Castilla
- Storken
- Gæst
-
13 år 11 måneder siden #145
af Storken
Besvaret af Storken på emne Castilla
Et lille tip fra en god Barca ven til alle jer Madridistas:
I dagens Ekstra-Bladet får man Tipsbladet som tillæg. De har en længere artikel om Real Madrids talentakademi, La Fabrica, der overraskende nok er interessant læsning.
Jeg vidste personligt ikke, at David Silva havde sat sine fødder på "fabrikken" inden jeg læste artiklen.
Mvh
Anders
I dagens Ekstra-Bladet får man Tipsbladet som tillæg. De har en længere artikel om Real Madrids talentakademi, La Fabrica, der overraskende nok er interessant læsning.
Jeg vidste personligt ikke, at David Silva havde sat sine fødder på "fabrikken" inden jeg læste artiklen.
Mvh
Anders
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
13 år 11 måneder siden #146
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Castilla
Real Madrids talent-farm
indkast.dk/index.php?nyhed=97402
Man kunne også nævne Carvajal (Leverkusen), Rodrigo (Benfica), Eto'o (Anzhi), Cambiasso (Inter), Negredo (Sevilla), Jurado (Schalke/Spartak Moskva) og Parejo (Valencia) der også er på vej frem.
Daniel Opare (Standard Liège) gør det også rigtig godt i Belgien og har senest været rygtet til Arsenal.
Sarabia blev udnævnt til stortalent i Real Madrid, men har endnu ikke gjort det store indtryk i Getafe, selvom han har potentialet til det.
indkast.dk/index.php?nyhed=97402
Man kunne også nævne Carvajal (Leverkusen), Rodrigo (Benfica), Eto'o (Anzhi), Cambiasso (Inter), Negredo (Sevilla), Jurado (Schalke/Spartak Moskva) og Parejo (Valencia) der også er på vej frem.
Daniel Opare (Standard Liège) gør det også rigtig godt i Belgien og har senest været rygtet til Arsenal.
Sarabia blev udnævnt til stortalent i Real Madrid, men har endnu ikke gjort det store indtryk i Getafe, selvom han har potentialet til det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
13 år 11 måneder siden #148
af anes
1-0 til Hercules på et flot langskudsmål, elendig tackling og til sidst hånd på af Mateos og straffe til Hercules 2-0...
Den her kamp er slut, de spiller ikke rigtig sammen men prøver allesammen selv. Vores midtbanespillere er ikke sikre på bolden og laver mange boldtab.
Den her kamp er slut, de spiller ikke rigtig sammen men prøver allesammen selv. Vores midtbanespillere er ikke sikre på bolden og laver mange boldtab.
13 år 11 måneder siden #154
af ZizouMo
13 år 10 måneder siden #156
af M_linding
Imens jeg ellers har travlt med at brokke mig over 1. holdet, vil jeg fremhæve et par positive ting om Castilla:
Eftersom de er oprykkere, må det et eller andet sted være fair, at gøre overlevelse til målet for denne sæson.
Efter 8 kampe....
....Ligger Castilla nr. 11.
....Er Castilla det mest scorende hold med 18 mål.
....Har mødt flere af topholdene.
....Jesé ligger nummer 2 på topscorerlisten med 5 mål. Nr. 1 har scoret 6, og spiller for Sabadel.
Stor fejl!: Jesé er nu topscorer i rækken med 6 mål...:)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Eftersom de er oprykkere, må det et eller andet sted være fair, at gøre overlevelse til målet for denne sæson.
Efter 8 kampe....
....Ligger Castilla nr. 11.
....Er Castilla det mest scorende hold med 18 mål.
....Har mødt flere af topholdene.
....Jesé ligger nummer 2 på topscorerlisten med 5 mål. Nr. 1 har scoret 6, og spiller for Sabadel.
Stor fejl!: Jesé er nu topscorer i rækken med 6 mål...:)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>