Sjov og spas-tråden II
"Når Sturridge kommer tilbage skulle der gerne komme en større trussel. Vi kan godt få et godt resultat hjem fra Madrid. Så skal vi bare håbe på lidt hjælp fra Basel eller Ludogorets. 1. pladsen er stadig mulig."
Hvis jeg var Liverpool-fan tror jeg, at jeg ville stille mig tilfreds med bare at gå videre fra gruppen....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En plads i EL må være målet. Basel/Ludogorets er sikret den 2.plads ;)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Lidt El Clasico stemning op til på lørdag.
Billederne af vores stjerner fra Real Madrid. Altså de billeder som stammer fra Reals egen hjemmeside og som oftest bliver brugt her på denne side, i forbindelse med "Truppen til en given kamp". Der må jeg kort og godt sige, hold nu kæ** hvor er de grimme! jeg ved ikke om det er en redigeringsfejl, vinklen eller en fejl i kamera/computer. Men noget er da gået helt galt.
Eks. Disse to billeder af vores viceanfører og målsluger.
Ramos med et blik fra en ulykkelig kærligheds film. Han er måske ked af, at han tilsyneladende har et højre sovsebryst og en af holdkammeraterne har givet ham en shorts'olfert.
Ronaldo med et kæmpe hovede, en lille-bitte hals, skuldre som en regnorm og så den absurd åndsvage lille højre underarm
De billeder er ikke til at holde ud at kigge på. I himlens navn hvor ser det dumt ud. Resten af komikken kan ses på deres officielle hjemmeside www.realmadrid.com/en/football/squad (tryk på de nydelige billeder af spillerne og i vil se)
Edit: I know, morgenopkast. Men det skulle lige ud af kroppen inden braget imorgen:D
Jeg er her stadig XOXO
- Don J
- Gæst
-
:-D
Flere af dem er lidt suspekte, ja.. Bale får åbenbart tyret en imaginær syl ind i venstre kind, lige som billedet bliver taget?...
Don J skrev: Kongeindlæg til morgenkaffen!
:-D
Flere af dem er lidt suspekte, ja.. Bale får åbenbart tyret en imaginær syl ind i venstre kind, lige som billedet bliver taget?...
Lige nøjagtig. Det er jo forfærdeligt altså:O
Jeg er her stadig XOXO
- Inspektøren
- Gæst
-
Bacca, Di María y Neymar, candidatos a mejor jugador americano de la Liga
Kilde: www.marca.com/2014/10/23/futbol/1adivisi...2c81c70&t=1414142022
Puha, ja deres begrundelser for deres valg siger mere om LFP, end om spillerene.
Bacca havde faktisk en fremragende sæson, sidste sæson, meeeeeen, jeg kan nu stadig nævne to der burde være på listen i stedet for: Godin (den med længder bedste forsvarsspiller, sidste sæson.) og Messi (selvom det måske ikke var hans bedste sæson, så lavede han altså stadig 28 mål i 31 kampe)
Neymar burde slet ikke komme i betragtning: Neymar cumplió su primera temporada como delantero del Barcelona y fue junto a Lionel Messi en la punta de lanza del ataque del Barcelona, con el que consiguió OCHO! goles en Liga. Este curso lleva ya ocho
Di Maria havde faktisk et fantastisk slut vinter-forår, men det synes jeg ikke berettiger ham til at blive nomineret og husk på, at det er La Liga og LFP der uddeler prisen og ikke Uefa, hvorfor finalen for sagens vedkomende er "ligegyldig".
Stod det til mig, så burde det være Messi, Godin og Miranda der skulle være nomineret til prisen med Godin som vinder.
Inspektøren skrev: LFP forsætter sgu med den humoristiske stil:
Bacca, Di María y Neymar, candidatos a mejor jugador americano de la Liga
Kilde: www.marca.com/2014/10/23/futbol/1adivisi...2c81c70&t=1414142022
Puha, ja deres begrundelser for deres valg siger mere om LFP, end om spillerene.
Bacca havde faktisk en fremragende sæson, sidste sæson, meeeeeen, jeg kan nu stadig nævne to der burde være på listen i stedet for: Godin (den med længder bedste forsvarsspiller, sidste sæson.) og Messi (selvom det måske ikke var hans bedste sæson, så lavede han altså stadig 28 mål i 31 kampe)
Neymar burde slet ikke komme i betragtning: Neymar cumplió su primera temporada como delantero del Barcelona y fue junto a Lionel Messi en la punta de lanza del ataque del Barcelona, con el que consiguió OCHO! goles en Liga. Este curso lleva ya ocho
Di Maria havde faktisk et fantastisk slut vinter-forår, men det synes jeg ikke berettiger ham til at blive nomineret og husk på, at det er La Liga og LFP der uddeler prisen og ikke Uefa, hvorfor finalen for sagens vedkomende er "ligegyldig".
Stod det til mig, så burde det være Messi, Godin og Miranda der skulle være nomineret til prisen med Godin som vinder.
Da Mou vandt ligaen med 100 point så gik prisen til Pep. Og Messi har vundet årets spiller 5 år i træk i Spanien. Når priserne bliver så uretfærdigt gevet ud, så kan det være ligemeget hvem der vinder. De priser har fra længst mistet deres værdi.
- Kristian S
- Guld bruger
-