Sjov og spas-tråden II
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det er næsten dumt. Eller faktisk lidt mere end det ...
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...u/article5051912.ece
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
La Caverna Culé har fundet ud af, at Lionel Messi i disse tider har svært ved at følge med Cristiano Ronaldo, når det kommer til målscoring og det skal der naturligvis findes en forklaring på og fra den kant kan det næsten kun blive tåkrummende.
Den første forklaring er, at Lionel Messi har ændret spillestil, således at han er mere i oplæggerens rolle.
Den næste går mere på Cristiano Ronaldos mål, for han har jo lavet omkring 20% af sine mål på straffespark og det er jo ikke nogen disciplin, så den skal ikke tælles med. Her bliver det for alvor interessant.
For ham, som de så gerne vil kåre som verdens bedste spiller, har nemlig kun scoret 11% af sine mål på straffe. Han har dog alvorlige problemer med at mestre denne – simple – disciplin og har således brændt 11 straffespark, men havde han haft Cristiano Ronaldos dygtighed, var procenten havnet på 15.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Det er lidt skægt.
La Caverna Culé har fundet ud af, at Lionel Messi i disse tider har svært ved at følge med Cristiano Ronaldo, når det kommer til målscoring og det skal der naturligvis findes en forklaring på og fra den kant kan det næsten kun blive tåkrummende.
Den første forklaring er, at Lionel Messi har ændret spillestil, således at han er mere i oplæggerens rolle.
Den næste går mere på Cristiano Ronaldos mål, for han har jo lavet omkring 20% af sine mål på straffespark og det er jo ikke nogen disciplin, så den skal ikke tælles med. Her bliver det for alvor interessant.
For ham, som de så gerne vil kåre som verdens bedste spiller, har nemlig kun scoret 11% af sine mål på straffe. Han har dog alvorlige problemer med at mestre denne – simple – disciplin og har således brændt 11 straffespark, men havde han haft Cristiano Ronaldos dygtighed, var procenten havnet på 15.
Er begge statestikker fra 2009 og frem? Eller er det samlet fra hele deres karriere?
Jeg er her stadig XOXO
Messi straffe-andel: 15.5 %
Ronaldo straffe-andel: 18.6 %
Så er det altså heller ikke mere, at Ronaldo har scoret end Messi! Men det er typisk. Også den måde de nærmest benægter, at det også kræver sin mand at være så sikker på straffespark!
- Fedtegreven
- Gæst
-
Rettelse, kan se at den var allerede nævnt..
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Her er det så naturligvis vigtigt at huske på, at Messi er en engel, der hverken snyder i skat, sparker bolden efter tilskuere, filmer eller bruger upassende sprogbrug!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sebberg skrev: Det værste er, at de alle kalder ham Penaldo. Derfor satte jeg mig for at lave en statistik for de seneste 3 sæsoner i alle turneringer.
Så er det altså heller ikke mere, at Ronaldo har scoret end Messi! Men det er typisk. Også den måde de nærmest benægter, at det også kræver sin mand at være så sikker på straffespark!
Haha har også læst det. Det er så håbløst. Sad og kiggede i deres kamp-tråd og læste kommentarerne omkring Malaga kampen i går. Der er en bruger, der - dybt seriøst - mener, at det i særdeleshed er både dommerens og banens skyld, at de spillede uafgjort.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Sebberg skrev: Det værste er, at de alle kalder ham Penaldo. Derfor satte jeg mig for at lave en statistik for de seneste 3 sæsoner i alle turneringer.
Haha har også læst det. Det er så håbløst. Sad og kiggede i deres kamp-tråd og læste kommentarerne omkring Malaga kampen i går. Der er en bruger, der - dybt seriøst - mener, at det i særdeleshed er både dommerens og banens skyld, at de spillede uafgjort.
Der er nogle brugere derinde, der er meget saglige og realistisk (eksempelvis Storken), men der er også nogle, der er så ekstremt farvede, at jeg næsten vil mene, at jeg ikke har oplevet lignende hos RM fans.
Det bliver stærkt eksemplificeret i Real Madrid tråden, hvor de fleste brugere mener, at Messi er startet LANGT bedre end Ronaldo, og at han er sikker på at vinde Ballon D'or, hvis det fortsætter.
De værste derinde er Piquenbauer, Lopezzz og i SÆRDELESHED Rummenigge, der i ramme alvor rangerede deres centralforsvar sidste sæson højere end vores.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
FCBarcelona.dk hedder det vist ... jeg aner det ikke - jeg har aldrig turdet bevæge mig derind - sæt nu det smitter.
DarioGomez skrev: Der findes et sted på jorden for snævertsynede, blåøjede og subjektive Barcelona-fans.
FCBarcelona.dk hedder det vist ... jeg aner det ikke - jeg har aldrig turdet bevæge mig derind - sæt nu det smitter.
Og det er netop dét sted, vi omtaler. Der er vel intet i vejen for at have det lidt sjovt på deres vegne. Især når det er med noget så langt ude, som snæversynede Barca-fans :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
haha undskyld men ku' ik la vær!
En kommentar inde fra Barca forummet, som mener, at Messi udviste klasse ved at snakke om hans mor, da det ikke var racistisk.. Altså de forsvare næsten alle Messi's handling, hvilket jeg ikke undre mig over, men at de har en der direkte mener det er klasse?! WOW