Sjov og spas-tråden II

11 år 9 måneder siden #1909 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sjov og spas-tråden II
Pæn lånt fra Henrik Linigers Twitterkonto ;)

Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Gribben, Kaká8, Pelle, Hvidt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #1910 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg kunne ikke la' vær': En kommentar på bold.dk, om kampen igår, viser meget godt en PL-fan i en nødeskal. Ingen form for realitetssans, overhovedet!:)

"Når Sturridge kommer tilbage skulle der gerne komme en større trussel. Vi kan godt få et godt resultat hjem fra Madrid. Så skal vi bare håbe på lidt hjælp fra Basel eller Ludogorets. 1. pladsen er stadig mulig."

Hvis jeg var Liverpool-fan tror jeg, at jeg ville stille mig tilfreds med bare at gå videre fra gruppen....

11 år 9 måneder siden #1911 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sjov og spas-tråden II
Du skyder sgu for højt M_linding!

En plads i EL må være målet. Basel/Ludogorets er sikret den 2.plads ;)

11 år 9 måneder siden #1912 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #1913 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sjov og spas-tråden II

Lidt El Clasico stemning op til på lørdag.

11 år 9 måneder siden #1914 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sjov og spas-tråden II
Oh my goooosh:O Jeg kan umuligt være den eneste, der har lagt mærke til det jeg nu vil vise jer.

Billederne af vores stjerner fra Real Madrid. Altså de billeder som stammer fra Reals egen hjemmeside og som oftest bliver brugt her på denne side, i forbindelse med "Truppen til en given kamp". Der må jeg kort og godt sige, hold nu kæ** hvor er de grimme! jeg ved ikke om det er en redigeringsfejl, vinklen eller en fejl i kamera/computer. Men noget er da gået helt galt.

Eks. Disse to billeder af vores viceanfører og målsluger.

Ramos med et blik fra en ulykkelig kærligheds film. Han er måske ked af, at han tilsyneladende har et højre sovsebryst og en af holdkammeraterne har givet ham en shorts'olfert.

Ronaldo med et kæmpe hovede, en lille-bitte hals, skuldre som en regnorm og så den absurd åndsvage lille højre underarm

De billeder er ikke til at holde ud at kigge på. I himlens navn hvor ser det dumt ud. Resten af komikken kan ses på deres officielle hjemmeside www.realmadrid.com/en/football/squad (tryk på de nydelige billeder af spillerne og i vil se)

Edit: I know, morgenopkast. Men det skulle lige ud af kroppen inden braget imorgen:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

• Don J
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #1915 af Don J
Besvaret af Don J på emne Sjov og spas-tråden II
Kongeindlæg til morgenkaffen!
:-D

Flere af dem er lidt suspekte, ja.. Bale får åbenbart tyret en imaginær syl ind i venstre kind, lige som billedet bliver taget?...
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Don J. Begrundelse: tilføjelse

11 år 9 måneder siden #1916 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sjov og spas-tråden II

Don J skrev: Kongeindlæg til morgenkaffen!
:-D

Flere af dem er lidt suspekte, ja.. Bale får åbenbart tyret en imaginær syl ind i venstre kind, lige som billedet bliver taget?...

Lige nøjagtig. Det er jo forfærdeligt altså:O

Jeg er her stadig XOXO

11 år 9 måneder siden #1917 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sjov og spas-tråden II
Det har desuden aldrig været særligt pænt, at frame nede fra!

Måske lige bortset fra Sjesse, der sagtens kunne fungere som statue uden foran Bernabeu...

Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Realex.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #1918 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sjov og spas-tråden II
LFP forsætter sgu med den humoristiske stil:
Bacca, Di María y Neymar, candidatos a mejor jugador americano de la Liga

Kilde: www.marca.com/2014/10/23/futbol/1adivisi...2c81c70&t=1414142022

Puha, ja deres begrundelser for deres valg siger mere om LFP, end om spillerene.
Bacca havde faktisk en fremragende sæson, sidste sæson, meeeeeen, jeg kan nu stadig nævne to der burde være på listen i stedet for: Godin (den med længder bedste forsvarsspiller, sidste sæson.) og Messi (selvom det måske ikke var hans bedste sæson, så lavede han altså stadig 28 mål i 31 kampe)
Neymar burde slet ikke komme i betragtning: Neymar cumplió su primera temporada como delantero del Barcelona y fue junto a Lionel Messi en la punta de lanza del ataque del Barcelona, con el que consiguió OCHO! goles en Liga. Este curso lleva ya ocho

Di Maria havde faktisk et fantastisk slut vinter-forår, men det synes jeg ikke berettiger ham til at blive nomineret og husk på, at det er La Liga og LFP der uddeler prisen og ikke Uefa, hvorfor finalen for sagens vedkomende er "ligegyldig".

Stod det til mig, så burde det være Messi, Godin og Miranda der skulle være nomineret til prisen med Godin som vinder.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 9 måneder siden #1919 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

Inspektøren skrev: LFP forsætter sgu med den humoristiske stil:
Bacca, Di María y Neymar, candidatos a mejor jugador americano de la Liga

Kilde: www.marca.com/2014/10/23/futbol/1adivisi...2c81c70&t=1414142022

Puha, ja deres begrundelser for deres valg siger mere om LFP, end om spillerene.
Bacca havde faktisk en fremragende sæson, sidste sæson, meeeeeen, jeg kan nu stadig nævne to der burde være på listen i stedet for: Godin (den med længder bedste forsvarsspiller, sidste sæson.) og Messi (selvom det måske ikke var hans bedste sæson, så lavede han altså stadig 28 mål i 31 kampe)
Neymar burde slet ikke komme i betragtning: Neymar cumplió su primera temporada como delantero del Barcelona y fue junto a Lionel Messi en la punta de lanza del ataque del Barcelona, con el que consiguió OCHO! goles en Liga. Este curso lleva ya ocho

Di Maria havde faktisk et fantastisk slut vinter-forår, men det synes jeg ikke berettiger ham til at blive nomineret og husk på, at det er La Liga og LFP der uddeler prisen og ikke Uefa, hvorfor finalen for sagens vedkomende er "ligegyldig".

Stod det til mig, så burde det være Messi, Godin og Miranda der skulle være nomineret til prisen med Godin som vinder.

Da Mou vandt ligaen med 100 point så gik prisen til Pep. Og Messi har vundet årets spiller 5 år i træk i Spanien. Når priserne bliver så uretfærdigt gevet ud, så kan det være ligemeget hvem der vinder. De priser har fra længst mistet deres værdi.

11 år 9 måneder siden #1920 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Sjov og spas-tråden II

Realex skrev: Det har desuden aldrig været særligt pænt, at frame nede fra!

Måske lige bortset fra Sjesse, der sagtens kunne fungere som statue uden foran Bernabeu...

Det sjove er, hvis du lægger mærke til det, at Jese's ansigt er sat på Ronaldo's krop!! :D:D
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum