Sjov og spas-tråden II

12 år 11 måneder siden #1057 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II
Der er altså intet usædvanligt ved, at FCK vil have neutrale eller FCK-fans på hjemmeholdets afsnit.

Pak nu den der offerrolle væk!

I øvrigt skriver de at handlen bliver godkendt, hvis det viser sig, at man ikke holder med udeholdet...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #1058 af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Sjov og spas-tråden II
Der ér jo netop at være et offer.

Ville du ikke føle dig stødt, hvis du fik din billet annulleret men din kammerat ikke gjorde fordi han var fra landet, og du ikke var?

Men du har ret i at den kan blive godkendt, hvis det er, og det er også det jeg har tænkt mig at snakke med dem om.
Jeg forstår jo godt at de frygter for GS kampen, men den er jeg sådan set ligeglad med.

12 år 11 måneder siden #1059 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sjov og spas-tråden II
Det er jo netop som FCK skriver:

"Og billetter til det afsnit skal købes via de klubber, som vi har på besøg."

Det kan man jo ikke fortænke dem i. Real Madrid-fans hører til i Real Madrid-afsnittet og ikke ved siden af to børnefamilier fra Bagsværd!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 11 måneder siden #1060 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II

Raúl Madrid skrev: Der ér jo netop at være et offer.

Ville du ikke føle dig stødt, hvis du fik din billet annulleret men din kammerat ikke gjorde fordi han var fra landet, og du ikke var?

Men du har ret i at den kan blive godkendt, hvis det er, og det er også det jeg har tænkt mig at snakke med dem om.
Jeg forstår jo godt at de frygter for GS kampen, men den er jeg sådan set ligeglad med.

Nej det ville jeg ikke, da det er så upersonligt som noget kan være, og logikken er så åbenlys.

Jeg ville bare skrive til FCK, og så tag til CL-bold... Meget enkelt;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 11 måneder siden #1061 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sjov og spas-tråden II
Det er da ikke interessant at KUN folk med ikk-danske navne har fået dem annuleret? Det kan i se diverse steder. Mange af mine venner er faktisk FCK fans. Det er hamrende racistisk om i synes det eller ej. Det er gala kampen man er "bekymret" for. Jeg kan da godt forstå man føler sig ramt som tyrker/araber osv. Ingen danskere er ramt af dette, selvom de er Real Madrid tilhængere. Det er IKKE at påtage sig en offerrolle. Der var masser af Barca fans i parken dengang. Øv. Øv, FCK. Ja el_juan, har læst det officielle på siden, det er jo derfra jeg kender til sagen. Finder dog ud af at der kun er indvandrere som er ramt. Det er et hårdt slag.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Realmadrid94.

12 år 11 måneder siden #1062 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sjov og spas-tråden II
www.marca.com/2013/08/31/futbol/futbol_i...onal/1377901093.html

Og heldigvis er du ik hos os længere ha ha ha

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

12 år 11 måneder siden #1063 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II

M_linding skrev:

Raúl Madrid skrev: Der ér jo netop at være et offer.

Nej det ville jeg ikke, da det er så upersonligt som noget kan være, og logikken er så åbenlys.

Jeg ville bare skrive til FCK, og så tag til CL-bold... Meget enkelt;)

Det bliver lige akkurat personligt, når der bliver kigget på udenlandske navne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 11 måneder siden #1064 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Sjov og spas-tråden II

Realmadrid94 skrev: Det er da ikke interessant at KUN folk med ikk-danske navne har fået dem annuleret? Det kan i se diverse steder. Mange af mine venner er faktisk FCK fans. Det er hamrende racistisk om i synes det eller ej. Det er gala kampen man er "bekymret" for. Jeg kan da godt forstå man føler sig ramt som tyrker/araber osv. Ingen danskere er ramt af dette, selvom de er Real Madrid tilhængere. Det er IKKE at påtage sig en offerrolle. Der var masser af Barca fans i parken dengang. Øv. Øv, FCK. Ja el_juan, har læst det officielle på siden, det er jo derfra jeg kender til sagen. Finder dog ud af at der kun er indvandrere som er ramt. Det er et hårdt slag.

Det er på ingen måde racistisk.
FCK skal spille mod hold der KUN har udenlandske navne(et af holdene er endda Galatasaray) på deres holdkort. FCK vil gerne have, at deres billetter går til FCK eller folk der er neutrale. Det er i hvert fald ikke meningen, at de skal gå til Juve-, Galatasaray- eller Real-fans. Derfor er ganske legitimt, at de tjekker folk motiver med et opkald til folk med navne som er Italiensk, Spansk eller tyrkiskklingende. Med mindre du kan fortælle mig en metode, renser billetkøbene for billethajer og udebanefans uden, at træde nogen over tæerne.
Desuden er det da klart den klassiske offerrolle, at smide racismekortet, så snart man ikke får sin vilje.
P.s. man skal samtidig også som Real-fan købe sin billet via egen klub. Netop som der bliver pointeret i FCK's tekst

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Vildfaren.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 11 måneder siden #1065 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II

Hugol skrev: www.marca.com/2013/08/31/futbol/futbol_i...onal/1377901093.html

Og heldigvis er du ik hos os længere ha ha ha

Kan folk der linker til spanske aviser og forsider ikke snart oversætte for os andre, der ikke lige har spansk sprogkundskab stående højst på listen????

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 11 måneder siden #1066 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Sjov og spas-tråden II
Pelle skrev

Kan folk der linker til spanske aviser og forsider ikke snart oversætte for os andre, der ikke lige har spansk sprogkundskab stående højst på listen????

Google Translate er din ven.. ;)

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Vildfaren.

12 år 11 måneder siden #1067 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II

Vildfaren skrev: Pelle skrev

Google Translate er din ven.. ;)

Der tager du fejl. Google translate er så langt fra en ven, man kan komme. Det den oversætter til, giver jo ingen mening what so ever :-)
Ikke engang essensen af artiklerne.

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 11 måneder siden #1068 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sjov og spas-tråden II
Desuden er det da klart den klassiske muslimske offerrolle, at smide racismekortet, så snart man ikke får sin vilje.

Det der!!!

Du skal skrue gevaldigt ned for charmen makker.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Real Madrid, Dios, Steen, Kaká8, MMM

Leveret af Kunena Forum