Sjov og spas-tråden II

12 år 10 måneder siden #1249 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II

DarioGomez skrev: Haha!

Jeg skulle lige se højdepunkter fra i går:

Dyrk lige kommentatoren efter 3:30, det er virkelig russisk humor på meget fordrukket plan.

Douche ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #1250 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg faldt lige over denne Dr. Oetker reklame. :O

Hvad sker der for, at Raul reklamere for discount pizza?;-P

Jeg er her stadig XOXO

12 år 10 måneder siden #1251 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II
www.bt.dk/fodbold/transseksuel-prostitue...-real-madrid-stjerne

Åh Dios, jeg får jo bare så meget materiale. Selvom jeg ikke ser ordet 'bøsse' som værende nedværdigende, så vil det nok blive tolket anderledes af en fransk muslim. Det kommer sig selvfølgelig af at han ikke kan dansk.

Jeg kan dog godt lide, at vi har en "homoseksuel" spiller på holdet, og så forstår jeg da så meget bedre, hvorfor Benzema fumler med klatten i stedet for at sende den videre. Jeg har til tider mistænkt ham for med vilje at gå efter manden, når han er færdig med at lege med kuglen og skal sende den i hullet, og nu har jeg endelig fået et svar på hvorfor.

Høhøhø, glimt i øjet og alt det der!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios

12 år 10 måneder siden #1252 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sjov og spas-tråden II
Benz til tør mølle og stiv pjort:D, havde jeg ikke set "komme"

12 år 10 måneder siden #1253 af Siempre Madrid

BBB skrev: www.bt.dk/fodbold/transseksuel-prostitue...-real-madrid-stjerne

Åh Dios, jeg får jo bare så meget materiale. Selvom jeg ikke ser ordet 'bøsse' som værende nedværdigende, så vil det nok blive tolket anderledes af en fransk muslim. Det kommer sig selvfølgelig af at han ikke kan dansk.

Jeg kan dog godt lide, at vi har en "homoseksuel" spiller på holdet, og så forstår jeg da så meget bedre, hvorfor Benzema fumler med klatten i stedet for at sende den videre. Jeg har til tider mistænkt ham for med vilje at gå efter manden, når han er færdig med at lege med kuglen og skal sende den i hullet, og nu har jeg endelig fået et svar på hvorfor.

Nogen vil kalde det plat, men i bund og grund er det sgu god humor!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 10 måneder siden #1254 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II

Haha :D Man kan så også stille sig selv det spørgsmål om han overhovedet er muslim, men en sjov historie, og andet tror jeg ikke der er i det. Hvis han kan lide en dakkert i ny og næ, så lad ham endelig få det :) Udmærket læsning, og hvorfor skulle der være forskel på en rig ung berømt gut, og os andre mænd :D Bortset fra jeg foretrækker hun-kønnet en anelse anderledes.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Dios.

12 år 10 måneder siden #1255 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sjov og spas-tråden II
Ind med transvestitterne bag modstandernes mål, så scorer han hver gang med klatten ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

• Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1256 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Sjov og spas-tråden II

må sku ærligt indrømme jeg først forstår dette indlæg efter have indtaget en del alkohol hehe ;)
hvis det er sandt, synes jeg det er en anelse ulækkert, eller meget om man vil, mon ikke han også har været i ekstase siden det har tændt ham endnu mere:P

"hey du er en mand men har alligevel det en kvinde skal have woow give me moooooooooooooooooooore"

12 år 10 måneder siden #1257 af rezamadridista

Usain Bolt: 'I think Gareth is probably the fastest player in the world at the moment - but I will help him with his sprinting if he wants'.

Usain Bolt: ‘It is not just about how fast you can accelerate - but also when you have the football at your feet about balance while you are sprinting as well. I helped Ronaldo with his sprinting in a training session - and look what he has go on to achieve since then.

Usain Bolt: ‘I have a lot of respect for Real Madrid - and if they and Gareth want my help I am happy to fly in and take a private training session with Gareth. I hear that he has been clocking speeds close to me - but it is about technique as well.

Usain Bolt: ‘I know I could make Bale an even better player than he already is.’

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1258 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sjov og spas-tråden II
Man kan sige, hvad man vil om Arbeloa, men genialt re-tweet henvendt til Pique, efter nattens sejr:

Pique:

Viendo una película de humor por el Canal + Liga.. Siempre va bien a estas horas de la noche!

Watching a comedy on Canal+, they’re always good at this time of night!’

Arbeloa re-tweet:

Muy contentos con los 3 puntos! Me alegro de que algunos cambien el teatro por el cine, eso siempre esta bien! pic.twitter.com/a1HR3pri8G

‘Happy with the 3 points! I’m delighted some people have changed the theatre for the cinema!

Ikke en køn måde at vinde kampen på, men hey, dobbeltmoral er dobbelt så godt, ikke Pique?

12 år 10 måneder siden #1259 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sjov og spas-tråden II
Arbeloa <3

12 år 10 måneder siden #1260 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sjov og spas-tråden II
Hellere Ronaldo end Messi. Denne gang er det mexicanske Bimbo som har foretaget denne fornuftige og naturlige beslutning. Før var det Messi de brugte i deres reklamer, men de har nu valgt Ronaldo.

Leveret af Kunena Forum