Sjov og spas-tråden II

10 år 4 måneder siden #2281 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sjov og spas-tråden II
Oplæg fra Jordan Lukaku, i sin første senior landsholdskamp, til storebror Romelu Lukaku.

Skal vi have en stjerne midtbanespiller til de næste mange år, må det være Renato Sanches. Han minder om Modric offensivt og gør det samtidigt super defensivt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #2282 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

Zyconith skrev: Skal vi have en stjerne midtbanespiller til de næste mange år, må det være Renato Sanches. Han minder om Modric offensivt og gør det samtidigt super defensivt.

Jeg håber ikke, at det er på baggrund af den video, at du vil hente ham. Han står langt tilbage, har en pass accuracy på under 80% (både Isco og James ligger omkring 10% over ham, og de står langt højere på banen), et par af hans highlights er skud over mål, han løber ikke hurtigt, han er ikke i nærheden af at have Modric' boldkontrol.

Det kan godt være, at han bliver god, men skal vi så ikke købe ham på det tidspunkt? Ellers skal han købes til Castilla...

10 år 4 måneder siden #2283 af Zyconith

BBB skrev:

Zyconith skrev: Skal vi have en stjerne midtbanespiller til de næste mange år, må det være Renato Sanches. Han minder om Modric offensivt og gør det samtidigt super defensivt.

Jeg håber ikke, at det er på baggrund af den video, at du vil hente ham. Han står langt tilbage, har en pass accuracy på under 80% (både Isco og James ligger omkring 10% over ham, og de står langt højere på banen), et par af hans highlights er skud over mål, han løber ikke hurtigt, han er ikke i nærheden af at have Modric' boldkontrol.

Det kan godt være, at han bliver god, men skal vi så ikke købe ham på det tidspunkt? Ellers skal han købes til Castilla...

Ja, der har du en god pointe. YouTube klippet illustrerer ikke en must have, smed det bare op så det var lidt nemmere for andre at tjekke han ud. Han virker nu bare som en spiller der trods sin unge alder har fremtiden foran sig. I de kampe jeg har set ham, har han som sagt været virksom såvel defensivt som offensivt.

Trods sin lave statur formår han at gøre sig gældende fysisk, erobrer bolden og r ivrig og klog i sit presspil.

Tanken om at få fat i talenterne som unge og forme dem, r nu en jeg r særlig sentimental omkring.

Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Zyconith.

10 år 4 måneder siden #2284 af Zyconith

Vidste ikke at de også tog imod de helt små på Barcelona teaterskoler...

10 år 4 måneder siden #2285 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II

Zyconith skrev:

BBB skrev:

Han virker nu bare som en spiller der trods sin unge alder har fremtiden foran sig.

For normalt er det folk der har passeret de 90 år, som har fremtiden foran sig...

Tihihi ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, BBB

10 år 4 måneder siden #2286 af MadridistaPorVida

Cristiano i GTA xD

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, BBB

10 år 4 måneder siden #2287 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

MadridistaPorVida skrev:

Cristiano i GTA xD

Jeg ved ikke, hvorfor de lige hitter, men der er vist kommet en del af de videoer. Jeg så lige den her på FB, og selvom den ikke er ligeså godt lavet, så grinte jeg alligevel et par gange:

www.facebook.com/PimpongsCorner/posts/938047472981075
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #2288 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sjov og spas-tråden II
Mayoral har fødselsdag i dag! Samme dag som Morientes. Ikke dårligt.

10 år 4 måneder siden #2289 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sjov og spas-tråden II
Pis, Lord Bendtner stod i virkeligheden bag nederlaget

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, BBB, MadridistaPorVida

10 år 3 måneder siden #2290 af raul7=kongen
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Pelle

10 år 3 måneder siden #2291 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

raul7=kongen skrev: Er Casemiro den skyldige? I går så jeg Barcas kamp uden lyd og kom først på efter 25 minutter. Da der var spillet 77 minutter slog det mig. Er Messi o

Det er noget med Casamiro skal til retten og afhøres omkring en evt. kidnapning af Messi ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

10 år 3 måneder siden #2292 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sjov og spas-tråden II

SR4 skrev:

raul7=kongen skrev: Er Casemiro den skyldige? I går så jeg Barcas kamp uden lyd og kom først på efter 25 minutter. Da der var spillet 77 minutter slog det mig. Er Messi o

Det er noget med Casamiro skal til retten og afhøres omkring en evt. kidnapning af Messi ;)

Mon ikke de finder Messi inde i retssalen, og dermed frikender Casemiro? Det var noget med Panama, ikk?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum