Sjov og spas-tråden II
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Havde det ikke været Valencia, ville jeg have kaldt det en skandale.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Utroligt det kan lade sig gøre, og ikke mindst at ingen andre dommere griber ind. Pinligt og synd for ValenciaSiempre Madrid skrev: Nu var det bare Valencia det gik ud over, så skaden er til at overse, meeen...........skal man være dommer, hvis man ikke kan se at denne bold gik ind?
real89 skrev:
Utroligt det kan lade sig gøre, og ikke mindst at ingen andre dommere griber ind. Pinligt og synd for ValenciaSiempre Madrid skrev: Nu var det bare Valencia det gik ud over, så skaden er til at overse, meeen...........skal man være dommer, hvis man ikke kan se at denne bold gik ind?
Der er aldrig noget, der kan være synd for Valencia. ;-)
Jeg sad lige og lurede lidt rundt paa livescore, da jeg faldt over en klub i Bolivia, der hedder Real Potosi.
Deres logo kan ses i linket herunder.
Virker det bekendt? :-D
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/...20px-Real_potosi.png
- Tore Hansen
- Gæst
-
Irina: I think we need to talk.
Cristiano: I know why you want to talk. But, I won't tell you anything about it. Think whatever you want.
Irina: We seriousely need to talk about our relationship.
Cristiano: These hugs and kisses don't really matter for me. What matters is what happens on the pitch.
Irina: If you continue to behave like this, things won't workout between us.
Cristiano: Maybe if you were on my level, things would be better (@Sahinovic) :D
Irina: Do you even know how dumb you sound while talking like this?
Cristiano: But, in my head, I'm the best!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Tore Hansen
- Gæst
-
Tore Hansen skrev: Var lige inde på instagram og der søgte jeg så på madridista.dk for at se om i har en instagram side og det havde i så. Men i bruger den aldrig for det er ca 123 uger siden der er lagt et billede op så måske i kunne begynde at ligge nogen billeder ind på siden eller bare lige se forslaget an og så tage en beslutning;-)
Du har en meget speciel humor siden du smider det indlæg i denne tråd, Tore ;-)
- Madridista28
-
- Senior bruger
-
[img]http://http://twitter.com/BanterScrolls/status/708870323979087872/photo/1[/img]
- Tore Hansen
- Gæst
-
Gåser skrev:
Tore Hansen skrev: Var lige inde på instagram og der søgte jeg så på madridista.dk for at se om i har en instagram side og det havde i så. Men i bruger den aldrig for det er ca 123 uger siden der er lagt et billede op så måske i kunne begynde at ligge nogen billeder ind på siden eller bare lige se forslaget an og så tage en beslutning;-)
I know. Men vidste sinphelthen ikke hvor Jeg skulle skrive det så det blev sjov og spas tråden.
Tore Hansen skrev:
Gåser skrev:
I know. Men vidste sinphelthen ikke hvor Jeg skulle skrive det så det blev sjov og spas tråden.
Hvis det ikke passer ind i andre diskussioner, så kan du oprette et nyt emne. Alternativt kan du kigge lidt rundt, og så vil du finde dette:
www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...-dk?start=1716#77155
- Tore Hansen
- Gæst
-