Sjov og spas-tråden II
Real-Laudrup skrev:
Det niveau? I det mindste går jeg ikke rundt og siger at en middelmådig spiller som Khedira er SÅ vigtig for Real Madrid.Daniel skrev:
asp3200 skrev: Er det hugol som er forklædt....
I så fald er det verdens dårligste forklædning, og jeg forstår ikke, hvorfor der endnu ikke er blevet taget affære.
Dét niveau..... damn!
Skynd dig! Send en mail til Real Madrid.
Carlo Ancelotti, Zinedine Zidane, Paul Clement osv. tager alle fejl, og ved intet om fodbold...
Heldigvis er der sådan nogen som dig, der ligger inde med sandheden.
;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real-Laudrup skrev:
Det niveau? I det mindste går jeg ikke rundt og siger at en middelmådig spiller som Khedira er SÅ vigtig for Real Madrid.Daniel skrev:
I så fald er det verdens dårligste forklædning, og jeg forstår ikke, hvorfor der endnu ikke er blevet taget affære.
Dét niveau..... damn!
Til gengæld har vi aldrig fået så mange klager over en enkelt bruger som dig og det kommer jo ikke af ingenting, så mit råd er at du begynder at overveje dine indlæg inden du trykker send.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Er det nødvendigt for de andre at spørge mig om jeg er Hugol?Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev:
Dét niveau..... damn!
Til gengæld har vi aldrig fået så mange klager over en enkelt bruger som dig og det kommer jo ikke af ingenting, så mit råd er at du begynder at overveje dine indlæg inden du trykker send.
Real-Laudrup skrev:
Dét niveau..... damn!
Lad nu være med at løfte sløret for dig selv...... Hugol?
Måske er du ikke Hugol, men du er i hvert fald en person, som har fået sparket én gang. Din nuværende bruger oprettede du for tre dage siden, og inden for denne korte periode, har jeg på intet tidspunkt skrevet noget positivt om Khedira, så enten har du kedet dig voldsomt og læst alle mine indlæg igennem eller også har du et kendskab til min beundring af Khedira fra tidligere. FAKTUM!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg kan forsikre dig om at det er min første bruger, jeg har bare fulgt med i et stykke tid.Daniel skrev:
Real-Laudrup skrev:
Dét niveau..... damn!
Lad nu være med at løfte sløret for dig selv...... Hugol?
Måske er du ikke Hugol, men du er i hvert fald en person, som har fået sparket én gang. Din nuværende bruger oprettede du for tre dage siden, og inden for denne korte periode, har jeg på intet tidspunkt skrevet noget positivt om Khedira, så enten har du kedet dig voldsomt og læst alle mine indlæg igennem eller også har du et kendskab til min beundring af Khedira fra tidligere. FAKTUM!
Og btw
www.marca.com/2013/10/07/en/football/rea...drid/1381132064.html
www.marca.com/2013/10/07/en/football/rea...drid/1381167792.html
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real-Laudrup skrev:
Er det nødvendigt for de andre at spørge mig om jeg er Hugol?Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev:
Dét niveau..... damn!
Du er ikke i en situation hvor du skal bekymre dig om andre brugeres indlæg, men udelukkende dine egne.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
De andre er da ret bekymrede om mine indlæg. Jeg har bare en anden mening end jer, er det forbudt?Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev:
Real-Laudrup skrev:
Dét niveau..... damn!
Du er ikke i en situation hvor du skal bekymre dig om andre brugeres indlæg, men udelukkende dine egne.
- falle
- Gæst
-
Ej, til det mere seriøse, så skal du selvfølgelig have din egen holdning. Problemet opstår at du med din holdning som fodboldfan går imod hvad hele den professionelle fodboldverden synes.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Folk svinede mig jo til da jeg sagde at jeg ikke er fan af Ronaldo´s attitude og opførsel. Er jeg den eneste i fodboldverdenen med den holdning? Don´t think so.falle skrev: Du er mere end velkommen til at have din egen mening. Bare hold den for dig selv :)
Ej, til det mere seriøse, så skal du selvfølgelig have din egen holdning. Problemet opstår at du med din holdning som fodboldfan går imod hvad hele den professionelle fodboldverden synes.
- falle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Folk svinede mig jo til da jeg sagde at jeg ikke er fan af Ronaldo´s attitude og opførsel. Er jeg den eneste i fodboldverdenen med den holdning? Don´t think so.
Hvordan synes du selv din attitude og opførsel har været i de tre dage du har været her? Du har været egoistisk og virkelig skreget efter opmærksomhed. Du har fået hele brugerbasen på nakken, og så mener du at det er os, der er noget galt med...
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg har ikke gjort noget for at gøre andre sure eller for at få opmærksomhed . Jeg har bare sagt hvad jeg føler. Ikke mit problem at i kun vil høre positive ting om vores spillerefalle skrev:
Real-Laudrup skrev: Folk svinede mig jo til da jeg sagde at jeg ikke er fan af Ronaldo´s attitude og opførsel. Er jeg den eneste i fodboldverdenen med den holdning? Don´t think so.
Hvordan synes du selv din attitude og opførsel har været i de tre dage du har været her? Du har været egoistisk og virkelig skreget efter opmærksomhed. Du har fået hele brugerbasen på nakken, og så mener du at det er os, der er noget galt med...