Sjov og spas-tråden II
Arbeloa laver ikke mange decideret vanvidstaklinger, men tilgengæld laver han vel nok små 3-5 frispark som alle kan takseres til et gult kort i hver kamp, men han er en snu lille herre, som åbenbart er fantastisk til at liste sig væk.
Uanset om Pepé har fået langt færre røde kort end Ramos eller andre spillere, så begår han altså bare vold på banen til tider, og langt flere psykopat taklinger end det ses udfra de røde kort. Det er ikke for sjov skyld han bliver kaldt fodbold historiens største svin, og er af mange den mest usympatiske spiller overhovedet.
Pepé er en kvalitetsspiller, og en rigtig god en af slagsen, men som altid er vi ude i Helguera-alt-eller-intet-taklinger.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Inspektøren hvis jeg lægger en video ud med titlen "Busquets, World's worst diver" og smækker en masse sekvenser ind hvor Busquets bliver fældet, så gør det ikke Busquets til en diver. At den video har en farligt rap tema i baggrunden, gør den bare endnu mere useriøs.
Derudover kan man ikke konkludere at Pepe er en hård banan fordi andre folk har den holdning, Dios.
Når det så er sagt, så gentager jeg: Jeg er ikke fortaler for Pepe. Jeg ville foretrække hvis man kunne spille med Varane, men jeg respekterer Mourinho's og Ancelotti's valg.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Inspektøren
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Jeg er ikke fortaler for Pepe, og det har jeg aldrig været, men jeg synes at ret skal være ret.
Inspektøren hvis jeg lægger en video ud med titlen "Busquets, World's worst diver" og smækker en masse sekvenser ind hvor Busquets bliver fældet, så gør det ikke Busquets til en diver. At den video har en farligt rap tema i baggrunden, gør den bare endnu mere useriøs.
Derudover kan man ikke konkludere at Pepe er en hård banan fordi andre folk har den holdning, Dios.
Når det så er sagt, så gentager jeg: Jeg er ikke fortaler for Pepe. Jeg ville foretrække hvis man kunne spille med Varane, men jeg respekterer Mourinho's og Ancelotti's valg.
Mener du, at både Ancelotti og Mourinho er/var fortaler for Pepé ved siden af Ramos? Mourinhos foretrukne var ellers Varane i det sidste halve år af hans tid i Madrid. Han kritiserede oven i købet Pepé inden han drog afsted til Chelsea, hvor han bl.a. sagde, at Pepé skulle bekymre sig mere om en 19 årig knægt der har slået ham af på holdet, end alt muligt andet.
- Inspektøren
- Gæst
-
Romero: "El enano frotó la lámpara"
www.marca.com/2014/06/21/futbol/mundial/...tina/1403378619.html
El enano... Det er vel første gang for mig, at Messi er blevet kaldt det, uden der har været noget sjovt eller negativt involveret.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Catalansk presse:
- Pepe er et svin og han hører ikke til på en fodboldbane.
- Real Madrids spillere er som hyæner.
- Luis Suarez er det optimale køb for Barcelona.
Bliv ved eller jeg skriger!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det kunne være interessant hvis han havde en bruger her :-)
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg er faktisk tilbøjelig til at give ham ret. Pepe faldt jo også bare over Casquero og burde aldrig være blevet straffet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Fakta:
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Det ser ikke sådan ud, men rent faktisk er alle disse 3 mand-figurer i samme størrelse. Prøv selv at måle!:
Faktisk har terning A og terning B samme farve!:
Den her er rigtigt svært, men hvis man virkelig prøver at koncentrere sig, vil man rent faktisk være i stand til at observere et skib med mennesker i baggrunden:
Fakta: