Sjov og spas-tråden II
Det er nogle ret sjove klip, de får lavet :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Udover forhåbentligt at være træner i RM i nogen tid endnu, så glæder jeg mig til at se hans entusiasme på sidelinjen, revnede bukser og lignende igen om et par måneder.
Her er måske et af verdens bedste billeder taget i sportshistorien <3
www.marca.com/en/football/real-madrid/al...ea464b8b45ad_36.html
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Jeg ved sgu ikke, hvor jeg skulle poste det henne, men vores kære træner og legende, Zidane, fylder 44 år i dag.
Udover forhåbentligt at være træner i RM i nogen tid endnu, så glæder jeg mig til at se hans entusiasme på sidelinjen, revnede bukser og lignende igen om et par måneder.
Her er måske et af verdens bedste billeder taget i sportshistorien <3
www.marca.com/en/football/real-madrid/al...ea464b8b45ad_36.html
Det er så vildt, især med tanke om at han på det tidspunkt blot var assistent.
Det også det underlige ved fodbolden. Det er ikke altid genialiteter, taktik og spillestil hos træneren som holdet har brug for, men motivation og gejst fra sidelinjen kan i sig selv være det afgørende :D
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
"Fuck Ronaldo! Messi er den bedste fodboldspiller der nogensinde har sat sin fod på planeten jorden! Ronaldo og Putagal var heldige mod Kroatien og de gik videre på 3 uafgjorte pga. UEFAS korrupte, nye system. Det samme gjorde sig gældende i Champions League. Messi har været i finale på finale, men så er det jo så så fint, at der eksisterer spillere som Higuain og Agüero (ironi), at de er uheldige med skader og at Tata er taktisk inkompetent. Messi har båret det hold på sine skuldre siden Ronaldo var en marginalspiller. Hver gang der har været noget så bebrejdes han, hver gang tager han ansvaret på sine skuldre og hver gang tager han kritikken i stedet for at eksempelvis fucking Agüero tager sig sammen! Messi er en ægte anfører, et mandfolk og en spiller som aldrig kommer til at blive toppet. Fuck Copa America, fuck Medel, fuck Bravo for at han laver en Kameni og fuck både Sanchez og Vidal. Et kæmpe fuck dig til Mario Götze også for VM finalen! Fuck Pele der garanteret kommer med en udmelding og fuck de der konstant nævner, at Maradona hev trofæer hjem. Det her var mit sure opstød og sådan er det. Visca Barca, Visca Catalunya y Visca Lionel Messi! Fookin Legend!"
6 minutter senere (første indlæg derefter) bliver det offentliggjort at Messi ikke kan klare presset og giver op på landsholdet.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- JJ-86
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Hehe jeg blev simpelthen nødt til at dele den her med jer. Den er fra Tello på FCB.dk kort efter Messi brændte sit 117'nde straffespark i 2016 og Chile vandt den ligegyldige jubilæumsturnering. Der er netop en anden FCB fan, der skrev at Ronaldo er bedre end Messi:
"Fuck Ronaldo! Messi er den bedste fodboldspiller der nogensinde har sat sin fod på planeten jorden! Ronaldo og Putagal var heldige mod Kroatien og de gik videre på 3 uafgjorte pga. UEFAS korrupte, nye system. Det samme gjorde sig gældende i Champions League. Messi har været i finale på finale, men så er det jo så så fint, at der eksisterer spillere som Higuain og Agüero (ironi), at de er uheldige med skader og at Tata er taktisk inkompetent. Messi har båret det hold på sine skuldre siden Ronaldo var en marginalspiller. Hver gang der har været noget så bebrejdes han, hver gang tager han ansvaret på sine skuldre og hver gang tager han kritikken i stedet for at eksempelvis fucking Agüero tager sig sammen! Messi er en ægte anfører, et mandfolk og en spiller som aldrig kommer til at blive toppet. Fuck Copa America, fuck Medel, fuck Bravo for at han laver en Kameni og fuck både Sanchez og Vidal. Et kæmpe fuck dig til Mario Götze også for VM finalen! Fuck Pele der garanteret kommer med en udmelding og fuck de der konstant nævner, at Maradona hev trofæer hjem. Det her var mit sure opstød og sådan er det. Visca Barca, Visca Catalunya y Visca Lionel Messi! Fookin Legend!"
6 minutter senere (første indlæg derefter) bliver det offentliggjort at Messi ikke kan klare presset og giver op på landsholdet.
Var det nu nødvendigt at dele det herinde på siden ;-)
Det glæder mig egentlig, at du postede det herinde, for selv om der kører nogle banaliteter af diskussioner herinde ind imellem, så når niveauet alligevel ikke sådan et lavpunkt :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Messi er på ferie i sin yacht. På den baleariske ferieø Ibiza. I havnen Marina Botafoch.
Men hæng nu på. De er endda ankeret så tæt på hinanden, at der kun er en enkelt båd imellem dem.
Det er da lidt pudsigt! :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
SR4 skrev: Ved ikke om det passer, men der sku være noget med et catalansk medie, som har brugt et billede af Ronaldo, hvor de har photoshoppet hans mavemuskler væk, for at han skulle se dårligere ud. :P
Den er god nok ifølge RMTV, der viste både det originale og det redigerede billede. Phil Kitro (ham SiD Lowe laver ugentlige podcasts med) fra RMTV smed det på Twitter efterfølgende.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fordi man ikke kan have en rabiat galning ansat i det hverv. At han samtidig er udannet og hyklerisk gør blot svaret endnu lettere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista28
-
- Senior bruger
-
PS. Syntes bare i skulle vide det