Sjov og spas-tråden II
- Kristian S
- Guld bruger
-
Neymar er vist en dårlig taber i FIFA :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg håber sgu næsten, at de bliver stemmer sig fri fra Spanien og dermed også bliver ekskluderet fra den spanske liga.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Haha - Barcelona i deres FC Christiania trøjer - på hjemmebane ... hele Cataloniens hold? Eller er de pludselig kun for de løsrivelsesivrige?
Jeg håber sgu næsten, at de bliver stemmer sig fri fra Spanien og dermed også bliver ekskluderet fra den spanske liga.
Jeg forstår godt dine frustationer, men fra et økonomisk perspektiv ville det være dumt. Ikke nok med, at La Ligas tv-indtægter ville blive næsten dobbelt så lave, så ville La Ligas brand med El Clasico, Messi vs. Ronaldo osv., lide en stor grad. Atletico tilfører næsten intet økonomisk til La Liga. Deres brand er er lysår fra Barcelona og Real Madrids niveau. Manglende interesse for La Liga vil derfor også få konsekvenser for os på både kort og langt sigt. Vi vil jo nærmest få skotske tilstande i Spanien, hvor Real Madrid er Celtic og så kommer alle de andre. Ingen, pånær Barcelona, kan måle sig med os sportsligt og økonomisk.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Min anke ligger mere i, at Barcelona åbenbart gerne vil støtte eksklusions-politikken i Catalonien, men omvendt ikke selv er klar til at tage skridtet og SELV frasige sig at deltage i den spanske liga. (Det har jeg i hvert fald ikke hørt dem tale om).
Dertil er pengetabet alt for stort, hvilket du sådan set selv nævner; dog med et andet fortegn.
Hvis man vil melde sig ud af fællesskabet, så må man også tage skridtet fuldt ud - det er i hvert fald min personlige holdning.
For mig syner det blot af hykleri, men nå, det er nok noget, de har lært af Pep ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Åberg
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
"Ja det skal snart til at være nu. De bliver nødt til at tage Ramos med op i angrebet. Permanent."
Gyldent :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
¡Hala Madrid!
- Tobiasillas
- Gæst
-
Barcelona har hverken udtrykt at det melder sig ud af la liga eller ud af Spanien, at det har de trøjer som de harvede på idag er et udtryk på at det er med catalaner hvilket jeg mener er fair nok, de kan da ikke gå ud og sige at vi er med den ene side eller den anden inden folket har valgt da fc Barcelona ligesom Real Madrid ikke er ejendel af en bestemt person derfor kan de og må de ikke vælge side for selve fleretallet har valgt.
Så din konklusion er malplaceret der den går udfra at fc Barcelona har valgt selvstændighed i forvejen hvilket er forkert.
Også vil jeg gerne sige at måske skal vi koncentrere os om den elendighed vores klub befinder sig i. Jeg kan huske sidste år sagde man at en æra er slut for Barcelona og når jeg ser dem spille så virker det ikke sådan tværtimod så er det Reals korte æra som er slut, og det er hvad der sker når man henter mange stjerne så lige så snart man få den pokal man ønsker sig så er man mæt, hvor imod Barcelonas hold har vundet mange titler men formå at bevare den sult fordi de har spiller fra deres egen rækker og ikke henter 11 super stjerne der få sig et navn og skrider ( dimaria)
Man kan altid finde sig et godt grin når man læser på ekstrabladet...
iHala Madrid!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-