Sjov og spas-tråden II
Inspektøren skrev: Dengang Robben, Neymar, Neuer, Lahm, Hazarrd, Rooney, Suarez, Bale, Zlatan, Ronaldo og Messi var på Ödegaards alder:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...stars-doing-age.html
Billedet med Zlatan giver sgu et lille smil.
Haha, de er allesammen voldsomt grimme:P
Elsker at læse om en Suarez der bare har været psykopat siden sin første optræden i prof. Fodbold. Kejle.
Og så er de da lidt tankevækkende. At ingen af de store stjerner (måske på nær Messi) har
Været så hypet og tæt på "det helt store gennembrud" som Ødegaard er nu i en alder af 16 år. Jeg forventer mig store ting af den knægt.
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...l-nearly-signed.html
Ja, det er jo let være bagklog... :)
- Inspektøren
- Gæst
-
Hører den historie ikke mere over i 'Sjov og spas-tråden'? :)
Medmindre Florentino, igen, tænker brand og markedsføring når der skal lægges transferstrategi, kan det kun være en and.
Inspektøren skrev: Taget fra News-tickeren: "Engelsk presse: Real Madrid vil have David Luiz som afløser for Pepe og man har angiveligt budt 67 millioner €"
Hører den historie ikke mere over i 'Sjov og spas-tråden'? :)
Medmindre Florentino, igen, tænker brand og markedsføring når der skal lægges transferstrategi, kan det kun være en and.
Sideshow bob hører til i PSG. Er en and
...havde sin første Real Madrid-træning torsdag, og her gjorde han indtryk på blandt andre Gareth Bale.
- Det har været fint at have Ødegaard med. Han er et stort talent og en flot fyr, skrev han på Twitter.
Jeg er ret sikker på, at Bale skrev "fin" fyr;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Inspektøren
- Gæst
-
En journalist stiller et spørgsmål der drejer sig om, hvorfor Ronaldo pudsede emblemet der viser, at Real Madrid er verdens bedste klubhold, efter at han blev udvist.
Det bliver Ronaldo så meget sur over.
Er der iøvrigt allerede gået 3 måneder siden episoden mod Cordoba? Tiden går sgu hurtigt...
Episoden der hentydes til, kan ses her:
Inspektøren skrev:
En journalist stiller et spørgsmål der drejer sig om, hvorfor Ronaldo pudsede emblemet der viser, at Real Madrid er verdens bedste klubhold, efter at han blev udvist.
Det bliver Ronaldo så meget sur over.
Er der iøvrigt allerede gået 3 måneder siden episoden mod Cordoba? Tiden går sgu hurtigt...
Episoden der hentydes til, kan ses her:
Det var godt nok sjovt - så kan svinet lære det!
Ronaldo fester efter nederlaget mod Ath Madrid, i øvrigt sammen med holdkammerater. Godt gået..
Ironien kan ses håber jeg.
- Inspektøren
- Gæst
-
asp3200 skrev: Det er mega sjovt.
Ronaldo fester efter nederlaget mod Ath Madrid, i øvrigt sammen med holdkammerater. Godt gået..
Ironien kan ses håber jeg.
Hvad fanden bilder han sig egentlig ind!?
Vi er lige blevet ydmyget af en rival og alligevel vælger han at gå ud og fejre sin 30 år fødselsdag på lige netop den dag. Spørger du mig, så skal han i den grad straffes af ledelsen. Jeg tænker en høj bøde samt et par karantæne dage der kan kompensere for de ekstra kampe som han undlap fra det spanske fodboldforbund.
Vi har for helvedet tabt 4-0! Man går sgu ikke ud og fester, selvom han er blevet 30 år. Nej, fandme nej! Man går hjem og skammer sig godt og grundigt, for dernæst at analysere kampens forløb og rette op de fejl man begik.
Der er intet der er vigtigere end fodbolden og Real Madrid CF. Om man så bliver 30 år, er underordnet.
Puha, CR7. Du er ellers altid blevet rost for din professionalisme. Men det her er sgu for sløjt og dumt.