Sjov og spas-tråden II
Real Madrid skrev: Det kunne meget vel tænkes, at det er Onside.dk, der har lavet en skod oversættelse, det ville ikke være første gang ;)
"Onside mess with your head they will" :D
Jeg ville i hvert fald ikke falde ned af stolen, hvis det viser sig at være tilfældet :P
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jaken skrev:
raul7=kongen skrev: Om han så det på Youtube, VHS-bånd eller lommeregner kan vel være fløjtende ligegyldigt?
Stort set alle som var barn eller havde en barnlig sjæl og elskede fodbold tilbage i 90'erne har vel stået i haven og forsøgt at efterligne Zizou alt fra med alt fra Select-bolden til tennisbolde. Ak ja, det var tider!
Ja ja, selvfølgelig. Det var heller ikke fordi, at jeg på nogen måde mente noget hånligt eller seriøst med hvad jeg skrev (jævnfør smily’en). Det var bare en små-spøjs formulering af den kære Özil, når han beskriver sin Zidane-proces som følgende:
1. se Zidane lave et trick - 2. slå det op på youtube.
Og eftersom den rækkefølge ikke var mulig at overholde, mens Zidane stadig spillede, ville jeg lige smide en dum lille bemærkning om den lidt "små-hullede" formulering :P
Mit indlæg manglede vist en smiley. Det var mere pointen, at vi vel alle har rendt rundt i haven og troet vi var Zizou ;) Derfor synes jeg det var lidt spøjst at man ligefrem kørte en diskussion omkring, hvornår Youtube var grundlagt :)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Har valgt at takke af på forum!
Realmadrid94 skrev: Zidanes sidste kamp. Et klip fra en dokumentar tror jeg det er. Jeg får gåsehud hver gang. Hvis man kan lide Zidane så er det bestemt 5 min værd! :)
Alle kan lide Zidane, og hele filmen, der omhandler Zizous sidste kamp for Real Madrid set fra Zizous perspektiv, er værd at se.
Den hedder "Zidane - a 21st century portrait"
Haha, vildt at han vil lave sådan en reklame!
Steen skrev:
Haha, vildt at han vil lave sådan en reklame!
Jeg er helt i chok! Det havde jeg aldrig troet, at han ville medvirke i...
Jeg kan pludselig bedre lide ham :) Dejligt at se, at han er i besiddelse af lidt selvironi ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Rajoy dimision !!!!!
Glemmer ikke da Madridista ønskede ham tillykke med valgsejeren. Hold kæft hvor blev jeg sur. Nu sættes han i forbindelse med den ene korruptions skandale efter den anden. Lad os nu få noget retfærdighed ind i det her land.
Hugol skrev: www.cadenaser.com/espana/articulo/acusac...0717csrcsrnac_21/Tes
Rajoy dimision !!!!!
Glemmer ikke da Madridista ønskede ham tillykke med valgsejeren. Hold kæft hvor blev jeg sur. Nu sættes han i forbindelse med den ene korruptions skandale efter den anden. Lad os nu få noget retfærdighed ind i det her land.
Der er ikke meget sjov og spas over de historier, men med alt hvad der kommer frem af skidt i disse dage, så virker en oprydning tættere på end den har været meget, meget længe. Men den her: politica.elpais.com/politica/2013/07/17/...74091659_457490.html overraskede mig alligevel. Hvis forfatningsdomstolen ikke holdes ren, så bliver det da først helt håbløst.
MMM skrev:
Hugol skrev: www.cadenaser.com/espana/articulo/acusac...0717csrcsrnac_21/Tes
Rajoy dimision !!!!!
Der er ikke meget sjov og spas over de historier, men med alt hvad der kommer frem af skidt i disse dage, så virker en oprydning tættere på end den har været meget, meget længe. Men den her: politica.elpais.com/politica/2013/07/17/...74091659_457490.html overraskede mig alligevel. Hvis forfatningsdomstolen ikke holdes ren, så bliver det da først helt håbløst.
Jeg saa godt den igaar ogsaa, men naaede ikke at laese den faerdig. Var for traet.. Takker lige for link. Og nej der er ikke sjov og spads over historierne, men grunden til at jeg linkede til den, var at Madridista.dk var hurtigt ude at lykoenske ham med valgsejeren bagetter fordi han er Madridista, uden at tage stilling til hvilken type politikker han er.
Det er fair nok, men jeg synes ikke bare man skal bakke op om hvem som helst blot fordi de er madridistas. Man maatte maaske godt kigge lidt paa deres baggrund foerst.
Og paa baggrund af dette, var jeg ogsaa lidt inde paa samme debat om Santiago Bernabeu paa et andet netvaerk. I forhold til borgerkrigen i Spanien kan man jo ikke komme uden om at Bernaebeu bakkede op om Franco. Det er selvf noget der giver lidt stof til eftertanke, og selvom det er svaert at slette fortiden, saa maa man godt vaere med til at tage lidt mere stilling til nutiden. Jeg elsker Bernabeu for det han har gjort for Real Madrid, men jeg kan ikke staa inde for det han har gjort som privat person. Ligesom jeg ikke kan staa inde for at madridista lykoensker en politikker der har sat flere tusinde mennesker i fattigdom, og fortsaetter med at goere det. Samt det at han er en korrupt person.
Havde "Pis; Perez genvalgt" været bedre for dig?
Du vil gerne have lidt nuancering, kan jeg forstå, og ovenstående problematik (om man vil) er absolut en god debat værdig og fortjener måske en seperat artikel på et tidspunkt. Det sagt, så er det ganske enkelt fornuftig pli at lykønske en genvalgt præsident, andet giver ikke mening.