FIFA's endelige nomineringer

13 år 9 måneder siden #109 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne FIFA's endelige nomineringer
Iker Casillas
Sergio Ramos - Hummels - Thiago Silva
Yaya Toure - Andrea Pirlo - Xabi Alonso - Andrés Iniesta
Lionel Messi - Drogba - Cristiano Ronaldo

og til zizoumo. _PINLIGT_ ikke i det mindste at have Messi med. Iniesta var også et sikkert valg på midtbanen imo, men det i det mindste ikke pinligt at undlade ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 9 måneder siden #110 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne FIFA's endelige nomineringer
#109: Lars1991

"og til zizoumo. _PINLIGT_ ikke i det mindste at have Messi med. Iniesta var også et sikkert valg på midtbanen imo, men det i det mindste ikke pinligt at undlade ham."

Jeg respektere dine meninger og holdninger, så være venligst selv at respektere mine.

Messi skal stemme på 3 til verdens bedste, hvis jeg husker korrekt valgte han Iniesta, Xavi og Aguero (han valgte ikke Ronaldo).

Ronaldo valgte heller ikke Messi.

UEFA udpeger Guardiola til at være i blandt de 3 bedste trænere.

Casillas stemmer på Ramos foran Ronaldo.

Du Lars1991 vælger Drogba fremfor Falcao/Ibrahimovic/Van persie.

#98: Dionysos vælger Barzagli fremfor Kompany/Hummel.

Jeg valgte Drogba og Persie og undlod Falcao og Messi.

Alle vælger den man SELV synes er bedst. Og den spiller som de fleste kan lide ender med at vinde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 9 måneder siden #111 af M_linding
1-0 til ZizouMo

13 år 9 måneder siden #112 af ZizouMo
#111: M_linding

"1-0 til ZizouMo"

Det behøver ikke at lyde sådan. Synes bare det underligt, at når Messi/Casillas vælger Aguero/Ramos frem for Ronaldo, så er det jo op til dem. Men når jeg vælger X fremfor XX så det pinligt.

13 år 9 måneder siden #113 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne FIFA's endelige nomineringer
De har i det mindste en undskyldning for at stemme som de gør. Det er deres venner/rivaler det indebærer. Og selv hvis de ikke havde, hvordan undskylder deres subjektivt din egen? Giver jo ingen mening.

Og ja det pinligt at Uefa nominerer Guardiola, det tror jeg også der er maange der er enige om.

Og jeg valgte Drogba fordi han nærmest ene mand vandt ChL og FA Cuppen for Chelsea. Hvad vandt de andre?

Men der er ingen argumenter eller undskyldninger for ikke at tage Messi med på et hold hvor du har 3 angribere. Han er måske den bedste spiller igennem tiden og det har han endnu engang gjort sit for at bevise i dette år med blandt andet rekord mange mål(eller ihvert fald 1 mål fra i værste tilfælde).

Og ja så kan du sige du har ret til din mening, og det har du da selvfølgelig også, men så har jeg også ret til min mening om den, og det er at den er pinlig.

og btw Lars1991 8-1 M_linding, jeg vandt med 7 mål, jeg må være meget bedre end dig linding! (....)

13 år 9 måneder siden #114 af M_linding
Lars1991

Den sidste forstod jeg ikke - er det mig som er langsom?

Jeg synes bare at det er noget pjat, at vi lever i et samfund hvor alle meinger må ytres og menes... Lige indtil det kommer til fodbold! Så MÅ man ikke være kritisk overfor Ronaldo eller Messi, eller påstå at Ramos også kunne fortjene en pris - for han er jo ikke angriber, så det går ikke!

Pjat, pjat og pjat siger jeg bare. Fodbold lever i høj grad af at kunne debateres, så der er ingen grund til at fjerne den del af sporten...

Og for en god ordens skyld:

Jeg stemte på Messi, Falcao og Ronaldo til mit angreb.

13 år 9 måneder siden #115 af ZizouMo
"Og jeg valgte Drogba fordi han nærmest ene mand vandt ChL og FA Cuppen for Chelsea. Hvad vandt de andre? "

NEMLIG!

Jeg valgte Ronaldo fordi han var alt afgørende for at vi vandt ligaen med 9 point foran Fc barcelona.

"Jeg valgte Drogba fordi han nærmest ene mand vandt ChL og FA Cuppen for Chelsea."
Derfor valgte jeg ham også.

Så valgte jeg Van Persie, men det kunne lige så godt være Falcao der var blevet valgt.

Persie har jeg valgt fordi han løftede Arsenal holdet helt alene. Det var Persie, Persie, Persie så Walcott måske. Persie har fortsat holdt niveau og hjælper Man u hen mod mesterskabet.

Falcao har været ene mand for Atletico. Europa league, supercup mod Chelsea og den start på den nye sæson med Atletico har fået mig til at vælge ham.

Jeg valgte ikke Messi, fordi han ikke har vundet noget? Fordi han i de 8 udekampe sidste år ikke formåede at løfte holdet til sejr. Ja, det har han gjort i år, men sæsonen er ikke slut, så jeg kan ikke give ham kredit for det endnu.
Jeg valgte ham ikke fordi han i de afgørende kampe i Champions League ikke formåede at løfte holdet.

Hvad nytter det at scorer mange mål, når man ikke vinder ligaen?
Hvad nytter det at Ronaldo afslutter allermest, når han ikke scorer?
Hvad nytter det Pellegriner at få rekordpoint med Real, når han ikke vandt ligaen?

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 9 måneder siden #116 af M_linding
Et perfekt eksempel på, at selv Messi kan debateres. Sagtens endda...

• Dionysos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #117 af Dionysos
Besvaret af Dionysos på emne FIFA's endelige nomineringer
#103: Pena1992

Læser man dit første indlæg, lægger du blot op til at Messi endnu ikke har præsteret på landsholdet, hvilket er ganske forkert, for han har absolut været af stor betydning og spillet ganske fantastisk i løbet af den nuværende kvalifikation. Så må du for fremtiden specificere at det er til en slutrunde at Messi endnu ikke har præsteret, for i øjeblikket er det ganske en enkelt decideret forkert at påstå at han ikke præsterer på landsholdet. Som jeg nævner har han også vundet den argentinske befolkning over på sin side og det siger trods alt en del om hans spil på landsholdet det sidste halvandet års tid, taget den massive skepsis der tidligere herskede i betragtning.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #118 af Storken
Besvaret af Storken på emne FIFA's endelige nomineringer
@ZizouMo

Man skal have argumenterne i orden, hvis man ikke har Messi på årets hold. Du fremhæver Robin van Persie og Falcao som bedre alternativer. Hverken Falcao eller Persie har ført deres hold til nævneværdige trofæer, så de må have været ekstraordinært gode, når nu de overhaler Messi. Et lille tjek:

Messi - 84 mål og 23 assists
Falcao & Persie til sammen - 79 mål og 16 assists

Hmnn...

13 år 9 måneder siden #119 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne FIFA's endelige nomineringer
Storken, han kan vel bare ikke lide Messi.

Du og andre Barcelona tilhængere plejer da ikke at have noget imod når folk ikke kan lide Ronaldo.

Sygt nok når man på et Real Madrid forum skal forsvare, hvorfor man ikke inddrager Barcelonaspillere på årets hold...

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #120 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne FIFA's endelige nomineringer

&quot;Hverken Falcao eller Persie har ført deres hold til nævneværdige trofæer&quot;

Jeg vil nu mene, at Europa League og Supercuppen, som Falcao begge havde en kæmpe andel i, er nævneværdigt for en klub som Atletico Madrid.

Leveret af Kunena Forum