Sjov og spas-tråden II

12 år 10 måneder siden #1273 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sjov og spas-tråden II

Lars1991 skrev: Bliver snart nødt til at unlike madridista på facebook. Kan ikke overskue at skulle kigge på flere dumme kommentarer til hver update ): at folk ikke kan stave eller kender noget som helst til grammatik er en ting, men at de så sammentidig er dummere end en pose hømhøm, ja det gør altså ondt at se på.
Ja sorry for mit whine!

Kan godt være, at Barca har mange retarderede fan boys, men det har vores klub så sandelig også. Eksempelvis har Varane været skadet længe - alligevel har såkaldte fans skreget på ham i mens. Ingen forståelse for, at når man møder et segunda hold i pokalturneringen, så spares Ronaldo. Ja, det virker generelt ikke som typerne der har sat sig synderligt ind i hvad der foregår i klubben. Det var dagens sure opstød, men det er desværre sådan at det afholder én selv fra at debattere på FB, da niveauet er så skidt. Godt, at vi har forummet her ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #1274 af Roesen7

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 10 måneder siden #1275 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sjov og spas-tråden II

Det kunne da være friskt og nyskabende med en indpisker i omklædningsrummet inden kampen. Jeg kan hverken forestille mig Ancelotti, Zidane eller Clement i denne rolle, men for helvede , hvor jeg ville ønske, at samtlige spillede havde samme indstilling, som denne indpisker i ovenstående video!

Hvad siger I; kunne det ikke være pragtfulgt med sådan en mand i Real Madrids omklædningsrum? :-)

12 år 10 måneder siden #1276 af Roesen7

Daniel skrev:

Det kunne da være friskt og nyskabende med en indpisker i omklædningsrummet inden kampen. Jeg kan hverken forestille mig Ancelotti, Zidane eller Clement i denne rolle, men for helvede , hvor jeg ville ønske, at samtlige spillede havde samme indstilling, som denne indpisker i ovenstående video!

Hvad siger I; kunne det ikke være pragtfulgt med sådan en mand i Real Madrids omklædningsrum? :-)

Mon ikke Graver kan overtales? ;-)

12 år 10 måneder siden #1277 af rezamadridista
Kunst!

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, BBB

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1278 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Sjov og spas-tråden II

Roesen7 skrev:

Daniel skrev:

Mon ikke Graver kan overtales? ;-)

hvis pepe kunne undgå at dumme sige så meget, så vil han være fantastisk til at får de andre til at kæmpe hårdt.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Pepe.

12 år 10 måneder siden #1279 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sjov og spas-tråden II
futbol.as.com/futbol/2013/10/05/primera/1380992245_795785.html

Mourinho:

"Soy único, el mejor entrenador de la historia del Real Madrid. La Liga de los 100 puntos, 121 goles y campeón contra el mejor Barcelona que ha habido nunca. Soy único, el mejor de la historia del club y ese es mi lugar en la historia".

Haha; hvordan kan man fatte så lidt da?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1280 af falle
Besvaret af falle på emne Sjov og spas-tråden II

12 år 10 måneder siden #1281 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg mødte en fyr med en Bordeaux trøje.. Der stod fandme Faubert bagpå :D Nøj hvor var det dog skægt. Kan stadig huske han ikke dukkede op til træning fordi han troede at han havde ''fri'' :D

12 år 10 måneder siden #1282 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Sjov og spas-tråden II

Realmadrid94 skrev: Jeg mødte en fyr med en Bordeaux trøje.. Der stod fandme Faubert bagpå :D Nøj hvor var det dog skægt. Kan stadig huske han ikke dukkede op til træning fordi han troede at han havde ''fri'' :D

Eller da han faldt i søvn på bænken i kampen mod Villareal!

12 år 10 måneder siden #1283 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sjov og spas-tråden II
Jack Wilshere: "We have to remember what we are. We are English. We tackle hard [...]"

Xabi Alonso: "Tackling is a [last] resort, and you will need it, but it isn't a quality to aspire to, a definition."
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved El_Juan.

12 år 10 måneder siden #1284 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: futbol.as.com/futbol/2013/10/05/primera/1380992245_795785.html

Mourinho:

"Soy único, el mejor entrenador de la historia del Real Madrid. La Liga de los 100 puntos, 121 goles y campeón contra el mejor Barcelona que ha habido nunca. Soy único, el mejor de la historia del club y ese es mi lugar en la historia".

Haha; hvordan kan man fatte så lidt da?

Sådan kan man manipulere med så meget, for der er jo forskel på:

El mejor entrenador de la historia del Real Madrid.

Og

El entrenador del mejor Real Madrid de la historia. (Og det er denne sætning, han rent faktisk udtaler!).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum