Bedømmelser 12/13

• clta
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #169 af clta
Besvaret af clta på emne Bedømmelser 12/13
Kampens Spiller: Callejon - fantastisk arbejdsinsats fra hans side igår! Altid bevægelig, spilbar og oppe i gear, fantastisk at se.

Kampens Flop (Badebold): Di Maria - han satte ikke en eneste fod rigtig, hverken når det kom til forsøg på assist eller scoring. Selvfølgelig ligger Di Marias styrke meget i hans hurtighed med bolden på fødderne, hvilket var svært i gårsdagens føre, men alligevel må man forvente mere. Igår var han ikke en spiller der fortjente 90 minutter, skulle klart have været ude i stedet for Özil.
Må også lige tilføje at Raul Albiol spillede under al kritik, som han har gjort i de sidste mange kampe. Men siden at jeg ikke forventer mig ret meget af Albiol så går badebolden til Di Maria.

Kampens Detalje: Moratas mål! Fantastisk at se en cantanero komme ind og afgøre kampen efter at være blevet vraget i startopstillingen selv om samtlige angribere var skadede! Fandme fedt!

Kampens Klaphat: Mourinho, for ikke at turde starte med Morata inde og holde fast i 4-2-3-1 formationen med en rigtig angriber på toppen! Selv om Ronaldo er en fantastisk spiller og en stor trudsel uanset position, så spiller han bedst på kanten, hvor han kan udfordre mod feltet.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 9 måneder siden #170 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Bedømmelser 12/13
Kampens Spiller: Benzema. Han var med i stort set alt offensivt.

Kampens Flop (Badebold): Et samlet Bilbao-hold. Der var ikke meget løve over den indsats.

Kampens Detalje: Støtten til Cristiano Ronaldo fra tilskuerne.

Kampens Klaphat: Gurpegi, fordi han er Gurpegi.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 9 måneder siden #171 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Bedømmelser 12/13
Kampens Spiller: Benzema. Fantastisk indsats.

Kampens Flop (Badebold): Bilbao

Kampens Detalje: Benzemas ene mål

Kampens Klaphat:

13 år 9 måneder siden #172 af Realex
Besvaret af Realex på emne Bedømmelser 12/13
Kampens Spiller: Ramos - kæmper som bare fanden

Kampens Flop (Badebold) - Di Maria - Får aldrig skabt noget som helst. Derudover det meste af Madrid-mandskabet.

Kampens Detalje - Vores to midterforsvarer der kørte røv på en betis-angriber ved hjørneflaget

Kampens Klaphat - Ham/dem som har sat en 27-årig urutineret dommer på dagens kamp. (skidt dommerpræstation)

13 år 9 måneder siden #173 af Siempre Madrid
Kampens Spiller: Ramos. Meget stærkt forsvarsspil fra ham i aften.

Kampens Flop (Badebold): Kaká. Den kunne måske også være gået til en af de to andre indskiftere, men brasilianeren bør man altså kunne forvente meget mere af.

Kampens Detalje: Besøgelsestid. Kend din besøgelsestid, Real Madrid. Hvor ville der være tikket mange points ind på kontoen, hvis denne detalje havde været på plads.

Kampens Klaphat: Ángel di María. Lær fodboldens ABC. På side 3 står der, at man ALDRIG clearer en bold ind foran eget mål. ALDRIG!

13 år 9 måneder siden #174 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Bedømmelser 12/13
Jeg syntes faktisk Kaká gjorde det meget godt i kampen med et flot langskud og to oplæg til chancer. Han var niveauet over Özil i kampen i går.

Angel di Maria laver ikke andet end at dumme sig på banen. Det er nu tredje kamp i træk at kommentatorerne også er enige med mig, så jeg håber ikke det går for døve øre længere.

Benzema spillede en udemærket kamp, men han løb for ofte i offside. Kampens spiller for Real Madrid: Sergio Ramos

Og så er jeg sgu ked af, at dommeren dømmer offside i situationen hvor Benzema for anden gang scorer et mål. Denne gang en forkert dom. Man kan aldrig vide hvad der ville været sket, hvis Real Madrid var kommet på 1-1 i det 55. minut.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 9 måneder siden #175 af Siempre Madrid
Der burde ringe nogle klokker, når det er kommentatorerne, som er enige med dig ;-)

13 år 9 måneder siden #176 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Bedømmelser 12/13
Jeg har sagt det samme om di Maria i et år og nu er folk også begyndt at være med på den her på siden. Når kommentatorerne så endda OGSÅ er med på den, så ved man at det efterhånden er tydeligt for enhver :) Der burde være nogle klokker der ringer, når der er flere og flere tilhængere af, at di Maria spiller under par næsten hver uge.

Edit: Fra den anden tråd har vi de her to &quot;Di Maria har godt nok spillet en del dårlige kampe i træk nu!&quot; og &quot;Di Maria spillede en meget ringe kamp igår,&quot;

Bare et ud af mange eksempler, men når kommentatorerne ellers også er med på at di Maria har været dårlig i et år nu, så ved man at den er stensikker. Hans niveau er simpelthen for svingende.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #177 af falle
Besvaret af falle på emne Bedømmelser 12/13
&quot;Angel di Maria laver ikke andet end at dumme sig på banen. Det er nu tredje kamp i træk at kommentatorerne også er enige med mig, så jeg håber ikke det går for døve øre længere.&quot;

Årets indlæg. Mourinho har taget kritikken fra jer til sig og di Maria er sat til salg omgående med et gult prismærke påsat panden.

13 år 9 måneder siden #178 af Siempre Madrid
Kampens Spiller: Callejón, for sine to mål

Kampens Flop (Badebold): De fire canteranos. De kom, så og tabte. Det var ikke decideret dårligt hvad de lavede, men chancer er ikke noget man får, det er noget man tager. Det glippede totalt i aften.

Kampens Detalje: Så mange fejlafleveringer mindes jeg ikke at have set.

Kampens Klaphat: Mesut Özil. Der er meget mere i dig, vis det nu!

13 år 9 måneder siden #179 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Bedømmelser 12/13
God, flot og kontrolleret sejr. Den spiller der mest fik ud af dagen af de unge var José Rodruigez. Han var eminent i dag, vandt mange bolde og fordelte dem fantastisk. Han har en stor fremtid foran sig.

Ellers så spillede Varane en kølig kamp, omend han havde ikke så meget at lave mod et tamt Alcoyano hold.

Forresten, Carvalho var den fødte leder hehe, men vi har ikke brug for ham alligevel. Måske kan han erstatte Albiol, der ser ud til at have fået en skade.

Flot af Di maria - 1 assist og 1 mål. Flot af Callejon - 2 mål (synes han skulle have jublet med Øzil og Di maria, som lagde op til hans mål. Ja han laver de rigtige løb og score to flotte mål.

Til sidst men ikke mindst - Øzil igen en fuldkommen elendig kamp (udover assisten). Han formår aldrig at komme ind i kampen og er for langsom i sin boldomgang. Modric var tilgengæld fantastisk og spillede sin hidtil bedste kamp i Real trøjen.

Kampens Spiller(e): Modric og Varane
Kampens Flop (Badebold): Øzil
Kampens Detalje: Alt ved José Rodruigez
Kampens Klaphat: hmm?

ps. Adan spillede en god kamp. Havde nogle gode og sikre redninger (som Casillas kunne give retur). Så greb han et godt indlæg, som Casillas ville have bokset.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 9 måneder siden #180 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Bedømmelser 12/13
Kampens Spiller: Callejón primært pga hans to mål, men udover målene så havde han også nogle gode takter dog med nogle fejl.
Kampens Flop (Badebold): Hmm mange spillede ikke som de burde. Blandt andet Morata, han kan mere end det han viste... MEN én spiller som jeg virkelig gerne vil kårer som flop of the match er Di Maria. Ja jeg ved godt han scorede og assisterede et mål, men NØJ hvor var han selvisk. Det har han også været i de tidligere kampe han har spillet. Er det bare mig der har den mening eller?
Kampens Detalje: Ingen...
Kampens Klaphat: Jeg vil ikke kalde José Rodríguez for kampens klaphat, men jeg synes at han begik for mange frispark. Han skal dog roses for at være blot 17 år.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum