Sjov og spas-tråden II
Dios skrev: Problemet er, at alle debatter herinde handler om at gøre Ronaldo bedre end Messi, og det starter Sahinovic ikke med! Han reagere på de usandheder der konstant bliver skrevet herinde, hvor han så bliver nødt til, at Inddrage Messi.
Jeg synes det er ligeså trættende at læse hvor mange mål Ronaldo nu har scoret ift. Sidste kamp. Jeg er måske bare gammel nok til at springe de indlæg over ift. De børnehave børn der konsekvent nævner et Barcelona forum til ham.
Hvis man ikke gider Ronaldo vs. Messi debatten, så skal man nok ikke starte ud med at skrive Ronaldo er bedre end Messi i Chl, fordi han har scoret flest mål, så giver det lidt sig selv, at der bliver kigget på spillet kampe og minutter, og så bliver Ronaldo’s tal jo gjort til skamme af Messi!
Hvorfor kan man ikke bare rose Ronaldo uden at nedgøre Messi til at starte med? Det er jo ikke Sahinovic som starter med at nævne Messi, og det er det jo aldrig. Han går bare ind og berører emnet med facts, som så ikke falder ud til Ronaldo’s fordel.
Hold nu op tag en kop te og slap lidt af.
Jeg vil påstå det stik modsatte-nemlig at det er Messi fanatikerne (Sahinovich mfl.) der finder enhver mulighed for herinde, at sammenligne Messi og Ronaldo, og en simpel søgning bekræfter det. Det der så sker efterfølgende er at de der forsvarer Ronaldo, modbeviser Messi fanatikerne og så sker ”balladen”. Jeg har altid ment at det at sammenligne de to er som at sammenligne et æble med en banan. De har begge nogle ens ting, men samtidig så er der også forskellige svagheder og styrker. Jeg selv hælder mest Ronaldo af mange forskellige (fodbold relaterede) årsager.
Men hvad jeg finder mest provokerende er påstanden om at Messi er verdenshistoriens bedste spiller nogensinde! Er da ligeglad med at han scorer 3 mål mod Peru der ikke har noget at spille for. Så længe man ikke har bidraget til at vinde en titel med sit landshold så fortjener man bestemt ikke det mærkat. Her står spillere som Zidane, Maradona, Pelé, Madglade Ronaldo mfl. mere skinnende tydeligt om 20-30 år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og I kan sige mig imod, for I er ikke gamle nok til at have set ham live. Det er kun Gammelfar og mig, der har det ... og Christian.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og lad os så få indlæggende til igen at handle om noget sjovt. Tak!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- Kingkongkong
- Junior bruger
-
Desuden er det ikke fordi Messi ikke har opnået noget med landsholdet.
3 finaler i Copa America, 1 guldbold, 1 bedste spiller i turneringen.
1 VM finale, turneringens bedste spiller
Olympisk guld med Argentina
Her nævner jeg nogen af de bedrifter han har haft.
Syntes også nogen gange at den her side er mere Ronaldo.dk end madridista.dk når der kommer 2-3 artikler i træk med ham, det irritere mig lidt når jeg er fan af Real Madrid og ikke kun en spiller fra holdet.
- Brylle
- Gæst
-
Det er vel meget naturligt, at når holdets absolut største stjerne og mest afgørende spiller laver nogle helt spektakulære ting, så er det ham, der er i ekstra meget centrum. Det kan der ikke laves om på.Kingkongkong skrev: Syntes også nogen gange at den her side er mere Ronaldo.dk end madridista.dk når der kommer 2-3 artikler i træk med ham, det irritere mig lidt når jeg er fan af Real Madrid og ikke kun en spiller fra holdet.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Kingkongkong skrev: Om du har en titel med dit landshold kan da ikke afgøre om du er den bedste nogensinde eller ej? Det kommer an på så mange faktorer som F.eks. Kvaliteten af det landshold du spiller for osv.
Syntes også nogen gange at den her side er mere Ronaldo.dk end madridista.dk når der kommer 2-3 artikler i træk med ham, det irritere mig lidt når jeg er fan af Real Madrid og ikke kun en spiller fra holdet.
Der blev sagt stop! Og det gør vi så.
Tilbage til emnet.
Bale på knallert... LOL hva'?
Kingkongkong skrev: Om du har en titel med dit landshold kan da ikke afgøre om du er den bedste nogensinde eller ej? Det kommer an på så mange faktorer som F.eks. Kvaliteten af det landshold du spiller for osv.
Er I alle under den seksuelle lavalder eller hvad sker der her?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Kingkongkong skrev: Desuden er det ikke fordi Messi ikke har opnået noget med landsholdet.
Olympisk guld....
haha det var sjov og spas i tråden!
mohbar skrev: Coutinho : "I left Liverpool to win the Champions League with Barca."
Åhh, de er altid sjove, og hvert eneste år er der en eller anden spiller, der kommer i fedtefadet for at have udtalt noget lignende!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Administrationen
-
- Administrator
-
;-)