Sjov og spas-tråden II
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Kratmus skrev:
mohbar skrev: Coutinho : "I left Liverpool to win the Champions League with Barca."
Åhh, de er altid sjove, og hvert eneste år er der en eller anden spiller, der kommer i fedtefadet for at have udtalt noget lignende!
Er det mon derfor, vi aldrig handler mere?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev:
Kratmus skrev:
mohbar skrev: Coutinho : "I left Liverpool to win the Champions League with Barca."
Åhh, de er altid sjove, og hvert eneste år er der en eller anden spiller, der kommer i fedtefadet for at have udtalt noget lignende!
Er det mon derfor, vi aldrig handler mere?
Det kunne det snildt være og ift. CHL behøver vi i hvert fald ikke handle, for det er svært at stå meget stærkere ;) Men vi kunne godt bruge nogle sultne breddespillere som er sultne efter at spille godt hver uge i ligaen :D
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
At han så heller ikke havde vundet det med Liverpool er noget helt andet :)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Dog skal man lige huske med Coutinho, at han jo under alle omstændigheder ikke kunne vinde CHL med Barcelona i år, da han jo er spærret.
Får man egentlig en medalje, hvis man har været med i gruppespillet for et hold? Eller er det kun de spillere, som er på holdkortet?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
DarioGomez skrev: Dog skal man lige huske med Coutinho, at han jo under alle omstændigheder ikke kunne vinde CHL med Barcelona i år, da han jo er spærret.
Får man egentlig en medalje, hvis man har været med i gruppespillet for et hold? Eller er det kun de spillere, som er på holdkortet?
"Philippe Coutinho Could Take Home A Winners Medal If Liverpool Win The Champions League"
www.sportbible.com/football/news-coutinh...champions-l-20180411
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Madrid777 skrev:
Man sidder virkelig og svaner noget kvalitet på den målmandspost. Alison ind tak. Jeg har bare den her gode følelse af ham.Kratmus skrev:
/joke
Kampen igår var selvfølgelig et lavpunkt for Navas, og han koster 2 mål, og en verdensklasse-keeper kunne på en god dag have holdt det første mål ude. Navas var den farligste mand på banen, og med Casillla på mål, vil jeg næsten tro, at vi var gået videre med et 1-0 nederlag!
Dios skrev:
Daniel skrev:
Dios skrev: Kan i andre ikke bare lukke røven, og måske finde et forum, som passer til jeres aldersgrænse?
Hold kæft hvor er det trættende, at de bruger som kan argumentere for sin sag bliver bannet, fordi der sidder små pubertsdrenge, som får ondt i røven.
Messi er verdens bedste fodboldspiller, og Ronaldo vil aldrig uanset hvor mange mål han scorer aldrig nå ham til sokkeholderne.
Vil i banne for at skrive det? Gu er det så en Real Madrid hjemmeside, men hvis ikke kravet for at højere niveau er planen fremadrettede, så findes bold.dk snart mere attraktivt, og det siger alligevel rigtig meget om sidens udvikling!
Du skal være velkommen til at benytte bold.dk fremadrettet.
Modtaget. Så skal jeg nok have skrevet mit sidste indlæg.
Hvor fanden blev Dios af, mente han det der i sin fulde alvor eller hvad. Fordi det virker som en lidt underlig afslutning efter nu mere end 4000 indlæg, men hvad fanden ved jeg.
Madrid777 skrev:
Dios skrev:
Daniel skrev:
Dios skrev: Kan i andre ikke bare lukke røven, og måske finde et forum, som passer til jeres aldersgrænse?
Hold kæft hvor er det trættende, at de bruger som kan argumentere for sin sag bliver bannet, fordi der sidder små pubertsdrenge, som får ondt i røven.
Messi er verdens bedste fodboldspiller, og Ronaldo vil aldrig uanset hvor mange mål han scorer aldrig nå ham til sokkeholderne.
Vil i banne for at skrive det? Gu er det så en Real Madrid hjemmeside, men hvis ikke kravet for at højere niveau er planen fremadrettede, så findes bold.dk snart mere attraktivt, og det siger alligevel rigtig meget om sidens udvikling!
Du skal være velkommen til at benytte bold.dk fremadrettet.
Modtaget. Så skal jeg nok have skrevet mit sidste indlæg.
Hvor fanden blev Dios af, mente han det der i sin fulde alvor eller hvad. Fordi det virker som en lidt underlig afslutning efter nu mere end 4000 indlæg, men hvad fanden ved jeg.
Han er vel bare træt ligesom mange andre for tiden
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Administrationen
-
- Administrator
-
;-)