Sjov og spas-tråden II

11 år 7 måneder siden #2029 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

Inspektøren skrev: Personligt, så mener jeg, at min påstand om, at Xavi er overvurderet, i den grad underbygges af saglige argumenter, hvilket desværre er en mangel vare blandt fodbold debattører.

Jeg mangler altså stadig gode argumenter, for at Xavi skulle være overvurderet. Der var ét hold, som qua mange kampe mod Barcelona kunne afprøve taktikker. Det var Real Madrid, og selvom vi havde en af verdens bedste taktikere på bænken, så var der ikke meget at gøre, når Xavi havde trillet bolden rundt i 75 minutter, og Real Madrid havde løbet flere kilometer længere end Barcelona. Til sidst så hænger falder et hold sammen. Vi så det gang på gang, at Barca kunne sættes under pres, og vi kunne sagtens komme foran, men når deres monotone spil blev sat i gang, så faldt vi i større eller mindre grad sammen.

Dios skrev: [Redondo er dog gud i mine øjne, og selvom hjertet måske er inde over her, så skal jeg på ingen måder tage noget for Xavi, for han er uden tvivl en af historiens bedste midtbanespillere som stort set mestrede alt.

Er vi ude i at den næste søn skal have mellemnavnet Fernando? ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #2030 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Sjov og spas-tråden II

Faldt over den her, Marcelo er for sej.

11 år 7 måneder siden #2031 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II
BBB skrev:

Er vi ude i at den næste søn skal have mellemnavnet Fernando? ;-)

Haha :D Konen er ved at gå amok over planerne med navnændring af Bernabeú, så tror det var sidste gang jeg fik lov til at være med indover haha :D:P

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 7 måneder siden #2032 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II
Hvis nogen har hang til Fifa-spillene, vil jeg på det kraftigste fraråde karriere-delen i Fifa15. Både Ronaldo og Varane har nu bedt om at komme væk - selv om jeg endda havde lavet en "Messi" på dem begge og givet dem lønforhøjelse! :-(

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 7 måneder siden #2033 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sjov og spas-tråden II

Pelle skrev: Hvis nogen har hang til Fifa-spillene, vil jeg på det kraftigste fraråde karriere-delen i Fifa15. Både Ronaldo og Varane har nu bedt om at komme væk - selv om jeg endda havde lavet en "Messi" på dem begge og givet dem lønforhøjelse! :-(

Også en habil rookie-mistake at spille karrieredelen i FIFA15, når du kan spille FM. Nu når vi er ved FIFA15, så vil jeg give muligheden for en FIFA-lektion fra mig, hvis du stadig er ejer af en gammel PS3. Kunne godt bruge nogle af uddele flade til!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 7 måneder siden #2034 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sjov og spas-tråden II

Sebberg skrev:

Pelle skrev: Hvis nogen har hang til Fifa-spillene, vil jeg på det kraftigste fraråde karriere-delen i Fifa15. Både Ronaldo og Varane har nu bedt om at komme væk - selv om jeg endda havde lavet en "Messi" på dem begge og givet dem lønforhøjelse! :-(

Også en habil rookie-mistake at spille karrieredelen i FIFA15, når du kan spille FM. Nu når vi er ved FIFA15, så vil jeg give muligheden for en FIFA-lektion fra mig, hvis du stadig er ejer af en gammel PS3. Kunne godt bruge nogle af uddele flade til!

PS3? Jesus... Findes de endnu? Jeg husker at drengene og jeg spillede på sådan en, i mine yngre dage. :D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Mathiaska

11 år 7 måneder siden #2035 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II

Sebberg skrev:

Playstation 3? Til det helt nye Fifa? Du er da helt væk, Sebberg. Man går da heller ikke ud og køber sådan et herredyrt duft-juletræ, hvis man har en gammel Lada.

Neej du, jeg har investeret i en Playstation 4 - det er sgu lækkerier! Og til emnet omkring Manager fremfor Fifa. Jeg kan godt lide at kunne se ansigtet på Busquets, når jeg lige har smækket læderet ind fra 25m - og så selv have kontrollen over spillerne fremfor "bare" at sætte et hold ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 7 måneder siden #2036 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sjov og spas-tråden II

Pelle skrev:

Sebberg skrev:

Playstation 3? Til det helt nye Fifa? Du er da helt væk, Sebberg. Man går da heller ikke ud og køber sådan et herredyrt duft-juletræ, hvis man har en gammel Lada.

Neej du, jeg har investeret i en Playstation 4 - det er sgu lækkerier! Og til emnet omkring Manager fremfor Fifa. Jeg kan godt lide at kunne se ansigtet på Busquets, når jeg lige har smækket læderet ind fra 25m - og så selv have kontrollen over spillerne fremfor "bare" at sætte et hold ;-)

I know. Det er FIFA-blasfemi at spille det på en 3'er. Der er dog sjældent guldalder i min pung, hvor SU'en bliver brugt til at betale et boliglån af. Da jeg så endelig havde skrabet lidt penge sammen, blev de brugt på at ramme vores allesammens by og se baskerne fra Bilbao blive sendt hjem med en 0-5'er. Det gør det lidt mere ok, ik?
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, JimmyBroe, Pelle

11 år 6 måneder siden #2037 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Sjov og spas-tråden II
La Ligas youtube-kanal er blevet suspenderet af YouTube, på grund af "...flere eller alvorlige overtrædelser af YouTubes politik mod spam, hasardspil, misvisende indhold eller andre overtrædelser af servicevilkårene."

Kanalen havde ellers en masse gode resuméer i HD-kvalitet, top 10 mål pr. runde osv.

HALA MADRID Y NADA MAS
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

11 år 6 måneder siden #2038 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II
Ronaldo's søn er lille fan af Messi. Derudover tydeligt forholdet mellem Ronaldo og Messi, ikke er så stramt, som flere medier altid har ville gøre det til. Om det er blevet bedre med årene, grundet de er blevet ældre, skal jeg ikke kunne sige, men personligt synes jeg, det er sjovt at se denne slags videoer "bag kameraet".

Ligesom jeg godt kunne lide klippet efter Copa finalen, hvor Ronaldo kort er ovre for at trøste Messi.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, FranciscoISCO

11 år 6 måneder siden #2039 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sjov og spas-tråden II
Jamen for lige at blive ved snakken om FIFA15, så må personer med Xbox One da hjertens gerne tilføje mig (Mathiaska) hvis de vil teste skillz :P

11 år 6 måneder siden #2040 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sjov og spas-tråden II
PS3? Xbox one?!?!?! come on!

PS4, FIFA 15 - come at me bro!
Brugernavn Aroesen7 - så ansøger i bare om smæk! ;-) (Gerne i Ultimate Team).

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum