Sjov og spas-tråden II
Inspektøren skrev: Personligt, så mener jeg, at min påstand om, at Xavi er overvurderet, i den grad underbygges af saglige argumenter, hvilket desværre er en mangel vare blandt fodbold debattører.
Jeg mangler altså stadig gode argumenter, for at Xavi skulle være overvurderet. Der var ét hold, som qua mange kampe mod Barcelona kunne afprøve taktikker. Det var Real Madrid, og selvom vi havde en af verdens bedste taktikere på bænken, så var der ikke meget at gøre, når Xavi havde trillet bolden rundt i 75 minutter, og Real Madrid havde løbet flere kilometer længere end Barcelona. Til sidst så hænger falder et hold sammen. Vi så det gang på gang, at Barca kunne sættes under pres, og vi kunne sagtens komme foran, men når deres monotone spil blev sat i gang, så faldt vi i større eller mindre grad sammen.
Dios skrev: [Redondo er dog gud i mine øjne, og selvom hjertet måske er inde over her, så skal jeg på ingen måder tage noget for Xavi, for han er uden tvivl en af historiens bedste midtbanespillere som stort set mestrede alt.
Er vi ude i at den næste søn skal have mellemnavnet Fernando? ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
-
Faldt over den her, Marcelo er for sej.
Er vi ude i at den næste søn skal have mellemnavnet Fernando? ;-)
Haha :D Konen er ved at gå amok over planerne med navnændring af Bernabeú, så tror det var sidste gang jeg fik lov til at være med indover haha :D:P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Hvis nogen har hang til Fifa-spillene, vil jeg på det kraftigste fraråde karriere-delen i Fifa15. Både Ronaldo og Varane har nu bedt om at komme væk - selv om jeg endda havde lavet en "Messi" på dem begge og givet dem lønforhøjelse! :-(
Også en habil rookie-mistake at spille karrieredelen i FIFA15, når du kan spille FM. Nu når vi er ved FIFA15, så vil jeg give muligheden for en FIFA-lektion fra mig, hvis du stadig er ejer af en gammel PS3. Kunne godt bruge nogle af uddele flade til!
Sebberg skrev:
Pelle skrev: Hvis nogen har hang til Fifa-spillene, vil jeg på det kraftigste fraråde karriere-delen i Fifa15. Både Ronaldo og Varane har nu bedt om at komme væk - selv om jeg endda havde lavet en "Messi" på dem begge og givet dem lønforhøjelse! :-(
Også en habil rookie-mistake at spille karrieredelen i FIFA15, når du kan spille FM. Nu når vi er ved FIFA15, så vil jeg give muligheden for en FIFA-lektion fra mig, hvis du stadig er ejer af en gammel PS3. Kunne godt bruge nogle af uddele flade til!
PS3? Jesus... Findes de endnu? Jeg husker at drengene og jeg spillede på sådan en, i mine yngre dage. :D
Jeg er her stadig XOXO
Sebberg skrev:
Playstation 3? Til det helt nye Fifa? Du er da helt væk, Sebberg. Man går da heller ikke ud og køber sådan et herredyrt duft-juletræ, hvis man har en gammel Lada.
Neej du, jeg har investeret i en Playstation 4 - det er sgu lækkerier! Og til emnet omkring Manager fremfor Fifa. Jeg kan godt lide at kunne se ansigtet på Busquets, når jeg lige har smækket læderet ind fra 25m - og så selv have kontrollen over spillerne fremfor "bare" at sætte et hold ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Sebberg skrev:
Playstation 3? Til det helt nye Fifa? Du er da helt væk, Sebberg. Man går da heller ikke ud og køber sådan et herredyrt duft-juletræ, hvis man har en gammel Lada.
Neej du, jeg har investeret i en Playstation 4 - det er sgu lækkerier! Og til emnet omkring Manager fremfor Fifa. Jeg kan godt lide at kunne se ansigtet på Busquets, når jeg lige har smækket læderet ind fra 25m - og så selv have kontrollen over spillerne fremfor "bare" at sætte et hold ;-)
I know. Det er FIFA-blasfemi at spille det på en 3'er. Der er dog sjældent guldalder i min pung, hvor SU'en bliver brugt til at betale et boliglån af. Da jeg så endelig havde skrabet lidt penge sammen, blev de brugt på at ramme vores allesammens by og se baskerne fra Bilbao blive sendt hjem med en 0-5'er. Det gør det lidt mere ok, ik?
Kanalen havde ellers en masse gode resuméer i HD-kvalitet, top 10 mål pr. runde osv.
HALA MADRID Y NADA MAS
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ligesom jeg godt kunne lide klippet efter Copa finalen, hvor Ronaldo kort er ovre for at trøste Messi.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
PS4, FIFA 15 - come at me bro!
Brugernavn Aroesen7 - så ansøger i bare om smæk! ;-) (Gerne i Ultimate Team).
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.