Castilla
13 år 10 måneder siden #169
af anes
Elkrimi - Jo helt bestemt, ved ikke helt med Denis han er meget imponerende. Jeg har bare set mange der ønsker Casado på førsteholdet, og den nyhed burde i hvert fald forklare hvorfor han ikke er taget i betragtning. Desværre er det dog ikke et godt tegn for de unge, da de ikke rigtig har fået chancen på Castilla holdet i år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 8 måneder siden #170
af anes
Castillas opstilling til aftenens kamp mod Racing.
Jesús
Fabinho, Derik, Iván, Casado;
Mosquera, José Rodríguez, Álex, Denis, Juanfran;
Jesé
Kunne godt ligne Mourinho har vundet lidt støtte omkring Jose Rodriguez, i hvert fald får han lov til at starte en kamp for Castilla. Det var godt nok også på tide, Jese har bragt Castilla foran og det er første mål siden den 16 oktober af ham.
Jesús
Fabinho, Derik, Iván, Casado;
Mosquera, José Rodríguez, Álex, Denis, Juanfran;
Jesé
Kunne godt ligne Mourinho har vundet lidt støtte omkring Jose Rodriguez, i hvert fald får han lov til at starte en kamp for Castilla. Det var godt nok også på tide, Jese har bragt Castilla foran og det er første mål siden den 16 oktober af ham.
13 år 8 måneder siden #171
af ZizouMo
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Jesé spiller fantastisk! 2 mål og det 3. lige rundt om hjørnet.
Hvis i vil følge med der er 40 minutter tilbage:
www.tvonline-live.com/player/player.php?...eam&id=12671754&aze=
.....
Var lidt for hurtig, 3-0 på mål af Denis (Jesé assist). Fantastisk mål af Denis.
.....
Var igen for hurtig! 4-0 på mål af Denis (Jesé assist). Flot flot assist af Jesé.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Hvis i vil følge med der er 40 minutter tilbage:
www.tvonline-live.com/player/player.php?...eam&id=12671754&aze=
.....
Var lidt for hurtig, 3-0 på mål af Denis (Jesé assist). Fantastisk mål af Denis.
.....
Var igen for hurtig! 4-0 på mål af Denis (Jesé assist). Flot flot assist af Jesé.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
13 år 8 måneder siden #172
af Jaetinh
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Jaetinh.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
13 år 8 måneder siden #173
af rezamadridista
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Besvaret af rezamadridista på emne Castilla
NØJ EN KASSE A JUANFRAN!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
13 år 8 måneder siden #176
af rezamadridista
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
13 år 8 måneder siden #178
af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Castilla
Jeg er meget nysgerrig - har hørt rygter om at Mourinho simpelthen har nægtet at bruge Jese, da han prøver at bevise Toril om han bruger ham forkert. Passer det? Han skulle angiveligt være på vej væk da han er frustreret over at mange andre spillere får lov til at træne på 1. Holdet mens han er helt udeladt. Jeg håber ikke man laver en "Mata" igen.
Læste det inde på rmd centralen, deres kilde skulle angiveligt være puntos pelota.. Skal man være kritisk eller har i andre grunde?
Kan huske en artikel herinde om man prøvede at gøre ham sulten, han skulle ikke stille sig tilfreds med en cupkamp.
Hvorfor får et stortalent som ham ikke chancen?
Læste det inde på rmd centralen, deres kilde skulle angiveligt være puntos pelota.. Skal man være kritisk eller har i andre grunde?
Kan huske en artikel herinde om man prøvede at gøre ham sulten, han skulle ikke stille sig tilfreds med en cupkamp.
Hvorfor får et stortalent som ham ikke chancen?
13 år 8 måneder siden #179
af M_linding
Man tror jo næsten, at det er løgn...
Men Castilla har netop nu tabt endnu en kamp, fordi modstanderen scorer efter det 85 min - denne gang i det 94 min.
Dermed snyder de sig selv for et ellers flot point, imod topholdet Elche, og taber 0-1.
Der skal godt nok arbejdes med evnen til at holde et resultat..
Men Castilla har netop nu tabt endnu en kamp, fordi modstanderen scorer efter det 85 min - denne gang i det 94 min.
Dermed snyder de sig selv for et ellers flot point, imod topholdet Elche, og taber 0-1.
Der skal godt nok arbejdes med evnen til at holde et resultat..