og ikke dit navn. De vil ikke have Madrid fans på hjemmebane-tribunerne
Cech been great tonight but those of you that think there is anyone better in the world than Neuer is having a laugh.
En følger skrev så:
Casillas is so much better.”
Owen:
Do me a favour. I've played nearly 40 games with him - he is not.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Jeg har mange etnisk danske venner, og INGEN af dem har fået annulleret deres billetter, mens alle de indvandrerne som jeg kender, har fået annulleret deres billet.... Nogen har sågar tænkt sig at gå til medierne.
FCK vil selvfølgelig ikke officielt sige, at det er grunden og det er derfor det der bullshit står inde på deres side.
De er bange for at der vil være flere Galatarasay fans til kampen mellem dem og FCK, og det frygter de.