Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sjov og spas-tråden II

Sjov og spas-tråden II 1 år 1 måned siden #2425

Fra Messis officielle Facebook side. Er det bare en intern joke, eller er han blevet hacket? :-D

Edit: Lige været inde på Neymars profil, og han er vidst bare på besøg i Barcelona.
Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden af Sahinovic.
The administrator has disabled public write access.

Sjov og spas-tråden II 1 år 1 måned siden #2426

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Det er tydeligt at Neymars tidligere holdkammerater (ihvertfald de mere betydningsfulde) er på hans side, eller ihvertfald forstår ham.
De ved jo også hvad der foregår på de indre linjer. Måske de kan se at galehuset er ved at blive mere tosset. De støtter Neymar åbenlyst selv når de ved at deres klub hader ham. Sådan virker det ihvertfald.

Der er virkelig noget i gære i Barcelona. Det er både godt og skidt hvis i spørger mig...
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

Sjov og spas-tråden II 1 år 1 måned siden #2427

Zidane og hans ofre :-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real Madrid, Real HWL, Kratmus

Sjov og spas-tråden II 1 år 1 måned siden #2428

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Internetkriger
Jeg læste lige på EB's livedækning af transferdøgnet, at Andre Gomes muligvis var på vej til at skifte til Tottenham. Her ville han blive holdkammerat og konkurrent til Christian Eriksen. Holdkammerat, ja.. Konkurrent, næppe. :P
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Sjov og spas-tråden II 1 år 1 måned siden #2429

• Jaken
  • Jaken's profilbillede
  • Platin bruger
Det er lige ved at selv jeg kunne være med her.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden af Jaken.

Sjov og spas-tråden II 10 måneder 3 uger siden #2430

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Nå, ni års fængsel til Robinho hvis han sætter fod i Italien/EU fremover.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Sjov og spas-tråden II 10 måneder 3 uger siden #2431

• R7CR7GB11
  • R7CR7GB11's profilbillede
  • Platin bruger
Zyconith skrev:
Nå, ni års fængsel til Robinho hvis han sætter fod i Italien/EU fremover.

Den ryger formentlig lige en tur igennem alle appelindstanser foerst, saa lad os nu se om han ender med at blive doemt.

Men jeg taenkte noejagtigt det samme - har de taenkt sig at hente ham i Brasilien, eller hvilke regler vil komme i spil saafremt han endegyldigt bliver kendt skyldig?
Lur mig om ikke det ogsaa ender med et "settlement" foer Robinho ryger 9 aar i brummen - saafremt det altsaa er et privat soegsmaal?

Jeg ved tydeligvis intet om sagen :-D Jeg tror dog ikke, at du faar Robinho at se bag traemmer lige foreloebig.

Sjov og spas-tråden II 10 måneder 5 dage siden #2432

• Chamartin
  • Chamartin's profilbillede
  • Platin bruger
Dagens mest morsomme rygte, der kommer fra det catalanske Diario Gol (via Daily Mail), fortjener en plads her.

"Real Madrid willing to sell Luka Modric and Dani Ceballos as Florentino Perez plots move to sign Sergi Roberto from rivals Barcelona in 'Operation Figo'

Read all about it

Sjov og spas-tråden II 10 måneder 5 dage siden #2433

Chamartin skrev:
Dagens mest morsomme rygte, der kommer fra det catalanske Diario Gol (via Daily Mail), fortjener en plads her.

"Real Madrid willing to sell Luka Modric and Dani Ceballos as Florentino Perez plots move to sign Sergi Roberto from rivals Barcelona in 'Operation Figo'

Read all about it

Nu har de forhåbentlig fået med, at det er efter krav fra Cristiano Ronaldo.........eller er de faldet af på den?

Sjov og spas-tråden II 10 måneder 5 dage siden #2434

Administrationen skrev:
Chamartin skrev:

Read all about it

Nu har de forhåbentlig fået med, at det er efter krav fra Cristiano Ronaldo.........eller er de faldet af på den?

Hvis det skete ville det vel nærmere være Barca der lykkedes med at lave en slags omvendt Figo haha. Det ville være det vildeste powermove af dem at skippe en mellemspiller ind på et klassehold.

Sjov og spas-tråden II 9 måneder 1 dag siden #2435

Hvad laver dommeren? Han viser efterfølgende spilleren ud :-D

streamable.com/9kxkn
Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 9 måneder 1 dag siden af Sahinovic.

Sjov og spas-tråden II 9 måneder 1 dag siden #2436

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Sahinovic skrev:
Hvad laver dommeren? Han viser efterfølgende spilleren ud :-D

streamable.com/9kxkn

OMFG...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.