Sjov og spas-tråden II

13 år 3 uger siden #817 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg er ikke inde i en Perez debat nu, og ved ikke hvorfor du snakker om ham. Maaske er jeg ikke med paa hvad du mener ?

Jeg gaar ud fra at du har laest at jeg er inde omkring Rajoy og madridista.dks kommentarer efter hans valgsejr ?

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #818 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sjov og spas-tråden II

anes skrev: Atl. Madrids træner Diego Simeones søn er kommet på hold i River Plate, det sjove er dog nok hvordan han ser ud.

Jeg håber det er en prank førsteholdsspillerne har lavet med ham, for at byde ham velkommen på holdet :)))

13 år 3 uger siden #819 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sjov og spas-tråden II
Dennis Ritter om Alpe d'Huez: Cykelsportens Estadio Santiago Bernabéu. Smuk sammenligning! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 3 uger siden #820 af anes
Besvaret af anes på emne Sjov og spas-tråden II
Det skulle være en prank, så må man håbe han ejer farens hårde mentalitet :P

• Benzema09
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #821 af Benzema09
Besvaret af Benzema09 på emne Sjov og spas-tråden II
En fantastisk histore, den SKAL i læse :)
sportsillustrated.cnn.com/soccer/news/20...d-fan-jose-mourinho/
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Benzema09.

13 år 3 uger siden #822 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sjov og spas-tråden II

Benzema09 skrev: En fantastisk histore, den SKAL i læse :)

Fed historie som er blevet linket til et par gange herinde :P. Den humane side af mou.

13 år 3 uger siden #823 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II
Man bliver aldrig træt af at høre positive historier om Real Madrid. Om det er Mourinho, Casillas eller Cristiano er ligegyldigt :-)

Mourinho har stadig høj, høj klasse når det kommer til sådan nogle ting :-)

• Benzema09
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #824 af Benzema09
Besvaret af Benzema09 på emne Sjov og spas-tråden II

Realmadrid94 skrev:

Benzema09 skrev: En fantastisk histore, den SKAL i læse :)

Fed historie som er blevet linket til et par gange herinde :P. Den humane side af mou.

Det må jeg have overset. Faldt lige over den da jeg læste en artikel om en arsenal fan, der blev samlet op i bussen efter at have løbet flere kilometer ved siden af den.

Synes det viser hvor fantastisk en sport fodbold nu er. Og at en så lille, men sammentidig smuk gestus kan have så stor betydning for fansene. Jeg kan i hvert ikke andet end at smile af sådan nogle historier.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Benzema09.

13 år 3 uger siden #825 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sjov og spas-tråden II
Kassow-Rossing på bold.dk:

Jeg kan bestemt ikke forestille mig, at Real Madrid skulle være interesseret i at købe Agüero. Hvis han ikke er god nok til at være startende i City, så er han langt fra god nok til Real Madrid

Logisk!

13 år 3 uger siden #826 af Hugol

Hugol skrev: Jeg er ikke inde i en Perez debat nu, og ved ikke hvorfor du snakker om ham. Maaske er jeg ikke med paa hvad du mener ?

Jeg gaar ud fra at du har laest at jeg er inde omkring Rajoy og madridista.dks kommentarer efter hans valgsejr ?

Nu var det om Rajoy, men nu bliver Florentino Perez sat i forbindelse med den igangværende undersøgelse af Rajoy og hans parti. Håber at Perez har holdt ren mel i posen når det så kommer til Real Madrid, men det skal ikke undrer mig hvis han ikke har gjort det.

futbol.as.com/futbol/2013/07/20/primera/1374285152_446991.html

Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Hugol.

13 år 3 uger siden #827 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sjov og spas-tråden II

Hugol skrev:

Hugol skrev: Jeg er ikke inde i en Perez debat nu, og ved ikke hvorfor du snakker om ham. Maaske er jeg ikke med paa hvad du mener ?

Nu var det om Rajoy, men nu bliver Florentino Perez sat i forbindelse med den igangværende undersøgelse af Rajoy og hans parti. Håber at Perez har holdt ren mel i posen når det så kommer til Real Madrid, men det skal ikke undrer mig hvis han ikke har gjort det.

futbol.as.com/futbol/2013/07/20/primera/1374285152_446991.html

Med al den diskussion om 'tre store byggevirksomheder', så var det næsten uundgåeligt at ACSs navn dukkede op, men ugh. Jeg vil ikke blive vildt overrasket hvis det fører til at Ciudad Deportiva diskussionen dukker op igen.

(og for dem, der vil have lidt flere detaljer om ASCs påstående involvering/bestikkelse: politica.elpais.com/politica/2013/07/18/...74179744_895145.html
Og dem der vil have lidt kontekst på engelsk: elpais.com/elpais/2013/07/17/inenglish/1374086257_857802.html
Og til Hugol: politica.elpais.com/politica/2013/07/19/...74266992_870628.html, Baskerlandet, Katalonien og Baltasar Garzón - det kan hurtigt blive grimt.)
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 3 uger siden #828 af Hugol
Der er kun en vej for Florentino Perez hvis han har bragt Real Madrid i miskredit. Der er ingen beviser men jeg tror ikke på at Perez har ren mel i posen.

Leveret af Kunena Forum